eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleszewWykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych przy ul. Polnej



Ogłoszenie z dnia 2021-07-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00124829 z dnia 2021-07-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – asfaltowych przy ul. Polnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250423184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Polna 71

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: januszkasprzak@pkpleszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkpleszew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – asfaltowych przy ul. Polnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9d6cb84-818c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015621/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 688851,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej, wewnętrznej o powierzchni 6.928,00 m2. Wyrównanie podbudowy zostanie wykonana z materiału Zamawiającego zgromadzonego na terenie budowy. Załadunek, transport i rozłożenie podbudowy po stronie Wykonawcy. Reszta elementów terenu została wykonana przez Zamawiającego (krawężniki, nawierzchnia z kostki, warstwa kruszywa stabilizowanego cementem, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, odwodnienie terenu).Przyjęto w dokumentacji projektowej dwie warstwy z mieszanek mineralno – asfaltowej tj.: warstwę wiążącą AC 16 W i warstwę ścieralną AC 11 S. Wykonawca dokona regulacji włazów studzienek kanalizacyjnych, wpustów kanalizacji deszczowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w kosztorysach ślepych, dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB.
Nierówności podłużne i poprzeczne warstw z betonu asfaltowego mierzone wg BN-68/8931-04 (lub normy adekwatnej) nie powinny być większe dla warstwy ścieralnej niż 3 mm.
Odchyłki grubości wykonanych warstw nie mogą przekraczać – 5 % (grubość warstw nie może być mniejsza niż 5 % od grubości podanej w „kosztorysie ślepym”, dokumentacji technicznej). Zamawiający dokona pomiarów za pomocą odwiertów. Zamawiający informuje, że będzie badał grubość wykonanych warstw z częstotliwością 1 odwiert na 100 mb jezdni. Miejsca odwiertów będą wyznaczane w przybliżeniu śladu prawego koła na dowolnym pasie oraz w przybliżeniu osi jezdni. Zamawiający będzie uwzględniał pomiary ze wszystkich pozyskanych próbek. Za przekroczenie zadeklarowanej odchyłki grubości warstw Zamawiający zastosuje obliczenie kary zgodnie z projektem umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 576997,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 929388,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 576997,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271873187

7.3.3) Ulica: Czartki 60

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 576997,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

2021-07-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.