Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00038400/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie województwa pomorskiego – 4 zadania częściowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańsców Warszawy 28
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.pruszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie województwa pomorskiego – 4 zadania częściowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-403dcabf-957f-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00038400
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRU.WOP.260.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 370000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 278875,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości położonych na terenie powiatu słupskiego i lęborskiego:A. Wycena nieruchomości rolnych o powierzchni do 2 ha niezabudowanych i zabudowanych oraz ogródków działkowych;
B. Wycena nieruchomości rolnych o powierzchni od 2 ha zabudowanych i niezabudowanych;
C. Wycena nieruchomości o funkcji innej niż rolna zabudowanych i niezabudowanych;
D. Wycena lokali mieszkalnych oraz niemieszkalnych, budynków mieszkalnych lub budynków gospodarczych;
E. Wycena nieruchomości rolnych zabudowanych i niezabudowanych, w rozumieniu ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego, w ramach realizacji zadań wynikających ze wskazanej ustawy bez względu na przeznaczenie i funkcje nieruchomości;
F. Wycena aktualnej wartości pieniężnej nieruchomości przekazanej wcześniej nieodpłatnie na rzecz JST;
G. Wycena nieruchomości w celu nieodpłatnego przekazania ma rzecz JST;
szczegółowo opisanych w załączniku 1A – tabela A, B, C, D, E, F i G do SWZ – dot. zadania 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 54165,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości położonych na terenie powiatu bytowskiego i człuchowskiego:A. Wycena nieruchomości rolnych o powierzchni do 2 ha niezabudowanych i zabudowanych oraz ogródków działkowych;
B. Wycena nieruchomości rolnych o powierzchni pow. od 2 ha zabudowanych i niezabudowanych;
C. Wycena nieruchomości o funkcji innej niż rolna zabudowanych i niezabudowanych;
D. Wycena lokali mieszkalnych oraz niemieszkalnych, budynków mieszkalnych lub budynków gospodarczych;
E. Wycena nieruchomości rolnych zabudowanych i niezabudowanych, w rozumieniu ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego, w ramach realizacji zadań wynikających ze wskazanej ustawy bez względu na przeznaczenie i funkcje nieruchomości;
F. Wycena aktualnej wartości pieniężnej nieruchomości przekazanej wcześniej nieodpłatnie na rzecz JST;
G. Wycena nieruchomości w celu nieodpłatnego przekazania na rzecz JST;
szczegółowo opisanych w załączniku 1A – tabela A, B, C, D, E, F i G do SWZ – dot. zadania 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 103615,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wycenie nieruchomości położonych na terenie powiatu wejherowskiego, puckiego, tczewskiego, starogardzkiego, chojnickiego, kartuskiego, kościerskiego, gdańskiego (M. Gdańsk, Sopot, Gdynia):A. Wycena nieruchomości rolnych o powierzchni do 2 ha niezabudowanych i zabudowanych oraz ogródków działkowych;
B. Wycena nieruchomości rolnych o powierzchni pow. od 2 ha zabudowanych i niezabudowanych;
C. Wycena lokali mieszkalnych oraz niemieszkalnych, budynków mieszkalnych lub budynków gospodarczych;
D. Wycena nieruchomości rolnych zabudowanych i niezabudowanych, w rozumieniu ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego, w ramach realizacji zadań wynikających ze wskazanej ustawy bez względu na przeznaczenie i funkcje nieruchomości;
E. Wycena nieruchomości rolnych zabudowanych i niezabudowanych, w rozumieniu ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego, w ramach realizacji zadań wynikających ze wskazanej ustawy bez względu na przeznaczenie i funkcje nieruchomości;
F. Wycena aktualnej wartości pieniężnej nieruchomości przekazanej wcześniej nieodpłatnie na rzecz JST;
G. Wycena nieruchomości w celu nieodpłatnego przekazania na rzecz JST;
szczegółowo opisanych w załączniku 1A – tabela A, B, C, D, E, F i G do SWZ – dot. zadania 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 64630,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości położonych na terenie powiatu nowodworskiego, malborskiego, sztumskiego, kwidzyńskiego;A. Wycena nieruchomości rolnych o powierzchni do 2 ha niezabudowanych i zabudowanych oraz ogródków działkowych;
B. Wycena nieruchomości rolnych o powierzchni pow. od 2 ha niezabudowanych;
C. Wycena nieruchomości o funkcji innej niż rolna zabudowanych i niezabudowanych;
D. Wycena lokali mieszkalnych oraz niemieszkalnych, budynków mieszkalnych lub budynków gospodarczych;
E. Wycena nieruchomości rolnych zabudowanych i niezabudowanych, w rozumieniu ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego, w ramach realizacji zadań wynikających ze wskazanej ustawy bez względu na przeznaczenie i funkcje nieruchomości;
F. Wycena nieruchomości rolnych zabudowanych i niezabudowanych, w rozumieniu ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego, w ramach realizacji zadań wynikających ze wskazanej ustawy bez względu na przeznaczenie i funkcje nieruchomości;
G. Wycena aktualnej wartości pieniężnej nieruchomości przekazanej wcześniej nieodpłatnie na rzecz JST;
szczegółowo opisanych w załączniku 1A – tabela A, B, C, D, E, F i G do SWZ – dot. zadania 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 56465,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53078,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65903,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53078,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADIUS Obrót i Wycena Nieruchomości Henryk Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841550397
7.3.3) Ulica: ul. Jaśkowa Dolina 72/7
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-286
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RADIUS OBRÓT I WYCENA NIERUCHOMOŚCI HENRYK JANKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
RADIUS OBRÓT I WYCENA NIERUCHOMOŚCI HENRYK JANKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53078,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107732,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116235,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107732,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADIUS Obrót i Wycena Nieruchomości Henryk Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841550397
7.3.3) Ulica: ul. Jaśkowa Dolina 72/7
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-286
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RADIUS OBRÓT I WYCENA NIERUCHOMOŚCI HENRYK JANKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
RADIUS OBRÓT I WYCENA NIERUCHOMOŚCI HENRYK JANKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107732,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68848,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68848,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68848,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DAK" Biuro Obsługi Nieruchomości Dariusz Kopeć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392258492
7.3.3) Ulica: Zbigniewa Herberta nr 6
7.3.4) Miejscowość: Kieźliny
7.3.5) Kod pocztowy: 10-371
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DAK"-BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI DARIUSZ KOPEĆ
jakie przetargi wygrała firma
"DAK"-BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI DARIUSZ KOPEĆ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68848,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54747,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54747,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54747,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DAK" Biuro Obsługi Nieruchomości Dariusz Kopeć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392258492
7.3.3) Ulica: Zbigniewa Herberta nr 6
7.3.4) Miejscowość: Kieźliny
7.3.5) Kod pocztowy: 10-371
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DAK"-BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI DARIUSZ KOPEĆ
jakie przetargi wygrała firma
"DAK"-BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI DARIUSZ KOPEĆ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54747,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby wyżywienia dzieci Miejskiego Żłobka Nr 1 "Króla Maciusia" w Pruszczu Gdańskim
- Usługa dozoru i bezpośredniej ochrony fizycznej nieruchomości oraz całodobowego dozoru sygnałów przesyłowych obiektów i nieruchomości położonych na terenie woj. pomorskiego
- Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pruszczu Gdańskim
- Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pruszczu Gdańskim
- Świadczenie usług społecznych w postaci tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi wraz z wyżywieniem dla osób bezdomnych z terenu Miasta Pruszcz Gdański
- Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 4 im. I.J. Paderewskiego w Pruszczu Gdańskim, w roku 2025
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (6 części) - edycja 12/2024
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap II
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.