Ogłoszenie z dnia 2021-07-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00124717 z dnia 2021-07-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości oraz utrzymanie infrastruktury na obszarze Gminy Wojkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego
1.5.2.) Miejscowość: Wojkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-580
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 769 50 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.cieslinska.potrawa@wojkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wojkowice.bip.net.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości oraz utrzymanie infrastruktury na obszarze Gminy Wojkowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39b443d3-dd96-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006726/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Utrzymanie czystości oraz infrastruktury komunlanej na obszarze gminy Wojkowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104596/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Gmina Wojkowice może udzielić zamówienia z wolnej ręki, polegającego na realizacji przedmiotowych usług stanowiących zadania własne gminy, Spółce pod firmą Wojkowickie Wody Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wojkowicach. Warunki udzielenia zamówienia ,,in-house” zostały określone w art. 214 ust. 1 pkt 11 Pzp:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną - Spółką Wojkowickie Wody kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej;
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a;
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Z przedłożonych przez spółkę dokumentów wynika że spółka spełnia ww. przesłanki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPM.271.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 366910,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) utrzymanie czystości na terenie parku – sprzątanie 2 razy w tygodniu;
b) utrzymanie czystości przystanków autobusowych – sprzątanie 2 razy w tygodniu;
c) utrzymanie czystości na placach zabaw (w tym toi toi, bieżące przeglądy) – sprzątanie 2 razy w tygodniu;
d) sprzątanie koszy ulicznych i parkowych – 2 razy w tygodniu;
e) utrzymanie czystości na targowisku miejskim (w tym toi toi) – 2 razy w tygodniu;
f) czyszczenie alejek parkowych oraz chodników – 1 raz w miesiącu;
g) sprzątanie po imprezach plenerowych organizowanych przez Gminę Wojkowice – według potrzeb;
h) pozimowe ręczne i mechaniczne sprzątanie jezdni – 1 raz w roku;
i) sprzątanie poboczy dróg – według potrzeb;
j) usuwanie dzikich wysypisk śmieci – według potrzeb;
k) naprawy i konserwacje na placach zabaw (w tym wymiana piasku na placach zabaw co najmniej 1 raz w roku, przeglądy placów zabaw i słowni);
l) naprawy i konserwacje wiat przystankowych;
ł) naprawy infrastruktury komunalnej (ławki, kosze, fontanny itp.);
m) naprawa niesprawnych punktów oświetlenia ulicznego oraz parkowego na terenie Gminy Wojkowice;
n) flagowania miasta z okazji uroczystości stałych: 1-3 maja i 11 listopada w zakresie:
- Flagi masztowe – 3 szt. (Urząd Miasta Wojkowice);
- Flaga masztowa – 1 szt. (pomnik przy Szkole Podstawowej nr 1);
- Flagi na drzewcach – około 60 szt.
o) bieżące utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej – I etapu budowy kanalizacji deszczowej następujących ulic: Maszyńsko, Kossaka, Kosynierów, Plaka, Jana III Sobieskiego (od PCK do Plaka), Pułaskiego (do wąwozu), Fabryczna (od wąwozu do przepompowni na Karłowicza.
p) utrzymanie czystości w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynku socjalnego, sprzątania terenu zewnętrznego Centrum Przesiadkowego w Wojkowicach.
Zakres obejmuje:
1) Utrzymanie czystości (przez 7 dni w tygodniu) w zakresie bieżącego sprzątania wewnątrz budynku socjalnego składającego się z:
- poczekalni – 13,15 m2, posadzka – gres,
- WC ogólnodostępne – 6,24 m2, posadzka – gres,
- pomieszczenie porządkowe – 2,25 m2, posadzka – gres,
- WC dla kierowców – 2,06 m2, posadzka – gres,
- pomieszczenie socjalne – 4,05 m2, posadzka – gres techniczny,
- pomieszczenie techniczne – 3,22 m2, posadzka – gres techniczny.
Łączna powierzchnia budynku socjalnego – 30,87m2.
2) Opróżnianie z monet automatu wrzutowego służącego do poboru opłaty za korzystanie z toalety ogólnodostępnej co najmniej raz w tygodniu, przekazywanie środków pieniężnych uzyskanych z przedmiotowych opłat do kasy Urzędu Miasta Wojkowice najpóźniej w następnym dniu roboczym lub bezpośrednio na rachunek bankowy gminy Wojkowice: 29 1050 1360 1000 0024 37290 1961 najpóźniej w następnym dniu roboczym; wpłaty winny zawierać opis: „wpływy z szaletu”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej
50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojkowickie Wody Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252465724
7.3.3) Ulica: Jana III Sobieskiego 125
7.3.4) Miejscowość: Wojkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-580
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-07-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem w sezonie zimy 2024/2025 - II przetarg
- Utrzymanie czystości w Gminie Bieruń.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Węgierska Górka w sezonie 2024/2025.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Stary Sącz w okresie zimy 2024/2025 w obwodach 4 i 8
- Świadczenie usług utrzymania czystości w okresie lato/zima na terenach zewnętrznych obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Eksploatacja i konserwacja sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego na sieci wydzielonej w mieście i na terenie gminy Nowogard
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.