Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00085291/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
- 2021/BZP 00085291/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-16 (po zmianach)
- 2021/BZP 00086890/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00124328 z dnia 2021-07-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa samochodu ciężarowego z HDS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Radzyminie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387910423
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Weteranów 31
1.5.2.) Miejscowość: Radzymin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-250
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 226676885
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@radzymin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa samochodu ciężarowego z HDS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a097e46-ce9b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019819/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa samochodu ciężarowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085291/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAO.26.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 222950 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samochód ciężarowy używany, rok produkcji nie starszy niż 2005, Dostawca musi posiadać autoryzację producenta w zakresie sprzedaży i serwisu oferowanego sprzętu na terenie Polski; Minimalny okres gwarancji 4 miesięcy,
Samochód 2 osiowy lub 3 osiowy, Samochód ciężarowy o DMC co najmniej 18 t.,
Pojazd musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy, dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunków wynikających z ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, w pełni sprawny, z ważnymi badaniami technicznymi, bezwypadkowy, zarejestrowany w Polsce, posiadający kartę pojazdu i stały dowód, gotowy do pracy, bez uszkodzeń mechanicznych, śladów korozji, rdzy i wgnieceń. Silnik spalinowy o zapłonie samoczynnym (wysokoprężny), co najmniej 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, Pojemność silnika minimum 6000 cm3 maksymalnie 14000 cm3, Moc silnika min 260 Km, Emisja spalin- co najmniej Euro II, Napęd na 1 oś bądź więcej z blokadą most, Układ elektryczny 24 v, Przebieg nie większy niż 300 tyś km, Ładowność minimum 6000 kg, Hak oraz wyjścia elektryczne, hydrauliczne i pneumatyczne na przyczepę, DMC przyczepy ciągniętej z hamulcem wpisane w dowodzie (Q1) wynoszące co najmniej 18 t., Opony w stanie nie wskazującym na nadmierne zużycie- zużycie bieżnika mniejsze niż 30%, na tylnej osi tzw. bliźniaki, · Wywrotka trójstronna , Wysokość burt minimum 50 cm, HDS o długości co najmniej 6 m, Udźwig HDS na długości 6 m wynoszący co najmniej 1600 kg, HDS z ważnymi dokumentami, w tym ważnym przeglądem UDT, Hak umożliwiający podpięcie przyczepy wraz z wszystkimi niezbędnymi wyjściami,
4.5.3.) Główny kod CPV: 34142300-7 - Pojazdy samowyładowcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN-KOPP Robert Młynarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250469402
7.3.3) Ulica: Wołomińska 318
7.3.4) Miejscowość: Nowy Janków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-250
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-062021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.