eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubowice MurowaneWykonanie zatok parkingowych w osiedlu Borek w Turce



Ogłoszenie z dnia 2021-07-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00124795 z dnia 2021-07-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zatok parkingowych w osiedlu Borek w Turce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8

1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zatok parkingowych w osiedlu Borek w Turce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b93973cb-c38c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124795

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001252/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Wykonanie zatok parkingowych w osiedlu Borek w Turce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072597/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 358662,51 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przebudowa ul. Grabowej w zakresie wykonania zatok parkingowych przy blokach i przy przedszkolu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zatok parkingowych dla samochodów i chodników wzdłuż zatok.
1.1. Wymiary i konstrukcja zatoki przy ul. Grabowej przy blokach:
- szerokość zatoki - 4,95 m,
- długość zatoki - 69,7 m
- szerokość chodnika - 1,50 m.
Konstrukcja zatoki:
- Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - 8 cm,
-Warstwa podsypki - 3 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=5,0 MPa - 20 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm.
Konstrukcja chodnika:
- Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - 6 cm,
- Warstwa podsypki - 3 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm.

1.2. Wymiary i konstrukcja zatoki przy ul. Grabowej przy przedszkolu:
- szerokość zatoki - 5 m,
- długość zatoki - 11,1 m + 25m
- szerokość chodnika - 1,50 m.
Konstrukcja zatoki:
- Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - 8 cm,
-Warstwa podsypki - 3 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=5,0 MPa - 20 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm.
Konstrukcja chodnika:
- Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - 6 cm,
- Warstwa podsypki - 3 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm.
1.3. W przypadku zatok parkingowych przy ul. Grabowej przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie monitoringu (kamerowanie) istniejącej sieci kanalizacyjnej pod zaprojektowanymi zatokami w celu wykazania, że w trakcie robót niedoszło do uszkodzenia/zanieczyszczenia sieci.
2. Przedmiot zamówienia dla wszystkich części zamówienia obejmuje również:
- sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót, w tym ponoszenie wszelkich opłat (Zamawiający nie będzie naliczał opłat za zajecie pasa drogowego na czas robót przy drogach gminnych);
- zapewnienie na koszt wykonawcy pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, sporządzenia wykazu zmian gruntowych jeśli takie wystąpią oraz odtworzenie ewentualnych punktów osnowy geodezyjnej;
- wykonawca ponosi również ewentualne koszty związane z odbiorem technicznym robót przez zarządców sieci. Nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie.
3. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy (kryterium oceny ofert).
4. Szczegółowy zakres robót opisany jest dokumentacji projektowej, specyfikacji warunków zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) oraz we wzorze umowy. Załączone do dokumentacji przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i pozwalają jedynie na wstępną analizę i wstępną wycenę zamówienia. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy. Udostępnienie przez zamawiającego przedmiaru robót nie zwalnia wykonawcy od obowiązku skalkulowania oferty w oparciu o projekt, specyfikacje, umowę jak również uwzględnienie wszystkich robót i kosztów nie przewidzianych w przedmiarze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 176011,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przebudowa ul. Berberysowej i ul. Jaśminowej w zakresie wykonania zatok parkingowych. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zatok parkingowych dla samochodów i chodników wzdłuż zatok.
1.1. Wymiary i konstrukcja zatoki przy ul. Berberysowej:
- szerokość zatoki - 2,5 m,
- długość zatoki - 4x24m
- szerokość chodnika - 1,50 m.
Konstrukcja zatoki:
- Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - 8 cm,
-Warstwa podsypki - 3 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=5,0 MPa - 20 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm.
Konstrukcja chodnika:
- Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - 6 cm,
- Warstwa podsypki - 3 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm.
- Powierzchnia chodników do przełożenia z wykorzystaniem istniejącej kostki - 175,5 m2

1.2. Wymiary i konstrukcja zatoki przy ul. Jaśminowej:
- szerokość zatoki - 2,5 m,
- długość zatoki - 48m+36m,
- szerokość chodnika - 1,50 m.
Konstrukcja zatoki:
- Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - 8 cm,
-Warstwa podsypki - 3 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=5,0 MPa - 20 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm.
Konstrukcja chodnika:
- Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - 6 cm,
- Warstwa podsypki - 3 cm,
- Warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm.

2. Przedmiot zamówienia dla wszystkich części zamówienia obejmuje również:
- sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót, w tym ponoszenie wszelkich opłat (Zamawiający nie będzie naliczał opłat za zajecie pasa drogowego na czas robót przy drogach gminnych);
- zapewnienie na koszt wykonawcy pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, sporządzenia wykazu zmian gruntowych jeśli takie wystąpią oraz odtworzenie ewentualnych punktów osnowy geodezyjnej;
- wykonawca ponosi również ewentualne koszty związane z odbiorem technicznym robót przez zarządców sieci. Nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie.
3. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy (kryterium oceny ofert).
4. Szczegółowy zakres robót opisany jest dokumentacji projektowej, specyfikacji warunków zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) oraz we wzorze umowy. Załączone do dokumentacji przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i pozwalają jedynie na wstępną analizę i wstępną wycenę zamówienia. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy. Udostępnienie przez zamawiającego przedmiaru robót nie zwalnia wykonawcy od obowiązku skalkulowania oferty w oparciu o projekt, specyfikacje, umowę jak również uwzględnienie wszystkich robót i kosztów nie przewidzianych w przedmiarze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 182651,39 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143136,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237390,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143136,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Art-Bruk Monika Chołody

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123364648

7.3.3) Ulica: Miłocin 40A

7.3.4) Miejscowość: Nałęczów

7.3.5) Kod pocztowy: 24-150

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143136,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174242,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243417,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174242,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Art-Bruk Monika Chołody

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161707352

7.3.3) Ulica: Miłocin 40A

7.3.4) Miejscowość: Nałęczów

7.3.5) Kod pocztowy: 24-150

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174242,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.