Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00179408/01 - Wynik z dnia 2023-04-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa obszywania wstążkami orderów i odznaczeń, miniaturek orderów i odznaczeń oraz rozetek do orderów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Prezydenta RP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@prezydent.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Administracja publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa obszywania wstążkami orderów i odznaczeń, miniaturek orderów i odznaczeń oraz rozetek do orderów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc560a2d-bcd7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00111645/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa obszywania wstążkami orderów i odznaczeń ich miniatur i rozetek
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia-kprp.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-kprp.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem https://zamowienia-kprp.ezamawiajacy.pl (dalej jako „Platforma
Zakupowa”) i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ. 2. W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania: 1) przed
upływem terminu składania ofert Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista postępowań Pzp”, następnie zakładkę
„Aktualne”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania; 2) po upływie
terminu składania ofert Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista postępowań Pzp”, następnie zakładkę „W
toku”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania. 3. Wykonawca
przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku
posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej. 4. Wykonawca po wybraniu opcji
„przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o
możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie
„zarejestruj się”. 4. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca
Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca
wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia
konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 5. Po założeniu konta Wykonawca
ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 6. W zakładce
„Regulacje i procedury procesu zakupowego” znajduje się „Instrukcja dla Wykonawcy” opisująca korzystanie z Platformy Zakupowej,
do której Wykonawca powinien się stosować. 7. Zamawiający - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
poz. 2452) (dalej jako „Rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej”) - określa dopuszczalny format
kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako: 1) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać wyłącznie formatem PAdES, 2)
Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES. Wykonawca
załącza plik z podpisem oraz plik, który został podpisany. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZNAJDUJĄ SIĘ W SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obszywania wstążkami orderów i odznaczeń, miniaturek tych odznaczeń oraz szycie rozetek dla Kancelarii Prezydenta RP.
2. Zakres usługi z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów jakościowych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Zamawiający w trakcie trwania Umowy zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niektórych pozycji dot. usługi obszywania wstążkami orderów i odznaczeń, miniaturek tych odznaczeń oraz szycie rozetek. Zakres zamówienia może być pomniejszony do 10% wartości brutto zamówienia bez prawa zgłaszania przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu. Zmniejszenie zakresu zamówienia skutkuje odpowiednim zmniejszeniem maksymalnej kwoty wynagrodzenia.
Mając na względzie zachowanie wysokiej jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego, można zapoznać się i obejrzeć prawidłowo wykonane Wyroby .
Wykonawca zapewni odbiór Materiałów i wstążek oraz dostawę Wyrobów własnym transportem.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZNAJDUJĄ SIĘ W SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZNAJDUJĄ SIE W SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
7.3. Warunki udziału w postępowaniu (kryterium kwalifikacyjne)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
7.3.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Wykonawca powinien być wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o ile wymóg taki wynika z odrębnych przepisów, lub do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
7.3.2. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .
7.3.3. zdolności technicznej lub zawodowej:
7.3.3.1 Wykonawca winien udokumentować wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dwóch usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie i obejmuje swoim zakresem usługę krawiecką o minimalnej wartości 100 000,00 zł brutto z czego każda usługa o wartości 50 000,00 zł brutto.
Zamawiający za jedną usługę uzna wykonanie usługi krawieckiej na podstawie zawartej jednej umowy w okresie nie dłuższym niż jeden rok, tj. Wykonawcy powinni się wykazać wykonaniem dwóch usług krawieckich na podstawie zawartych dwóch odrębnych umów, na podstawie, których - w okresie nie dłuższym niż jeden rok - zostały wykonane usługi o wartościach wskazanych w zdaniu pierwszym.
Ponadto, Wykonawcy załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz polegających na zasobach innych podmiotów Zamawiający za spełnienie warunku uzna sytuację, gdy jeden z nich, który będzie wykonywał przedmiot zamówienia spełnia ww. warunek.
W przypadku, o którym mowa powyżej w pkt 7.3.3. SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (por. art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) – załącznik nr 12 do SWZ
7.3.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 12.3.1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1), 2) i 4) ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
12.3.2. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp (chyba że Wykonawca wskaże, że Zamawiający posiada te dokumenty – odpisy lub informacje itp. dotyczące tego Wykonawcy lub Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnie dostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych);
12.3.3. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania:
1) art. 108 ust. 1 pkt 3) ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
2) art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
3) art. 108 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp,
4) art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, dotyczących naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 70);
5) art. 109 ust. 1 pkt 5)-10) dotyczących:
naruszenia obowiązków zawodowych, co podważa jego uczciwość,
konfliktu interesów w rozumieniu art. 56 ust. 2 ustawy,
niewykonania lub nienależytego wykonania albo długotrwałego nienależytego wykonywania istotnych zobowiązań wynikających z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego,
wprowadzenia, w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa, Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, co mogło mieć istotny wpływ na podejmowane decyzje przez Zamawiającego,
bezprawnego wpływania lub próby wpływania na czynności Zamawiającego lub próby pozyskania lub pozyskania informacji poufnych, mogących dać Wykonawcy przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
przedstawienia, w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa, informacji wprowadzających w błąd, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postepowaniu o udzielenie zamówienia;
zakres oświadczenia dotyczy przesłanek wykluczenia (art. 108 i art. 109) w punktach wskazanych przez Zamawiającego w Sekcji 7.1.1 SWZ.
12.3.4. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SWZ), o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp; wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca, który złożył odrębną ofertę w stosunku do Wykonawcy, z którym należy do tej samej grupy kapitałowej, powinien, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, wykazać, że ww. Wykonawcy przygotowali oferty niezależnie od siebie;
12.3.5. oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji (załącznik nr 11 SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.2.1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (załącznik nr 7 do SWZ);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00 złotych2. Wadium należy wnieść w terminie, o którym mowa sekcji XVII pkt 17.1 SWZ.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZNAJDUJĄ SIĘ W SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji, gdy dotyczy ona zmiany:a) dopuszczalnych w świetle ustawy Pzp (w szczególności zmian nieistotnych, przewidzianych w przepisie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp lub de minimis, przewidzianych w przepisie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp);
b) zmiany stawki podatku (VAT) na usługi będące przedmiotem zamówienia – w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie umowne brutto ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany;
c) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym, ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
e) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją Umowy (zgodnie z art. 439 ustawy Pzp);
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy również w zakresie:
a) przedłużenia terminu realizacji zamówienia pod warunkiem, że w trakcie realizacji zamówienia wystąpiły okoliczności niezależne od stron umowy, które uniemożliwiły wykonywanie zamówienia. W takim przypadku termin realizacji może zostać przedłużony o czas nie dłuższy niż okres w jakim realizacja zamówienia była niemożliwa;
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-15 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Postępowanie będzie prowadzone na platformie eZamawiający.pl pod adresem https://zamowienia-kprp.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-15 14:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-13
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.