eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RaszynWycinka i pielęgnacja drzew i krzewów na terenie gminy Raszyn w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów na terenie gminy Raszyn w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn

1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a

1.5.2.) Miejscowość: Raszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86a7de0d-702e-4ebb-86ef-48f5f92db12d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów na terenie gminy Raszyn w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86a7de0d-702e-4ebb-86ef-48f5f92db12d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124278

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00039603

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiPZ.271.1.3.2025.IW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z wycinką i pielęgnacją drzew i krzewów na terenie Gminy Raszyn w 2025 r.
Zakres prac obejmuje:
1. wycinkę drzew i krzewów w tym usuwanie zwałów i wiatrołomów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (w sytuacjach awaryjnych np. zagrożenie bezpieczeństwa, ruchu na drodze) oraz uporządkowanie terenu po wykonanych robotach poprzez zebranie i wywóz odpadów (grubizny, gałęzi, liści, trocin) powstałych na skutek prac do miejsca utylizacji lub odzysku;
2. pielęgnację drzew i krzewów polegającą na wykonaniu w zależności od potrzeb następujących cięć:
a) cięcie sanitarne: zabiegi pielęgnacyjne w koronach drzew polegające na usuwaniu pędów, gałęzi i konarów chorych, martwych oraz połamanych. Wykonywanie jako zabiegi poprzedzające inne zabiegi pielęgnacyjne, warunkując podjęcie pozostałych prac w koronie drzewa,
b) cięcie korygujące: (techniczne) - cięcie zmierzające do niwelowania wad budowy korony, poprawiającego statystykę drzewa i krzewów, usuwanie konarów i gałęzi zagrażających bezpieczeństwu ludzi lub mienia oraz pełne zabezpieczenie ran i ubytków,
c) cięcie formujące: cięcie do uzyskania określonej formy pokrojowej drzew i krzewów, w których wykonano zabiegi formowania w latach ubiegłych;
3. frezowanie pni w tym:
a) usunięcie pnia pozostałego po drzewie lub krzewie poprzez jego niwelację ok. 10-30 cm poniżej poziomu gruntu,
b) zasypanie otworu po pniu ziemią, wyrównanie i zagęszczenie w zależności od potrzeb,
c) uporządkowanie terenu po wykonanych robotach i wywóz odpadów (zrąbków, trocin) powstałych na skutek prowadzenia prac do miejsca utylizacji lub odzysku;
4. karczowanie karpin drzew w tym:
a) odkopanie bryły korzeniowej, usunięcie korzenia,
b) zasypanie otworu po karpie korzeniowej ziemią, wyrównanie i zagęszczenie w zależności od potrzeb,
c) uporządkowanie terenu po wykonanych robotach i wywóz odpadów (karpy korzeniowej, drobnych korzeni) powstałych na skutek prowadzenia prac do miejsca utylizacji lub odzysku;
5. zrąbkowanie materiału roślinnego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego;
6. wywóz i utylizację gałęzi i drewna;
7. uporządkowanie terenu w miejscach prowadzonej wycinki i zabiegów pielęgnacyjnych wraz z zagrabieniem i zamieceniem terenu działań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179450 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 891450 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179450 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGADENDRON Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015332986

7.3.3) Ulica: Rybna 26

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179450 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.