eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasłoZakup sprzętu ratowniczego dla OSP Warzyce w ramach projektu "Doposażenie jed. OSP KSRG z gm. Jasło w sprzęt oraz pojazdy do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu ratowniczego dla OSP Warzyce w ramach projektu „Doposażenie jed. OSP KSRG z gm. Jasło w sprzęt oraz pojazdy do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASŁO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440264

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134436669

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminajaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminajaslo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1048610

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu ratowniczego dla OSP Warzyce w ramach projektu „Doposażenie jed. OSP KSRG z gm. Jasło w sprzęt oraz pojazdy do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ded247e-2b90-40cf-9114-d27942b63b20

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124345

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026914/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup lekkich samochodów ratowniczo – gaśniczych” w ramach projektu „Doposażenie jednostek OSP KSRG z gminy Jasło w sprzęt

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program FEPK.02.05-IZ.00-0085/23 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr „FEPK.02 Energia i środowisko, działanie FEPK.02.05 Adaptacja do zmian klimatu” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 priorytetu FEPK.02 Energia i Środowisko/działania FEPK.02.05 Adaptacja do zmian klimatu.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00048954

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZK.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162601,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zakup sprzętu ratowniczego dla OSP Warzyce” w ramach projektu „Doposażenie jednostek OSP KSRG z gminy Jasło w sprzęt oraz pojazdy do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych” – nr FEPK.02.05-IZ.00-0085/23 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr „FEPK.02 Energia i środowisko, działanie FEPK.02.05 Adaptacja do zmian klimatu” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 priorytetu FEPK.02 Energia i Środowisko/działania FEPK.02.05 Adaptacja do zmian klimatu”.

Część I: Dostawa jednego drona z aparaturą sterującą dla OSP Warzyce

Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego jednego drona z aparaturą sterującą, wyposażonego w system optyczny i kamerę termowizyjną.
Szczegółowe parametry drona:
- przy rozłożeniu, bez śmigieł maksymalnie 810 x 670 x 430 mm,
- złożony, ze śmigłami maksymalnie 430 x420 x 430 mm,
- masie maksymalnej 3,80 kg (bez akumulatorów),
- masie maksymalnej 6,50 kg (z dwoma akumulatorami),
- 9,2 kg (maksymalna masa startowa),
- czas lotu minimum 50 min,
- maksymalna odległość transmisji 8 km,
- akumulator o pojemności minimum 5880 mAh wraz ze stacją ładującą.
Szczegółowe parametry aparatury sterującej:
- wbudowany ekran dotykowy LCD minimum 7 cali,
- rozdzielczość 1920x1200,
- maksymalna jasność 1200 nitów.
Szczegółowe parametry kamery drona:
- kamera FPV o rozdzielczości 1080p,
- pole widzenia 142 stopnie,
- kamera termowizyjna o rozdzielczości 1280x1024@30fps,
- wyposażona w sensor NIR,
- maksymalny zoom 400x,
- zakres pomiaru 3-3000 m.

Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 2 lat gwarancji i rękojmi na dostarczony przedmiot umowy z zastrzeżeniem w rozdziale XIX SWZ (opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert).
Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się:
a) w dniu następnym, licząc od daty podpisania odbioru końcowego przedmiotu umowy,
b) dla wymienionych lub naprawionych części z dniem ich wymiany/naprawy.
Na dostarczony sprzęt Wykonawca udziela gwarancji producenta. W przypadku gdy gwarancja producenta na dostarczony sprzęt będzie krótsza niż zadeklarowana w ofercie, licząc od daty podpisania protokołu końcowego przedmiotu zamówienia, Wykonawca udzieli gwarancji własnej uzupełniającej do zadeklarowanego terminu.
Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji i rękojmi.

Szczegółową specyfikację określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne

4.5.5.) Wartość części: 117073,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zakup sprzętu ratowniczego dla OSP Warzyce” w ramach projektu „Doposażenie jednostek OSP KSRG z gminy Jasło w sprzęt oraz pojazdy do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych” – nr FEPK.02.05-IZ.00-0085/23 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr „FEPK.02 Energia i środowisko, działanie FEPK.02.05 Adaptacja do zmian klimatu” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 priorytetu FEPK.02 Energia i Środowisko/działania FEPK.02.05 Adaptacja do zmian klimatu”.

Część II: Dostawa jednej sprężarki powietrza z dwoma butlami kompozytowymi dla OSP Warzyce

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprężarki powietrza.
Szczegółowe parametry:
- wymiary maksymalne 1120 x 770 x 650 mm,
- wydajności minimum 270 l/min,
- ciśnienie robocze 330 bar lub 300 bar lub 232 bar,
- silnik benzynowy o mocy minimum 6 kW,
- możliwość napełniania butli jednocześnie minimum 2 szt,
- waga max 200 kg.
Wyposażenie sprężarki:
- auto- stop,
- elektryczny start,
- automatyczny zrzut kondensatu,
- dwa przyłącza butlowe DRV 300.

Przedmiotem zamówienia jest zakup dwóch butli kompozytowych.
Szczegółowe parametry:
- wykonane z włókna węglowego/włókna szklanego/żywicy epoksydowej z wkładem aluminiowym,
- zakres temperatury działania °C dla butli z zaworem: od -50 do +60 °C,
- maksymalne ciśnienie dopuszczalne przy temperaturze 600 °C 374 bar,
- waga pustej butli (bez zaworu) 4,4 kg,
- pokrowce ochronne wykonane z niepalnego materiału, zabezpieczające butle przed uszkodzeniami.
Przedmioty zamówienia muszą spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – minimalne wymagania.

Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 2 lat gwarancji i rękojmi na dostarczony przedmiot umowy z zastrzeżeniem w rozdziale XIX SWZ (opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert).
Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się:
a) w dniu następnym, licząc od daty podpisania odbioru końcowego przedmiotu umowy,
b) dla wymienionych lub naprawionych części z dniem ich wymiany/naprawy.
Na dostarczony sprzęt Wykonawca udziela gwarancji producenta. W przypadku gdy gwarancja producenta na dostarczony sprzęt będzie krótsza niż zadeklarowana w ofercie, licząc od daty podpisania protokołu końcowego przedmiotu zamówienia, Wykonawca udzieli gwarancji własnej uzupełniającej do zadeklarowanego terminu.
Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji i rękojmi.

Szczegółową specyfikację określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik
nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42123400-1 - Sprężarki powietrza

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42123000-7 - Sprężarki

4.5.5.) Wartość części: 45528,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106149,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106149,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drony.net Ewa Lewandowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5711574703

7.3.3) Ulica: gen. Sikorskiego 60e

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106149,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 p.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. 29.01.2025 r. wpłynęła jedna oferta dotycząca części Część II: Dostawa jednej sprężarki powietrza z dwoma butlami kompozytowymi dla OSP Warzyce, która została odrzucona z uwagi na nie złożenie w przewidziany terminie podmiotowego środka dowodowego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.