Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00062574/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy różnych artkułów spożywczych, olejów, tłuszczów i ryb.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny Nr 1 w Grudziądzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319641
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybickiego 10/22
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 64 40 400
1.5.8.) Numer faksu: +48 56 64 40 499
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_1_grudziadz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
zakład karny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy różnych artkułów spożywczych, olejów, tłuszczów i ryb.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-221f2ba4-9172-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124563
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062574/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D.Kw.2232.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 513989,37 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 152139,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ARTYKUŁY ZBOŻOWELp. Nazwa artykułu Ilość 1 Chrupki kukurydziane: opak. do 1 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; 125 kg 2 Mąka pszenna typu 500: opak. 1 kg - 25 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; barwa - biała z odcieniem żółtym; smak i zapach - swoisty; bez obecności szkodników zbożowo - mącznych i innych pozostałości; 6 300 kg 3 Mąka ziemniaczana: opak. do 1 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; zapach i smak - typowy dla skrobi ziemniaczanej; postać i barwa - biały proszek; 20 kg 4 Makaron (typu świderki): opak. 1 kg - 25 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; o swoistym dla danego rodzaju i formy wyglądzie, sporadycznie niewielkie zniekształcenia, dopuszczalne nieliczne pstrociny; 8 000 kg
5 Kasza jęczmienna: opak. 1 kg - 25 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; kasza otrzymana z ziarna jęczmienia szklistego, o cienkiej łusce, przeznaczonego do celów konsumpcyjnych; 4 100 kg 6 Kasza manna: opak. 0,5 kg - 25 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; zapach i smak - typowy dla kaszy manny; bez obecności szkodników i innych pozostałości; 1 500 kg 7 Ryż biały: opak.1 kg - 25 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; 4 200 kg 8
Wafle ryżowe bezglutenowe: gramatura opakowania do 1 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; bez udziału mąk zawierających gluten; 110 kg 9 Bułka tarta: opak. do 25 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; zapach, wygląd i smak typowy dla bułki tartej; bez obecności szkodników i innych pozostałości; 800 kg 10 Płatki kukurydziane: opak. do 1 kg; termin przydatności nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; bez obcych zapachów, suche, nie zbrylone, wolne od szkodników
20 kg 11 Płatki owsiane (błyskawiczne): opak. do 1 kg; termin przydatności nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; bez obcych zapachów, suche, nie zbrylone, wolne od szkodników 50 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15612100-2 - Mąka pszenna
15613100-9 - Produkty przemiału owsa
15613311-1 - Płatki kukurydziane
15613380-5 - Płatki owsiane
15614000-5 - Ryż przetworzony
15614100-6 - Ryż długoziarnisty
15623000-1 - Skrobie
15811100-7 - Chleb
15851100-9 - Makaron niegotowany
4.5.5.) Wartość części: 54287,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BULIONYLp. Nazwa artykułu Ilość 1 Rosół jarzynowy w proszku: opak. do 10 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; 2 000 kg 2
Rosół drobiowy w proszku: opak. do 10 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; 1 400 kg 3 Barszcz biały w proszku: opak. do 10 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; 220 kg 4 Żurek w proszku: opak. do10 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; 200 kg 5 Zupa pieczarkowa sypka: opak. do10 kg; termin przydatności – nie mniej niż 3 m-ce od daty dostawy; 105 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15891400-4 - Zupy
15891500-5 - Buliony
15892000-7 - Wywary warzywne, ekstrakty, substancje peptydowe i zagęszczacze
4.5.5.) Wartość części: 7413,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Nazwa artykułu Ilość Cukier biały kryształ: opak. max. do 25 kg; termin przydatności do spożycia - 6 m-cy od daty dostawy; 1 900 kg.4.5.3.) Główny kod CPV: 15831200-4 - Cukier biały
4.5.5.) Wartość części: 4427,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE I PRZYPRAWYLp. Nazwa artykułu Ilość 1 Cukier waniliowy: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 35 kg 2 Curry w proszku: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 8 kg 3 Cynamon mielony: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 25 kg 4 Biszkopty: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 115 kg 5 Budyń waniliowy: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 150 kg 6 Budyń czekoladowy: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 60 kg 7 Czosnek suszony granulowany: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 25 kg 8
Galaretka niskosłodzona: opak. do 1 kg; smak – różne smaki; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 100 kg 9 Herbata granulowana: opak. 1 kg - 25 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 520 kg 10 Kawa zbożowa: opak. 1 kg - 25 kg ; z prażonego żyta i cykorii, w pierwszym gatunku; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 1 000 kg 11 Kisiel: opak. do 1 kg; różne smaki; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 120 kg 12 Kwasek cytrynowy: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 25 kg 13 Liść laurowy: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 35 kg 14 Majeranek: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 35 kg 15
Papryka suszona ostra mielona: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 55 kg 16 Pieprz czarny mielony: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 100 kg 17 Proszek do pieczenia: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 30 kg 18 Sól kuchenna jodowana warzona: opak. do 1 kg; drobno mielona; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 1 800 kg 19 Ziele angielskie: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 30 kg 20 Bazylia suszona mielona: opak. do 1 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 10 kg 21 Przyprawa do zup w płynie – typu maggi: opak. 1l - 5l; termin przydatności do spożycia - 3 m-ce od daty dostawy; 1 800 kg 22 Przyprawa do do mięsa typu fix: opak.1 kg – 5 kg; termin przydatności do spożycia - 3 m-ce od daty dostawy; 10 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15620000-0 - Skrobia i produkty skrobiowe
15831000-2 - Cukier
15833100-7 - Desery
15861000-1 - Kawa
15863000-5 - Herbata
15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
15871270-7 - Mieszanki przypraw
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
15872100-2 - Pieprz
15872400-5 - Sól
15882000-4 - Produkty dietetyczne
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15899000-6 - Proszek do pieczenia
4.5.5.) Wartość części: 13714,46 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRODUKTY SOJOWELp. Nazwa artykułu Ilość 1 Kotlety sojowe: opak.1 kg - 25 kg; termin przydatności do spożycia - 4 m-ce od daty dostawy; 150 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.5.) Wartość części: 1002,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
TŁUSZCZ, OLEJELp. Nazwa artykułu Ilość 1 Masło: masło w kostkach 0,2 kg, opak. bez uszkodzeń, zawartość tłuszczu zwierzęcego nie mniej niż 82%; termin przydatności do spożycia od dnia dostawy – nie krótszy niż 21 dni; 20 kg
2 Margaryna do smarowania pieczywa: margaryna w kostkach 0,25 kg; opak. bez uszkodzeń; zawartość tłuszczu nie mniej niż 40%; termin przydatności do spożycia od dnia dostawy – 30 dni; 12 000 kg 3 Olej roślinny jadalny: opak. – butelki od 1 l do 5 l; opak. bez uszkodzeń; termin przydatności do spożycia od dnia dostawy – 60 dni; 1 800 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15411100-3 - Olej roślinny
15431100-9 - Margaryna
15530000-2 - Masło
4.5.5.) Wartość części: 48470,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
RYBYLp. Nazwa artykułu Ilość 1 Burgery rybne panierowane mrożone: termin przydatności do spożycia min. 4 m-ce 1 800 kg 2 Miruna: - filet ze skórą SHP; termin przydatności do spożycia min. 4 m-ce 160 kg 3 Śledź solony typu matias: 60 kg 4 Paprykarz szczeciński: opak. jedn. 0,33 kg; termin przydatności do spożycia min. 4 m-ce 1 000 kg 5 Sałatka rybna: opak. jedn. 0,33 kg; termin przydatności do spożycia min. 4 m-ce 700 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15221000-3 - Ryby mrożone
15243000-3 - Przetwory z ryb
4.5.5.) Wartość części: 22824,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74926,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89053,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74926,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "MARGO" Grzegorz Środa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930
7.3.3) Ulica: Miesiączkowo 110
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-707
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74926,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-29 do 2022-08-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10268,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21834,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10268,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "MARGO" Grzegorz Środa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930
7.3.3) Ulica: Miesiączkowo 110
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-707
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10268,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-29 do 2022-08-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6730,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8166,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6730,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "MARGO" Grzegorz Środa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930
7.3.3) Ulica: Miesiączkowo 110
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-707
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6730,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-29 do 2022-08-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21087,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30590,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21087,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "MARGO" Grzegorz Środa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930
7.3.3) Ulica: Miesiączkowo 110
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-707
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21087,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-29 do 2022-08-28Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1425,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1944,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1425,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo produkcyjno-Usługowo-Handlowe "MARGO" Grzegorz Środa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930
7.3.3) Ulica: Miesiączkowo 110
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-707
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1425,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-29 do 2022-08-28Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OL-TRADE Spółka Cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122698196
7.3.3) Ulica: Powstańców 127
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-670
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
jakie przetargi wygrała firma
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-01 do 2022-08-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na 7 część zamówienia złożono dwie ważne oferty, wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy. W związku z tym, Zamawiający dokonał ponownej oceny ofert i wybrał jako najkorzystniejszą ofertę kolejnego wykonawcy, który również uchylił się od zawarcia umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29548,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterm. w formie kredytu bądź pożyczki do wys. 60 milionów zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie przejściowego deficytu budżetu
- Dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie miasta Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ
- Usługa napraw bieżących samochodów osobowych, osobowo terenowych, mikrobusów oraz dostawczych do 3,5 t użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 109/2024
- Usługa napraw bieżących autobusów użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 110/2024
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2025 rok ".
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.