eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › Rewitalizacja osiedla Gorzyce - Etap I - Rynek.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00124234 z dnia 2021-07-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja osiedla Gorzyce - Etap I - Rynek.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GORZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409169

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sandomierska 75

1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-432

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi-gorzyce@gminagorzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagorzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja osiedla Gorzyce - Etap I - Rynek.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4a6a1f1-d8c3-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003517/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rewitalizacja osiedla Gorzyce - etap I - Rynek.

1.1.8 Rozbudowa drogi gminnej nr 100120R (Plac handlowy) w Gorzycach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I-I.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia pn. „Rewitalizacja osiedla Gorzyce - Etap I - Rynek."
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
1) budowa wiaty na Placu Handlowym,
2) utwardzenie nawierzchni Placu Handlowego w Gorzycach,
3) oświetlenie, zasilanie rynku na Osiedlu w Gorzycach,
4) monitoring wizyjny cctv,
5) budowa sieci wodociągowej w ramach rewitalizacji osiedla Gorzyce - etap I – rynek
6) rozbudowa drogi gminnej nr 100120 R Plac Targowy etap I,
7) rozbudowa drogi gminnej nr 100120 R Plac Targowy etap II,
3. Realizacja zadania nastąpi na podstawie dokumentacji projektowej:
1) Budowa sieci wodociągowej w ramach rewitalizacji osiedla Gorzyce - Etap I – Rynek na dz. nr ewid. 1952/8, 1954/11, 2392, 2467/13, 2541/2, 2541/3, 2542/6, 2542/10, 2542/12,
2) Monitoring wizyjny CCTV,
3) Projekt wewnętrznej instalacji niskiego napięcia prowadzona w wykopie. Oświetlenie, zasilanie Rynku na Osiedlu w Gorzycach – Etap I,
4) Budowa wiaty na Placu Handlowym,
5) Utwardzenie Nawierzchni Placu Handlowego w Gorzycach,
6) Rozbudowa drogi gminnej Nr 100120 R Plac Targowy w miejscowości Gorzyce,
7) Rozbudowa drogi gminnej Nr 100120 R Plac Targowy w Miejscowości Gorzyce etap II
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach przedmiotowego postępowania, w terminie przewidzianym na składanie ofert tj. do dnia 16.07.2021 r. do godziny 900, wpłynęła jedna ofert złożona przez F.H.U Czerwiński Przemysław, ul. Odlewników 52K, 39-432 Gorzyce, opiewająca na kwotę 1 906 500,00 zł oraz zadeklarowany okres gwarancji w postaci 60 miesięcy.
Zgodnie z zapisami rozdziału V ust. 7 pkt 6 specyfikacji warunków zamówienia Wykonawca był zobowiązany do złożenia, jako załącznik do oferty, opisu zakładanej przez siebie metody konstrukcji wiaty będącego, przedmiotowym środkiem dowodowym. Wykonawca nie złożył wskazanego załącznika wraz z ofertą. Zamawiający nie przewidział możliwości uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, o którym mowa w art. 107 ust. 2 PZP, w związku z czym przedmiotowa oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. pkt 5 PZP.
W związku z faktem, że wszystkie oferty złożone w ramach przedmiotowego postępowania podlegają odrzuceniu przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 PZP.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1906500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1906500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-07-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.