Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00517884/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
- 2023/BZP 00024045/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stacji uzdatniania wody Mościejewo i Wituchowo oraz studni w Kurnatowicach i Luboszu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KWILCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258968
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO 23
1.5.2.) Miejscowość: Kwilcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-420
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 613068200
1.5.8.) Numer faksu: 613068201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kwilcz.pl office@kwilcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwilcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwilcz/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja stacji uzdatniania wody Mościejewo i Wituchowo oraz studni w Kurnatowicach i Luboszu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57384037-8685-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124462
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023747/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY MOŚCIEJEWO I WITUCHOWO ORAZ STUDNI W KURNATOWICACH I LUBOSZU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517884
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.24.2022.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja hydroforni w Mościejewie i Wituchowie polegajaca na zainstalowaniu nowej technologii uzdatniania wody wraz z kompleksowym remontem budynków. Planuje się wykonanie nowej rozdzielni elektrycznej wraz z instalacją napędów, wykonanie przyłącza do studni, montaż obudowy termoizolacyjnej studni ,instalację 2 filtrów IMTZ w każdej z hydroforni, przepływomierzy, sterylizatora, impulsatora, pompy dozującej środek do dezynfekcji chlorowej zgodnie z opracowanymi projektami technologii uzdatniania wody systemem IMTZ 1Z2 w budynku stacji uzdatniania wody.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.5.5.) Wartość części: 1978092,0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 2 studni wierconych w miejscowości Lubosz ( 1 studnia) i w miejscowości Kurnatowice.Studnie należy wykonać zgodnie z :
- dla Lubosza - Projektem robót geologicznych na wykonanie studni wierconej nr 2 na terenie gminnego czwartorzędowego ujęcia wód podziemnych oraz decyzją zatwierdzającą ten projekt z dnia 14 grudnia 2022r.
- dla Kurnatowic - projektem robót geologicznych na wykonanie studni wierconej nr 2 na terenie gminnego neogeńskiego ujęcia wód podziemnych oraz decyzją zatwierdzającą powyższy projekt z dnia 14 października 2022r.
Uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich koniecznych pozwoleń i uzgodnień koniecznych do realizacji robót wchodzących w skład umowy i osiągnięcia zamierzonego celu ( aneks do dokumentacji hydrogeologicznej oraz operaty wodno-prawne do prawnego działania studni).
Studnie należy wykonać wraz ze sporządzeniem niezbędnej dokumentacji ( studnia projektowana) i wykonaniem jej obudowy termoizolacyjnej z montażem pompy głębinowej przystosowanej do pracy z falownikiem w zakresie:
- sporządzenie niezbędnej dokumentacji ( min. Karty informacyjnej przedsięwzięcia, operatu wodnoprawnego na budowę urządzenia wodnego, planu ruchu zakładu górniczego),
- przygotowanie placu pod montaż i montaż urządzenia wiertnicznego,
- wykonanie odwiertu studni
- sporządzenie dokumentacji hydro oraz operatu wodnoprawnego warz z niezbędnymi dokumentami na eksploatację.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
4.5.5.) Wartość części: 867435,8 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2759053,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2759053,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2759053,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMTechnika Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642674034
7.3.3) Ulica: Towarowa 2
7.3.4) Miejscowość: Kruszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-850
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2759053,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 730946,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1468620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 730946,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMTechnika Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642674034
7.3.3) Ulica: Towarowa 2
7.3.4) Miejscowość: Kruszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-850
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 730946,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.