Ogłoszenie z dnia 2021-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00066595/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
- 2021/BZP 00146374/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00124739 z dnia 2021-07-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej Nr 1199N na odcinku Książnik- Boguchwały i na odcinku Wilnowo-Żabi Róg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 89 642-31-57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: basia_dt@zdp.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_ostroda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi powiatowej Nr 1199N na odcinku Książnik- Boguchwały i na odcinku Wilnowo-Żabi Róg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b48cdbb-bebf-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002012/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont drogi powiatowej Nr 1199 N na odcinku Książnik - Boguchwały i na odcinku Wilnowo - Żabi Róg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066595/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.10.2021.BŻ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 12858982,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi powiatowej Nr 1199N na odcinku Książnik- Boguchwały i na odcinku Wilnowo-Żabi Róg
1) Opis istniejącego stanu technicznego:
Droga powiatowa Nr 1199N na odcinku Książnik – Boguchwały i na odcinku Wilnowo - Żabi Róg klasy Z, remont na długości 10,65 km. Droga w złym stanie technicznym o zmiennej szerokość 5,0-5,5 m, nawierzchnia bitumiczna z licznymi nierównościami, ubytkami i spękaniami, chodnik w miejscowości Książnik i Boguchwały do remontu, droga odwadniana powierzchniowo.
2) Zakres prac zamówienia podstawowego:
a) Odcinek nr 1 Książnik- Boguchwały:
- ułożenie nawierzchni bitumicznej
- remont chodnika, peronów autobusowych i zjazdów
- remont odwodnienia (przepusty, ścieki z kostki kamiennej, udrożnienie rowów)
- uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym
- oznakowanie pionowe i poziome
- zastosowanie progu zwalniającego wyspowego
b) Odcinek nr 2 Wilnowo-Żabi Róg
- ułożenie nawierzchni bitumicznej
- remont chodnika, peronu autobusowego i zjazdów
- remont odwodnienia (przepusty, ścieki z kostki kamiennej, udrożnienie rowów)
- uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym
- oznakowanie pionowe i poziome
- zastosowanie progu zwalniającego wyspowego
2. Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
b) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
d) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
e) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
f) w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, w miejscu wykonywania zadania (na odcinku początkowym i końcowym) Wykonawca umieści 2 tablice pamiątkowe o wymiarach 80cm x 120 cm, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego i zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi dotyczącymi wyglądu i ustawienia tablic informacyjnych znajdującymi się na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/nabor-lipiec-2020 Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg - Tablica informacyjna (wzór MI). Tablice powinny być wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, napisy oraz tło tablicy należy wykonać z folii nieodblaskowej;
g) wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt.
4. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej Nr 1199N na odcinku Książnik- Boguchwały i na odcinku Wilnowo-Żabi Róg. Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:
1) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych niezależnych od siebie wykonawców;
2) terminowemu wykonaniu zamówienia i ustaleniu podmiotu odpowiedzialnego za występujące opóźnienia;
3) trudnościami w egzekwowaniu uprawnień gwarancyjnych, po wykonaniu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11198637,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14475969,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11198637,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Zieja” Ryszard Zieja
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Wojciech Zieja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 721-000-06-13
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 9
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ZIEJA" Ryszard Zieja
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ZIEJA" Ryszard Zieja
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11198637,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) Wykonanie roboty budowlanej 390 dni od dnia podpisania umowy.
b) Dostarczenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej 400 dni od dnia podpisania umowy.
2021-07-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- UTRZYMANIE SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
- UTRZYMANIE I PIELĘGNACJA ZIELENI MIEJSKIEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
- Likwidacja barier transportowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym (dalej SOSW) w Szymanowie poprzez zakup autobusu 20 osobowego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych
- "Całoroczna dostawa oznakowania pionowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na 2025 r."
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika na tlen medyczny oraz butli gazów medycznych.
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi od skrzyżowania ul. Spyrkówka z drogą krajową nr 47 do ul. Chyców Potok w Zakopanem
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- Usługi bieżącego utrzymania dróg gminnych przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego na terenie Gminy Łomża w 2025 roku
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 235 Brusy - Chojnice polegająca na rozbudowie mostu w km 39 + 507 nad rz. Brdą
- Wykonanie remontów nawierzchni żwirowej i gruntowej dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w 2025 roku
- Modernizacja bramy wjazd / wyjazd wraz z podjazdem w ramach projektu "SOR i pracownie diagnostyczne na miarę XXI - Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.