eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRDW w Parczewie: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 819 w zakresie budowy ciągów pieszych na działce 1400 obręb 0010 - Parczew Rolny w m. Siedliki



Ogłoszenie z dnia 2022-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
RDW w Parczewie: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 819 w zakresie budowy ciągów pieszych na działce 1400 obręb 0010 – Parczew Rolny w m. Siedliki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.parczew.dzp@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-lublin.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Budżetowa Jednostka Samorządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie Drogami Wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

RDW w Parczewie: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 819 w zakresie budowy ciągów pieszych na działce 1400 obręb 0010 – Parczew Rolny w m. Siedliki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22970b1b-9ec6-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124332

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054425/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.1.38 RDW w Parczewie Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 819 w zakresie budowy ciągów pieszych na działce 1400 obręb 0010 – Parczew Rolny w m. Siedliki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079112/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R5.ST.371.2.2022.ek

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 757870,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
RDW w Parczewie: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 819 w zakresie budowy ciągów pieszych na działce 1400 obręb 0010 – Parczew Rolny w m. Siedliki.
Klasyfikacja robót wg CPV:
45233000-9 CPV: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentów oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45112000-5 CPV: Roboty w zakresie usuwania gleby
45111000-8 CPV: Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

Zakres robót obejmuje przebudowę drogi wojewódzkiej nr 819 na odcinku od km 1+623,31 do km 3+375,47 (kilometracja robocza) w zakresie budowy ciągów pieszych na działce 1400, obręb 0010 – Parczew Rolny w m. Siedliki, gmina Parczew, o długości 1752,16 m, w szczególności poprzez:
-Wykonanie robót przygotowawczych
-Wykonanie robót ziemnych
-Wykonanie podbudowy pomocniczej i zasadniczej z mieszanki związanej cementem
-Wykonanie nawierzchni z mieszanki niezwiązanej z kruszywa
-Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej
-Roboty wykończeniowe
-Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie budowlano-wykonawczym, projekcie stałej organizacji ruchu, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określenia ilości robót.
Dokumentacja projektowa dostosowuje obiekt jest do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnia dostępność dla osób niepełnosprawnych. Jako obiekt publiczny po zrealizowaniu remontu, nie będzie posiadał ograniczeń dostępności przez wszystkich uczestników ruchu drogowego, w tym przez osoby niepełnosprawne, do czego obligują przepisy dotyczące wymagań m.in. dla warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 124 z późn. zm.), drogowe obiekty inżynierskie (Dz. U. z 2000 r. Nr 63 poz. 735 z późn. zm.) i budynki (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1065 z późn. zm.).
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia.
Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze Tabeli Elementów Rozliczeniowych (zwanej dalej TER) pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
Wykonawca zobowiązany jest do:
• opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
• zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, stanowiącego załącznik dokumentacji projektowej. Jeżeli Wykonawca nie zamierza przy prowadzeniu robót korzystać z projektu organizacji ruchu stanowiącego załącznik dokumentacji projektowej zobowiązany jest do opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót we własnym zakresie, zatwierdzenia go przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich i stosowania w trakcie realizacji robót.
• utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały, wykonania inwentaryzacji i przeglądu stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarządcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową.
• wykonania inwentaryzacji i przeglądu nieruchomości w sąsiedztwie wykonywanych robót. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nierucho-mości Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową.
• utrzymania przedmiotowego odcinka drogi do dnia odbioru ostatecznego.
• zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, w udziale określonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2021 poz. 110 z późn. zm.)
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi Umową, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Inspektorowi Nadzoru lub Zamawiającemu do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót.
Wykonawca będzie realizował roboty budowlane zgodnie z obowiązującymi aktualnymi przepisami z zakresu prawa budowlanego, ochrony środowiska, opisem przedmiotu zamówienia i w sposób gwarantujący należytą staranność.
Wykonawca udziela rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres zgodny ze złożoną ofertą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 997379,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1020900,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 997379,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVE Mateusz Niemczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231412186

7.3.3) Ulica: Barwinka 15/2

7.3.4) Miejscowość: Józefosław

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 997379,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.