Ogłoszenie z dnia 2021-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00080978/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00124807 z dnia 2021-07-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUGI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA INWESTYCJI PN.
„Poprawa efektywności energetycznej budynków należących do Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. o.o. w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670209356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandrowicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-617
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 361-49-69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wss.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mss.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUGI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA INWESTYCJI PN.„Poprawa efektywności energetycznej budynków należących do Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-765f96f2-caa6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124807
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004006/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usługi inwestora zastępczego dla inwestycji pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków należących do MSzSz Sp. zo.o. w Radomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: ”Poprawa efektywności energetycznej budynków należących do Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu” w ramach Konkursu RPMA.04.02.00-IP.01-14-104/20, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Działania 4.2 Efektywność energetyczna, typ projektów: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej,2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080978/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.341.23.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 599946,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności zastępstwa inwestycyjnego przy przygotowaniu oraz realizacji Inwestycji pod nazwą „Poprawa efektywności energetycznej budynków należących do MSS Sp. z o. o. w Radomiu” w tym:
1) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami we wszystkich branżach w ramach umowy o nadzór inwestorski,
2) opracowanie wstępnego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji prac projektowych i robót termomodernizacyjnych z podziałem na elementy robót stanowiące odrębne pozycje odbiorowe,
3) uzgadnianie z Zamawiającym szczegółowych rozwiązań projektowych,
4) sprawdzanie zgodności wykonywanych projektów z wytycznymi zamawiającego, przepisami prawa budowlanego, PFU i zapisami projektu unijnego, odbiór tych prac i przekazywanie ich Zamawiającemu.
5) kontrola realizacji inwestycji zgodnie z zasadami bezpieczeństwa, BHP i obowiązującymi przepisami,
6) udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego,
7) sukcesywne przekazywanie wykonawcy robót termomodernizacyjnych frontu robót, przy udziale Zamawiającego,
8) pomoc w zorganizowaniu realizacji robót budowlano-instalacyjnych zgodnie z zawartą z Zamawiającym umową, zatwierdzonym harmonogramem robót oraz umową z Instytucją Zarządzająca,
9) uzgadnianie z użytkownikiem warunków i możliwości prowadzenia robót budowlano-instalacyjnych z uwzględnieniem niezakłóconego użytkowania obiektu w obiekcie czynnym.
10) przeprowadzanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu,
11) sprawdzanie zgodności wykonywanych robót z wytycznymi Zamawiającego oraz dokumentacją projektową i zapisami projektu unijnego,
12) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i odbiór zakończonych elementów robót,
13) sprawdzanie pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym rozliczeń robót i faktur przekazywanych przez Wykonawcę robót,
14) dopilnowanie uporządkowania terenu po wykonanych robotach, oraz wywozu wszelkich nieczystości z terenu realizacji inwestycji,
15) udział w odbiorach częściowych i końcowym zrealizowanej inwestycji,
16) prowadzenie korespondencji z Wykonawcą robót ,
17) sprawozdawczość w zakresie prowadzonej inwestycji,
18) realizacja promocji projektu,
19) rozliczenie umowy o roboty budowlane i prace projektowe w przypadku jej rozwiązania,
20) przygotowanie rozliczenia końcowego inwestycji, w zakresie rzeczowo-finansowym,
21) przeprowadzenie promocji projektu zgodnie z zapisami zawartymi we wniosku aplikacyjnym oraz regulaminie konkursu RPO i UM.
22) po zrealizowaniu robót termomodernizacyjnych wykonanie audytu ex-post, celem wykazania, że osiągnięte zostały wskaźniki zakładane w projekcie.
23) prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Inwestycji w imieniu Zamawiającego.
24) monitorowanie i wspomaganie rozliczeń finansowych zadania inwestycyjnego w ramach otrzymanej dotacji Unijnej.
25) nadzór formalny nad uzyskaniem wskaźnika rezultatu przez Wykonawcę Inwestycji, poprzez opracowanie audytu ex post.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 701100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 723240 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 723240 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Project Energy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5252570254
7.3.3) Ulica: Kościuszki 80/82
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-437
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 723240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
2021-07-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usługi cateringowej dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy, przy ul. Wyścigowej 16 26 - 600 Radom w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- "Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2025 roku do dnia 30.06.2025 roku".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Rozbudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hurtownię farmaceutyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Składnicy RARS w Wąwale"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.