Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00143065/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-20
- 2023/BZP 00152929/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-28
- 2023/BZP 00162309/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-03
- 2023/BZP 00249256/01 - Wynik z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Realizacja zadań pn.:
„Rewitalizacja parków i obszarów uzdrowiska Czerniawa - Zdrój”
„Przebudowa ulic Izerskiej, Sanatoryjnej, Spadzistej i Górzystej na deptak uzdrowiskowy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821397
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 35
1.5.2.) Miejscowość: Świeradów-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-850
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swieradowzdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swieradowzdroj.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja zadań pn.:
„Rewitalizacja parków i obszarów uzdrowiska Czerniawa - Zdrój”
„Przebudowa ulic Izerskiej, Sanatoryjnej, Spadzistej i Górzystej na deptak uzdrowiskowy”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cd3b723-bd01-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124754
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033164/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 „Rewitalizacja parków i obszaru uzdrowiska Czerniawa-Zdrój” i „Przebudowa ulic Izerskiej, Sanatoryjnej, Spadzistej i Górzystej na deptak uzdrowiskowy”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7cd3b723-bd01-11ed-9236-36fed59ea7dd3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja pomiędzy
zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej: zp@swieradowzdroj.pl. Za pośrednictwem
poczty elektronicznej odbywa się w szczególności zadawanie pytań, składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
przekazywanie informacji, wezwań i zawiadomień.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem
referencyjnym sprawy, tj. GMiI.271.5/2023. Więcej informacji zawiera SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe
odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz.
2452) (dalej: rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych).
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych
(Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) (dalej: rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności), z uwzględnieniem
rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio
oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w pkt 36 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w pkt 36 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GMiI.271.5/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz. 1- (A) „Rewitalizacja parków i obszarów uzdrowiska Czerniawa-Zdrój”
- A1 - Budowa tężni solankowej (pow. 38,40m2, wys. 6,40m, dł. x szer. 2,4 x 16 m) wraz z niezbędną infrastrukturą
techniczną wraz z: utwardzonym placem, małą architekturą (ławki, kosze, tablice), oświetleniem terenu. Nowe nasadzenia i
uporządkowanie zieleni.
- A2 – Skwer przy pijałce: przebudowa i utwardzenie dwóch tarasów terenowych wzdłuż Czarnego Potoku z kostki
betonowej koloru srebrno-szary stylizowanej na kostkę brukową, przebudowa murów oporowych z kamienia łupanego,
przebudowa schodów terenowych z kamienia, aranżacja zieleni, nasadzenia, założenie trawnika, oczyszczenie terenu, mała
architektura (ławeczki, kosze, stalowe balustrady wzdłuż chodnika przy potoku), oświetlenie terenu, przebudowa ciągów
pieszych z utwardzeniem nawierzchni.
- A3 - Przebudowa parku uzdrowiskowego: remont i utwardzenie, przebudowa i budowa alejek parkowych w postaci
utwardzonych ciągów pieszych z nawierzchnią żwirową, z punktem wjazdowym na ścieżkę rowerową, budowa
utwardzonych placów pod elementy małej architektury z utwardzoną przepuszczalną nawierzchnią typu kamienny dywan,
uporządkowanie zieleni, założenie łąk kwietnych, mała architektura (pergola duża, ramka krajobrazowa, ramka
krajobrazowa- ławka, huśtawka krajobrazowa, wypoczynkowe hamaki (sezonowe), wypoczynkowe siatki linowe
(całoroczne), ławki, istniejące rzeźby drewniana (do renowacji), schody terenowe z kamienia łupkowego lub kwarcowego,
amfiteatr terenowy z siedziskami z kamienia murowego i nawierzchnią trawiastą, wymiana ogrodzenia na obszarze działki ¼
na panelowe w kolorze zielonym), oświetlenie terenu.
- A4 – Przebudowa skwerów parkowych: przebudowa i utwardzenie ciągów pieszych z kostki betonowej kolor srebrno-szary
stylizowanej na kostkę brukową, aranżacja zieleni, założenie trawnika, montaż ławek i koszy, zewnętrzna instalacja
oświetleniowa z latarniami wys.4m, wycinka samosiejek i żywopłotu wzdłuż koryta potoku, montaż stalowych balustrad
wzdłuż chodnika przy potoku.
- A5 – Przebudowa skweru: skierowanie ławek do potoku z montażem barier ochronnych oraz założenie zieleni
przesłaniającej od strony ulicy, mała architektura: ławki, kosze, zewnętrzna instalacja oświetleniowa z latarniami wys.4m,
przebudowa i utwardzenie ciągów pieszych z kostki betonowej kolor srebrno-szary stylizowanej na kostkę brukową,
aranżacja zieleni, założenie trawnika, montaż stalowych balustrad wzdłuż chodnika przy potoku.
- A6 - Skwer nad Czarnym potokiem: skierowanie ławek do potoku z montażem barier ochronnych oraz założenie zieleni
przesłaniającej od strony ulicy, przebudowa i utwardzenie ciągów pieszych z kostki betonowej kolor srebrno-szary
stylizowanej na kostkę brukową, aranżacja zieleni, uporządkowanie zieleni, założenie trawnika, montaż ławek i koszy,
zewnętrzna instalacja oświetleniowa z latarniami wys.4m, montaż stalowych balustrad wzdłuż chodnika przy potoku,
podświetlenie groty po drugiej stronie potoku projektorem kierunkowym z latarni. - A7 – Przebudowa placu zabaw i skweru: budowa nowych alejek z elementami małej architektury, założenia zieleni
ozdobnej oraz uporządkowanie istniejącego terenu z samosiejek i połączenie funkcjonalne z obszarem placu zabaw
poprzez budowę odpowiedniego połączenia komunikacyjnego w formie ciągu pieszego z przejściem przez ulicę,
przebudowa i utwardzenie ciągów pieszych z kostki betonowej kolor srebrno-szary stylizowanej na kostkę brukową,
aranżacja zieleni, uporządkowanie zieleni, założenie trawnika, montaż ławek i koszy, zewnętrzna instalacja oświetleniowa z
latarniami wys.4m, budowa schodów terenowych z kostki betonowej w ciągu pieszym.
Plac zabaw: budowa nowego wejścia z chodnika z dwiema symetrycznie usytuowanymi pochylniami i usytuowanym
centralnie zejściem schodowym, przebudowę oraz budowę nowych ścieżek, budowę pergoli nad placem oraz aranżację
nowych nasadzeń i założenie oświetlenia, przebudowa i utwardzenie ciągów pieszych z kostki betonowej kolor srebrnoszary
stylizowanej na kostkę brukową, nowe nasadzenia i uporządkowanie zieleni, mała architektura (ławki, kosze),
zewnętrzna instalacja oświetleniowa z latarniami wys.4m, wymiana ogrodzenia placu zabaw (jak bariera na mostku),
wymiana nawierzchni na placu zabaw na żwirową, budowa schodów z pochylniami z kamienia murowego z lokalnych
wyrobisk o większym formacie.
- A8 - Aranżacja zieleni – nowe nasadzenia zieleni osłonowej, uporządkowanie terenu.
- A9 - Aranżacja zieleni – aranżacja zieleni (nowe nasadzenia), uporządkowanie zieleni, wycinka samosiejek, założenie łąki
kwietnej.
- A10 – Remont mostku przy pijałce polegający na demontażu istniejących barier, wymianie poszycia oraz założeniu
nowych barier. Oświetlenie mostku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nieodrzucone oceniane będą według wzoru:
(Cmin/Cb * 60%) * 100 + (Gb/24 * 40%) * 100 = liczba punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz. 2 - (B) „Przebudowa ulic Izerskiej, Sanatoryjnej, Spadzistej i Górzystej na deptak uzdrowiskowy”
B1 – Deptak: remont nawierzchni jezdni (wymiana nawierzchni na kostkę betonową), przebudowa ciągów pieszych z
utwardzeniem nawierzchni, mała architektura (ławki, kosze, balustrady, tablice), aranżacja zieleni; budowa i przebudowa
istniejącej sieci wod-kan oraz deszczowej, przebudowa oświetlenia drogowego.
B2 – utwardzony plac na skrzyżowaniu ulic Sanatoryjnej i Izerskiej -utwardzenie nawierzchni w formie okrągłego placu z
nawierzchnią z kostki betonowej kolor srebrno-szary stylizowanej na kostkę brukową oraz z kostki granitowej szarej ,wzór w
łuskę; montaż elementów małej architektury typu ławki, kosze, tablice, aranżacja zieleni, zewnętrzna instalacja
oświetleniowa z latarniami wys. 4m.
Nawierzchnia placu dookoła fontanny z płyt granitowych w kolorze czarnym o powierzchni płomieniowanej, z kostki
granitowej czarnej w formie akcentujących pasków oraz z kostki betonowej w kolorze srebrno-szarym stylizowanej na
granitową. Nawierzchnia placu wachlarzowego z kostki granitowej szarej ze wzorem w łuskę.
B3 – przebudowa ulicy Spadzistej - remont odcinka ulicy Spadzistej polegająca na wymianie nawierzchni jezdni oraz
chodnika na kostkę granitową.
B4 - założenie zieleni – początek deptaka: przebudowa z utwardzeniem ciągów pieszych i placu kostką betonowej kolor
srebrno-szary stylizowanej na kostkę brukową, obrzeże chodnikowe betonowe. Aranżacja rzeźb drewnianych oraz
elementów małej architektury i zieleni, aranżacja terenu, mała architektura typu ławeczki, tablice informacyjne i kierunkowe,
rzeźby drewniane (istniejące do renowacji), nowe nasadzenia zieleni w tym wieloletnia choinka świąteczna w centralnym
punkcie placu, zewnętrzna instalacja oświetleniowa z lataniami wys.4m.
B5 – budowa sztucznego potoku z płynącą wodą wraz z niezbędną infrastrukturą (pow. 140,22m2, wys. max.1,5m, dł. x
szer. 10,14x45,90m), aranżacja terenu, utwardzone wodoprzepuszczalne ściżki z nawierzchnią typu kamienny dywan, mała
architektura (ławeczki, kosze, hamaki całoroczne, tablice), nowe nasadzenia zieleni średniej i wysokiej, uporządkowanie
terenu, założenie trawnika, oświetlenie terenu.
B6 – budowa placu fontannowego suchego tzw. dry plaza (pow. 106,83m2, wys. max. 1,5m, dł. x szer. 20,44 x 11,20) wraz z
wodoprzepuszczalnym tarasem terenowym z nawierzchnią żwirową (geokrata) i trawiastą (geokrata), utwardzone dojście z
kostki betonowej, mała architektura (ławeczki, kosze, tablice), nowe nasadzenia zieleni średniej i wysokiej, uporządkowanie
terenu, założenie trawnika, oświetlenie terenu.
B7 – remont mostu w ul. Izerskiej: przewiduje się remont mostku polegający na demontażu istniejących oraz założeniu
nowych barier. Opis jak w części ogólnej obszarze A3-parku uzdrowiskowego, oświetlenie mostku z latarni na obszarze A7-
tj. z placu zabaw reflektorem punktowym, światłem białym ciepłym. Nie dopuszcza się migających, stroboskopowych oraz
zmiennych kolorów oświetlenia, utwardzenie ścieżek.
B8 – remont mostu - przewiduje się remont mostku polegający na demontażu istniejących i oraz założeniu nowych barier i
wymianie poszycia, oświetlenie mostku z latarni na obszarze B1 (tj. z latarni w ulicy Sanatoryjnej) reflektorem punktowym, światłem białym ciepłym. Nie dopuszcza się migających, stroboskopowych oraz zmiennych kolorów oświetlenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nieodrzucone oceniane będą według wzoru:
(Cmin/Cb * 60%) * 100 + (Gb/24 * 40%) * 100 = liczba punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.dotyczy: cz. 1 - (A) „Rewitalizacja parków i obszarów uzdrowiska Czerniawa-Zdrój”
• osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
• osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
• osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
dotyczy: cz. 2 - (B) „Przebudowa ulic Izerskiej, Sanatoryjnej, Spadzistej i Górzystej na deptak uzdrowiskowy”
• osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej – drogowej bez ograniczeń,
• osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
• osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza połączenia wyżej wskazanych funkcji przez jedną osobę.
Kierownik robót powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. z 2021, poz. 1646 ze zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę należy sporządzić zgodnie z warunkami określonymi w SWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą byćzłożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:
1) FORMULARZ OFERTOWY.
2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta została podpisana przez osobę/osoby nieupoważnione na podstawie
dokumentów potwierdzających status prawny wykonawcy, takich jak: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej.
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125
ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w punkcie 13 i 18 SWZ, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ, dotyczące
odpowiednio:
a) wykonawcy;
b) każdego ze wspólników – w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna);
c) podmiotów udostępniających zasoby, na które powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu.
4) Zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby na które wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania
warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 18.1. lub 18.2. SWZ. Zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp
wykonawca musi złożyć wraz z ofertą zobowiązania ww. podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia albo inne podmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że wykonawca realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zgodnie z art. 118 ust. 4 ustawy Pzp zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór załącznik nr 3 do
SWZ, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty
dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5) Pełnomocnictwo ustanowiustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
publicznego (jeżeli dotyczy)
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania
oświadczeń woli każdego ze wspólników.
6) Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi
wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(konsorcjum, spółka cywilna), stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1, art.109 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego: wykonawca, żaden
ze wspólników – w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna).
W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) należy złożyć:
1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125
ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w punkcie 13 i 18 SWZ, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ, dotyczące
odpowiednio każdego ze wspólników (konsorcjum, spółka cywilna).
2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
publicznego (jeżeli dotyczy). W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum)
wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez
osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
3) Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi
wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(konsorcjum, spółka cywilna), stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy został określony w załączniku nr 1 do SWZ, tj. we wzorze umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na platformie e-Zamówienia za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-22 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.