Ogłoszenie z dnia 2021-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00072597/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00124795 z dnia 2021-07-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zatok parkingowych w osiedlu Borek w Turce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8
1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zatok parkingowych w osiedlu Borek w Turce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b93973cb-c38c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124795
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001252/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Wykonanie zatok parkingowych w osiedlu Borek w Turce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072597/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 358662,51 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przebudowa ul. Grabowej w zakresie wykonania zatok parkingowych przy blokach i przy przedszkolu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zatok parkingowych dla samochodów i chodników wzdłuż zatok.1.1. Wymiary i konstrukcja zatoki przy ul. Grabowej przy blokach:
- szerokość zatoki - 4,95 m,
- długość zatoki - 69,7 m
- szerokość chodnika - 1,50 m.
Konstrukcja zatoki:
- Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - 8 cm,
-Warstwa podsypki - 3 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=5,0 MPa - 20 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm.
Konstrukcja chodnika:
- Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - 6 cm,
- Warstwa podsypki - 3 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm.
1.2. Wymiary i konstrukcja zatoki przy ul. Grabowej przy przedszkolu:
- szerokość zatoki - 5 m,
- długość zatoki - 11,1 m + 25m
- szerokość chodnika - 1,50 m.
Konstrukcja zatoki:
- Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - 8 cm,
-Warstwa podsypki - 3 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=5,0 MPa - 20 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm.
Konstrukcja chodnika:
- Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - 6 cm,
- Warstwa podsypki - 3 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm.
1.3. W przypadku zatok parkingowych przy ul. Grabowej przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie monitoringu (kamerowanie) istniejącej sieci kanalizacyjnej pod zaprojektowanymi zatokami w celu wykazania, że w trakcie robót niedoszło do uszkodzenia/zanieczyszczenia sieci.
2. Przedmiot zamówienia dla wszystkich części zamówienia obejmuje również:
- sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót, w tym ponoszenie wszelkich opłat (Zamawiający nie będzie naliczał opłat za zajecie pasa drogowego na czas robót przy drogach gminnych);
- zapewnienie na koszt wykonawcy pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, sporządzenia wykazu zmian gruntowych jeśli takie wystąpią oraz odtworzenie ewentualnych punktów osnowy geodezyjnej;
- wykonawca ponosi również ewentualne koszty związane z odbiorem technicznym robót przez zarządców sieci. Nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie.
3. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy (kryterium oceny ofert).
4. Szczegółowy zakres robót opisany jest dokumentacji projektowej, specyfikacji warunków zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) oraz we wzorze umowy. Załączone do dokumentacji przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i pozwalają jedynie na wstępną analizę i wstępną wycenę zamówienia. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy. Udostępnienie przez zamawiającego przedmiaru robót nie zwalnia wykonawcy od obowiązku skalkulowania oferty w oparciu o projekt, specyfikacje, umowę jak również uwzględnienie wszystkich robót i kosztów nie przewidzianych w przedmiarze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 176011,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przebudowa ul. Berberysowej i ul. Jaśminowej w zakresie wykonania zatok parkingowych. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zatok parkingowych dla samochodów i chodników wzdłuż zatok.1.1. Wymiary i konstrukcja zatoki przy ul. Berberysowej:
- szerokość zatoki - 2,5 m,
- długość zatoki - 4x24m
- szerokość chodnika - 1,50 m.
Konstrukcja zatoki:
- Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - 8 cm,
-Warstwa podsypki - 3 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=5,0 MPa - 20 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm.
Konstrukcja chodnika:
- Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - 6 cm,
- Warstwa podsypki - 3 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm.
- Powierzchnia chodników do przełożenia z wykorzystaniem istniejącej kostki - 175,5 m2
1.2. Wymiary i konstrukcja zatoki przy ul. Jaśminowej:
- szerokość zatoki - 2,5 m,
- długość zatoki - 48m+36m,
- szerokość chodnika - 1,50 m.
Konstrukcja zatoki:
- Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - 8 cm,
-Warstwa podsypki - 3 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=5,0 MPa - 20 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm.
Konstrukcja chodnika:
- Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - 6 cm,
- Warstwa podsypki - 3 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm.
2. Przedmiot zamówienia dla wszystkich części zamówienia obejmuje również:
- sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót, w tym ponoszenie wszelkich opłat (Zamawiający nie będzie naliczał opłat za zajecie pasa drogowego na czas robót przy drogach gminnych);
- zapewnienie na koszt wykonawcy pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, sporządzenia wykazu zmian gruntowych jeśli takie wystąpią oraz odtworzenie ewentualnych punktów osnowy geodezyjnej;
- wykonawca ponosi również ewentualne koszty związane z odbiorem technicznym robót przez zarządców sieci. Nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie.
3. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy (kryterium oceny ofert).
4. Szczegółowy zakres robót opisany jest dokumentacji projektowej, specyfikacji warunków zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) oraz we wzorze umowy. Załączone do dokumentacji przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i pozwalają jedynie na wstępną analizę i wstępną wycenę zamówienia. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy. Udostępnienie przez zamawiającego przedmiaru robót nie zwalnia wykonawcy od obowiązku skalkulowania oferty w oparciu o projekt, specyfikacje, umowę jak również uwzględnienie wszystkich robót i kosztów nie przewidzianych w przedmiarze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 182651,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143136,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237390,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143136,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Art-Bruk Monika Chołody
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123364648
7.3.3) Ulica: Miłocin 40A
7.3.4) Miejscowość: Nałęczów
7.3.5) Kod pocztowy: 24-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143136,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174242,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243417,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174242,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Art-Bruk Monika Chołody
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161707352
7.3.3) Ulica: Miłocin 40A
7.3.4) Miejscowość: Nałęczów
7.3.5) Kod pocztowy: 24-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174242,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- "Remont drogi powiatowej nr 2700E w miejscowościach Sokołów, Podsokołów, Jasionna - gmina Bolimów"
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Budowa dróg gminnych - ul. Atletycznej i ul. Wioślarskiej w Grodzisku Wielkopolskim
- "Przebudowa dojazdu pożarowego nr 56 w Leśnictwie Dębowiec"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.