Ogłoszenie z dnia 2021-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00086034/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00124768 z dnia 2021-07-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku przeznaczonego na Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lublińcu przy ul. Stalmacha 90 (internat dziewcząt)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubliniecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 343510500
1.5.8.) Numer faksu: 343510511
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/kontakt.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku przeznaczonego na Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lublińcu przy ul. Stalmacha 90 (internat dziewcząt)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d7769e9-cf3c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000445/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Termomodernizacja budynku przeznaczonego na CKZiU w Lublińcu przy ul. Stalmacha 90
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Termomodernizacja obiektów użytecznosci publicznej należących do Powiatu Lublinieckiego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086034/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.272.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1114401,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem umowy jest termomodernizacja budynku przeznaczonego na Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lublińcu przy ul. Stalmacha 90 (internat dziewcząt) w ramach projektu „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej należących do Powiatu Lublinieckiego”.
2) Wykonanie robót związanych z termomodernizacją budynku Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego w Lublińcu przy ul. Stalmacha 90, zgodnie z zakresem rzeczowym określonym
w dokumentacji projektowej, w tym m. in. Prace przygotowawcze, izolacja pionowa ścian fundamentowych, docieplenie ścian zewnętrznych budynku, wymiana stolarki okiennej będącej w złym stanie technicznym, docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, modernizacja instalacji c. o., prace wykończeniowe: przeróbka dachu w związku z dociepleniem ścian, wymiana niezbędnych obróbek blacharskich, parapetów, rur spustowych, rynien, obróbek pasów nad i podrynnowych, opaski ochronnej,
W ramach zamówienia nie będą realizowane roboty w zakresie wymiany instalacji wody ciepłej, zimnej i cyrkulacji, roboty związane z montażem tablic emaliowanych, wymianą opraw oświetleniowych, wymianą skrzynki przyłącza gazowego - pomimo ich ujęcia w dokumentacji projektowej.
Opis przedmiotu zamówienia wraz z technologią wykonania robót określony został w dokumentach opisanych w ust. 11). Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek sprawdzić zakres i rodzaj robót z projektem budowlanym i uwzględnić powyższe
w oferowanej cenie ryczałtowej.
3) W ramach realizacji przedmiotu umowy należy wykonać wszystkie zalecenia wynikające z:
a) Opinii ornitologiczno – chiropterologicznej dla budynku internatu dziewcząt Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lublińcu, ul. Stalmacha 90 (Załącznik 7).
Zgodnie z ww. dokumentem należy m.in. prowadzić prace pod nadzorem przyrodniczym.
Prace polegające na zalepieniu otworów wlotowych zostały wykonana przez Zamawiającego.
4) System BAUMIT przyjęty w projektach budowlanych jest systemem przykładowym i dopuszcza się stosowanie innego systemu np. CERESIT, OPTOLITH, BOLIX, STO, ATLAS itp. mającego dopuszczenie do obrotu o parametrach nie gorszych niż w projektach budowlanych.
5) Wskazane w projektach aprobaty techniczne dotyczą systemu BAUMIT. W związku z faktem, że system ten jest systemem przykładowym, zastosowany system winien posiadać aktualne, dedykowane mu aprobaty techniczne.
6) Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W załączniku 6 do SWZ wskazano kryteria równoważności dla produktów, dla których w projektach budowlanych wskazano nazwy własne.
7) Pomimo zawarcia w projekcie budowlanym dla branży sanitarnej wymogu uzyskania pisemnej zgody pracowni projektowej na zamianę wskazanych w projekcie urządzeń, Wykonawca nie ma obowiązku uzyskiwania przedmiotowej zgody. Zastosowanie równoważnych urządzeń jest bowiem możliwe pod warunkiem spełnienia kryteriów równoważności.
8) Przyjęta w projektach budowlanych dla inwestycji objętej niniejszym zamówieniem kolorystyka jest kolorystyką wzorcową. W przypadku stosowania innego systemu kolorystycznego niż wskazany
w projektach budowlanych należy dobrać kolorystykę identyczną lub najbardziej zbliżoną do wzorcowej. Przed zastosowaniem farb należy zastosować próbki kolorów na ścianie budynku i uzyskać ostateczną akceptację Zamawiającego.
9) Pomimo wskazania w projekcie budowlanym parametru styropianu EPS 80 określającego wytrzymałość na ściskanie CS 80 kg/m3 przy którym nastąpi 10% odkształcenie, Zamawiający nie wymaga, aby styropian spełniał przedmiotowy parametr.
10) Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych z dnia 09.03.2017r. (Załącznik 8).
11) Przedmiot zamówienia określają n/w załączniki:
a) Załącznik 2 - Projekt budowlany dla termomodernizacji budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego (branża sanitarna, branża budowlana wraz z aktualizacją projektu)
b) Załącznik 3 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla termomodernizacji budynku CKZiU
c) Załącznik 4 – Audyt energetyczny dla budynku CKZiU
d) Załącznik 5 – Przedmiar robót dla termomodernizacji budynku CKZiU (branża budowlana i branża sanitarna)
e) Załącznik 6 - Tabela równoważności dla projektu termomodernizacji budynku CKZiU
f) Załącznik 7 - Opinia ornitologiczno–chiropterologiczna dla budynku internatu dziewcząt Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lublińcu, ul. Stalmacha 90 oraz
g) Załącznik 8 – Zgłoszenie robót budowlanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000057,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1247652,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000057,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TIGER -BUD S.C. RAFAŁ LISOŃ, MARIUSZ JUST ( FIRMA "RAFSTOL" Rafał Lisoń)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mariusz Just
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751889382
7.3.3) Ulica: Szpakowa 35
7.3.4) Miejscowość: Rusinowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TIGER-BUD S.C. RAFAŁ LISOŃ, MARIUSZ JUST
jakie przetargi wygrała firma
TIGER-BUD S.C. RAFAŁ LISOŃ, MARIUSZ JUST
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000057,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
2021-07-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W LUBLIŃCU
- Usługa cateringowa dla pacjentów SPZOZ w Lublińcu
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków.
- Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- "Przystosowanie budynku wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu w celu realizacji centrum profilaktyki i punkt szczepień przeciw COVID w Ośrodku Zdrowia w Gorzkowicach."- roboty w zakresie term."
- Renowacja elewacji oraz tarasów zewnętrznych budynku Przedszkola Publicznego nr 16
- Budowa Gminnego Przedszkola i Żłobka na działce gminnej w miejscowości Kąty
- Utworzenie kompleksu nowych pracowni i warsztatów do nauki zawodu wraz z zapleczem w Zespole Szkół Im. M. Konopnickiej w Pyskowicach w ramach projektu: "Nowoczesne laboratoria zawodu
więcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.