eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzytocznaModernizacja kompleksu edukacyjno-sportowego w m. Przytoczna



Og³oszenie z dnia 2022-04-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu edukacyjno-sportowego w m. Przytoczna

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA PRZYTOCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 21096682300000

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Rokitniañska 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Przytoczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957494311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@przytoczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.przytoczna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksu edukacyjno-sportowego w m. Przytoczna

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a8e1f5ea-89a6-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00124655

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00024225/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja kompleksu edukacyjno – sportowego w m. Przytoczna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00052327/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 1829268,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: „Modernizacja kompleksu edukacyjno-sportowego w m. Przytoczna” dofinansowanego w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych.
Czê¶æ 1 zadania obejmuje roboty budowlane polegaj±ce na:
- wykonaniu nowej nawierzchni boiska hali,
- wykonaniu elewacji na budynku szko³y - ETAP II (elewacja od strony boiska),
- dostosowanie toalet i szatni do wymogów osób niepe³nosprawnych,
- wykonie instalacji ch³odzenia powietrza wentylacyjnego.

Czê¶æ 1 zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, a w szczególno¶ci:
1) wykonanie elewacji na budynku szko³y - ETAP II (elewacja od strony boiska), w tym:
 hydroizolacjê i docieplenie strefy coko³owej ¶cian zewnêtrznych,
 docieplenie ¶cian zewnêtrznych nadziemia budynku,
 wymianê rur spustowych, parapetów i obróbek blacharskich,
 wykoñczenia elewacji wraz z tynkami i malowaniem,
 wymianê i korekty po³o¿enia elementów instalacyjnych w rejonie elewacji,
 wykonane opasek wokó³ remontowanej elewacji z odtworzeniem nawierzchni w pasie wokó³ budynku.
UWAGA! Szczegó³owy zakres prac zosta³ przedstawiony w za³±czniku nr 9a do SWZ - Dokumentacji projektowej (projekt wykonawczy oraz STWIOR) dotycz±cej remontu elewacji budynku szko³y. Niniejszym zadaniem objêty jest wy³±cznie ETAP II zadania, a mianowicie wykonanie prac od strony boiska (wraz ze ¶cianami szczytowymi).

2) dostosowanie toalet i szatni do wymogów osób niepe³nosprawnych

UWAGA! Szczegó³owy zakres prac zosta³ przedstawiony w za³±czniku nr 9b do SWZ - Dokumentacji projektowej (rzut obiektu oraz STWIOR) dotycz±cej remontu toalet.

3) wykonie instalacji ch³odzenia powietrza wentylacyjnego, w oparciu o:
 gazowe absorpcyjne wytwornice wody lodowej, zasilaj±ce sekcje ch³odnic glikolowych, które nale¿y zamontowaæ do istniej±cych central wentylacyjnych (³±cznie 15 sekcji),
 rozbudowa istniej±cej instalacji gazowej,
 demonta¿ odcinków kana³ów nawiewnych wraz z ponownym monta¿em kana³ów i obudów,
 monta¿ czujników temperatury w pomieszczeniach.

UWAGA! Szczegó³owy zakres prac zosta³ przedstawiony w za³±czniku nr 9c do SWZ - Dokumentacji projektowej dotycz±cej instalacji gazu i instalacji ch³odzenia powietrza wentylacyjnego.

4) wykonanie nowej nawierzchni boiska hali, w tym:
 rozebranie i wykonanie nowej pod³ogi sportowej z monta¿em osprzêtu sportowego boisk,
 prace wykoñczeniowe ¶cian wraz z ich malowaniem,
 monta¿ napisu ¶ciennego.

UWAGA! Szczegó³owy zakres prac zosta³ przedstawiony w za³±czniku nr 9d do SWZ - Dokumentacji projektowej (projekt wykonawczy oraz STWIOR) dotycz±cej remontu budynku hali sportowej. Niniejszym zadaniem objêty jest wy³±cznie ETAP II zadania, a mianowicie wykonanie wymiany pod³ogi sportowej na now±.

3. Dodatkowe ustalenia dotycz±ce przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiot zamówienia nale¿y zrealizowaæ z uwzglêdnieniem wymagañ w zakresie dostêpno¶ci obiektu dla osób niepe³nosprawnych.
2) Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, sztuk± budowlan±, wiedz± techniczn± oraz zawart± z zamawiaj±cym umow±.
3) Za³±czone do SWZ przedmiary robót maj± jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powy¿szego mog± wystêpowaæ rozbie¿no¶ci pomiêdzy ilo¶ci± i zakresem prac wykazanych w za³±czonych przedmiarach robót, a ilo¶ci± i zakresem prac do wykonania wynikaj±cych specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej. Ilo¶ci i zakres prac wskazany w przedmiarach robót nie jest wi±¿±cy dla wykonawcy.
4) Je¿eli w SWZ oraz jej za³±cznikach podana jest nazwa w³asna (w tym w dokumentacji projektowej), to oznacza, ¿e zosta³a u¿yta/podana przyk³adowo. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych takich samych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. Oznacza to, ¿e zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów równowa¿nych dla nazwanych materia³ów i urz±dzeñ, wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów w zakresie jako¶ci. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowi± minimum techniczne i jako¶ciowe oczekiwane przez zamawiaj±cego i bêd± stanowi³y podstawê oceny ewentualnych materia³ów równowa¿nych. W przypadku przywo³ania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 Pzp, zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne z opisywanym. W przypadku zaoferowania produktów równowa¿nych wykonawca jest zobowi±zany wraz z ofert± z³o¿yæ o¶wiadczenie oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych materia³ów, produktów i rozwi±zañ. Ciê¿ar udowodnienia równowa¿no¶ci zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy.
5) W razie rozbie¿no¶ci pomiêdzy parametrami i standardem wykonania danego elementu wykonawca ma zastosowaæ materia³, element, rozwi±zanie, urz±dzenie lub element wyposa¿enia o wy¿szym standardzie.
6) Uwaga! Prace realizowane bêd± w czynnym obiekcie. Wykonawca zobowi±zany jest do organizacji prac budowlanych w sposób nie zak³ócaj±cy funkcjonowania placówki w roku szkolnym. Prace wymagaj±ce czasowych wy³±czeñ instalacji oraz powoduj±ce znaczne uci±¿liwo¶ci (np. ha³as) nale¿y prowadziæ po godzinach dydaktycznych oraz w dni wolne od nauki.
7) Prace zwi±zane z czasowym wy³±czeniem z u¿ytkowania pomieszczeñ, nale¿y prowadziæ przede wszystkim w okresie przerwy wakacyjnej oraz w terminach uzgodnionych z Zamawiaj±cym.
8) Teren prac nale¿y prawid³owo oznakowaæ oraz zabezpieczyæ przed dostêpem osób niepowo³anych, w tym uczniów.
9) Uwaga! Potwierdzeniem prawid³owego wykonania robót budowlanych bêdzie dostarczenie Zamawiaj±cemu dokumentacji powykonawczej, która obejmuje:
− o¶wiadczenie kierownika robót budowlanych i sanitarnych zgodnie z Prawem budowlanym o zgodno¶ci wykonania obiektu z projektem oraz o doprowadzeniu do nale¿ytego stanu i porz±dku terenu budowy,
− o¶wiadczenia projektantów o wyst±pieniu zmian nieistotnych do projektów,
− protoko³y utylizacji wszelkich odpadów budowlanych,
− protoko³y prób, badañ i sprawdzeñ,
− protoko³y przejêcia przez Zamawiaj±cego materia³ów z demonta¿u,
− protoko³y odbiorów technicznych: czê¶ciowych i koñcowych,
− stosowne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodno¶ci, receptury, ¶wiadectwa jako¶ci i inne dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie zastosowanych materia³ów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie,
− tabelaryczne zestawienie warto¶ci wykonanych robót (na podstawie przedmiaru robót).

4. Wykonawca zobowi±zany jest do udzielenia zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci na ca³o¶æ wykonanych robót objêtych umow± na okres minimum 60 miesiêcy.
Uwaga: Wyd³u¿ony okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert okre¶lonych w rozdziale XVIII ust. 4 pkt 2) SWZ.
5. Ustala siê okres rêkojmi równy okresowi gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia. Udzielona gwarancja nie ma wp³ywu na roszczenia w ramach obligatoryjnego systemu rêkojmi. Bieg gwarancji i rêkojmi rozpoczyna siê nastêpnego dnia licz±c od daty odbioru koñcowego robót lub od daty potwierdzenia usuniêcia wad w razie ich stwierdzenia przy odbiorze koñcowym robót. Zamawiaj±cy mo¿e dochodziæ roszczeñ z tytu³u gwarancji i rêkojmi tak¿e po up³ywie wy¿ej okre¶lonych terminów, je¿eli reklamowa³ wadê przed up³ywem tego terminu.
6. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby wskazane przez wykonawcê, które bêd± uczestniczyæ
w wykonywaniu zamówienia posiada³y bieg³± znajomo¶æ jêzyka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie bêd± posiada³y bieg³ej znajomo¶ci jêzyka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ t³umacza na w³asny koszt i w³asnym staraniem.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych z edukacj± i badaniami

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni pod³ogowych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1626016,26 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: „Modernizacja kompleksu edukacyjno-sportowego w m. Przytoczna” dofinansowanego w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych.
Czê¶æ 2 - zamówienia obejmuje wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” - instalacji fotowoltaicznej o ³±cznej mocy do 50 kWp

ETAP I –
 wykonanie dokumentacji technicznej zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w tym z ustaw± Prawo budowlane, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz z zaleceniami Zamawiaj±cego. Wykonawca swoim staraniem i na swój koszt zobowi±zany jest do dokonania wszelkich uzgodnieñ oraz wykonania wszelkich dodatkowych opracowañ niezbêdnych do zaprojektowania na obiekcie szko³y podstawowej instalacji fotowoltaicznej, w celu jej prawid³owego i zgodnego z przepisami zamontowania przez Wykonawcê i pó¼niejszego eksploatowania przez Zamawiaj±cego.

ETAP II -
 wykonanie robót monta¿owych instalacji fotowoltaicznej,
 dokonanie wszelkich odbiorów,
 zg³oszenie mikroinstalacji do operatora Sieci Elektroenergetycznej,
 przeprowadzenie instrukta¿u dla u¿ytkowników obiektów w zakresie obs³ugi instalacji.

UWAGA! Szczegó³owy zakres prac zosta³ przedstawiony w za³±czniku nr 10 do SWZ - Koncepcji wraz z programem funkcjonalno-u¿ytkowym dla wykonania instalacji fotowoltaicznej.

Dokumentacjê projektow± nale¿y sporz±dziæ i przygotowaæ w nastêpuj±cy sposób:
- projekt budowlany w 3 egz. w wersji papierowej,
- projekt techniczny w 3 egz. w wersji papierowej,
- przedmiar robót wraz z kosztorysem w 3 egz. w wersji papierowej,
- dokumentacjê powykonawcz± z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy w 2 egz. w wersji papierowej,
- wersjê elektroniczn± w/w opracowañ – 1 egz. na no¶niku CD w formacie pdf.

Zamawiaj±cy nie okre¶la terminu na opracowanie dokumentacji projektowych, jednak roboty monta¿owe bêd± mog³y byæ wykonywane po uzyskaniu wszelkich uzgodnieñ i zg³oszeñ wymaganych przepisami.

3. Dodatkowe ustalenia dotycz±ce przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiot zamówienia nale¿y zrealizowaæ z uwzglêdnieniem wymagañ w zakresie dostêpno¶ci obiektu dla osób niepe³nosprawnych.
2) Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, sztuk± budowlan±, wiedz± techniczn± oraz zawart± z zamawiaj±cym umow±.
3) Za³±czone do SWZ przedmiary robót maj± jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powy¿szego mog± wystêpowaæ rozbie¿no¶ci pomiêdzy ilo¶ci± i zakresem prac wykazanych w za³±czonych przedmiarach robót, a ilo¶ci± i zakresem prac do wykonania wynikaj±cych specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej. Ilo¶ci i zakres prac wskazany w przedmiarach robót nie jest wi±¿±cy dla wykonawcy.
4) Je¿eli w SWZ oraz jej za³±cznikach podana jest nazwa w³asna (w tym w dokumentacji projektowej), to oznacza, ¿e zosta³a u¿yta/podana przyk³adowo. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych takich samych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. Oznacza to, ¿e zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów równowa¿nych dla nazwanych materia³ów i urz±dzeñ, wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów w zakresie jako¶ci. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowi± minimum techniczne i jako¶ciowe oczekiwane przez zamawiaj±cego i bêd± stanowi³y podstawê oceny ewentualnych materia³ów równowa¿nych. W przypadku przywo³ania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 Pzp, zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne z opisywanym. W przypadku zaoferowania produktów równowa¿nych wykonawca jest zobowi±zany wraz z ofert± z³o¿yæ o¶wiadczenie oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych materia³ów, produktów i rozwi±zañ. Ciê¿ar udowodnienia równowa¿no¶ci zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy.
5) W razie rozbie¿no¶ci pomiêdzy parametrami i standardem wykonania danego elementu wykonawca ma zastosowaæ materia³, element, rozwi±zanie, urz±dzenie lub element wyposa¿enia o wy¿szym standardzie.
6) Uwaga! Prace realizowane bêd± w czynnym obiekcie. Wykonawca zobowi±zany jest do organizacji prac budowlanych w sposób nie zak³ócaj±cy funkcjonowania placówki w roku szkolnym. Prace wymagaj±ce czasowych wy³±czeñ instalacji oraz powoduj±ce znaczne uci±¿liwo¶ci (np. ha³as) nale¿y prowadziæ po godzinach dydaktycznych oraz w dni wolne od nauki.
7) Prace zwi±zane z czasowym wy³±czeniem z u¿ytkowania pomieszczeñ, nale¿y prowadziæ przede wszystkim w okresie przerwy wakacyjnej oraz w terminach uzgodnionych z Zamawiaj±cym.
8) Teren prac nale¿y prawid³owo oznakowaæ oraz zabezpieczyæ przed dostêpem osób niepowo³anych, w tym uczniów.
9) Uwaga! Potwierdzeniem prawid³owego wykonania robót budowlanych bêdzie dostarczenie Zamawiaj±cemu dokumentacji powykonawczej, która obejmuje:
− o¶wiadczenie kierownika robót budowlanych i sanitarnych zgodnie z Prawem budowlanym o zgodno¶ci wykonania obiektu z projektem oraz o doprowadzeniu do nale¿ytego stanu i porz±dku terenu budowy,
− o¶wiadczenia projektantów o wyst±pieniu zmian nieistotnych do projektów,
− protoko³y utylizacji wszelkich odpadów budowlanych,
− protoko³y prób, badañ i sprawdzeñ,
− protoko³y przejêcia przez Zamawiaj±cego materia³ów z demonta¿u,
− protoko³y odbiorów technicznych: czê¶ciowych i koñcowych,
− stosowne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodno¶ci, receptury, ¶wiadectwa jako¶ci i inne dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie zastosowanych materia³ów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie,
− tabelaryczne zestawienie warto¶ci wykonanych robót (na podstawie przedmiaru robót).

4. Wykonawca zobowi±zany jest do udzielenia zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci na ca³o¶æ wykonanych robót objêtych umow± na okres minimum 60 miesiêcy.
Uwaga: Wyd³u¿ony okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert okre¶lonych w rozdziale XVIII ust. 4 pkt 2) SWZ.
5. Ustala siê okres rêkojmi równy okresowi gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia. Udzielona gwarancja nie ma wp³ywu na roszczenia w ramach obligatoryjnego systemu rêkojmi. Bieg gwarancji i rêkojmi rozpoczyna siê nastêpnego dnia licz±c od daty odbioru koñcowego robót lub od daty potwierdzenia usuniêcia wad w razie ich stwierdzenia przy odbiorze koñcowym robót. Zamawiaj±cy mo¿e dochodziæ roszczeñ z tytu³u gwarancji i rêkojmi tak¿e po up³ywie wy¿ej okre¶lonych terminów, je¿eli reklamowa³ wadê przed up³ywem tego terminu.
6. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby wskazane przez wykonawcê, które bêd± uczestniczyæ
w wykonywaniu zamówienia posiada³y bieg³± znajomo¶æ jêzyka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie bêd± posiada³y bieg³ej znajomo¶ci jêzyka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ t³umacza na w³asny koszt i w³asnym staraniem.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje s³oneczne

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 203252,03 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2091000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2182686,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2091000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UB SZA£ATA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792455552

7.3.3) Ulica: ul. A.W. Niegolewskich 10/7

7.3.4) Miejscowo¶æ: Poznañ

7.3.5) Kod pocztowy: 60-232

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

Roboty ogólnobudowlane, Instalacje sanitarne i elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2091000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

W dniu 09.02.2022 r. zosta³o wszczête postêpowanie na wykonanie robót budowlanych, pn.: „Modernizacja kompleksu edukacyjno-sportowego w m. Przytoczna”, z mo¿liwo¶ci± sk³adania ofert czê¶ciowych dla dwóch odrêbnych czê¶ci.
Termin sk³adania ofert zosta³ wyznaczony do dnia 28.02.2022 r. do godziny 9:00. We skazanym terminie, dla czê¶ci II postêpowania, nie wp³ynê³a ¿adna oferta, zatem czê¶æ II postêpowania nale¿a³o uniewa¿niæ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.