eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZłotoryjaWykonanie robót budowlanych "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań inwestycyjnych Termomodernizacja budynków 16 i 18 Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi wraz z wymianą poszycia dachu



Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań inwestycyjnych Termomodernizacja budynków 16 i 18 Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego
w Złotoryi wraz z wymianą poszycia dachu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Złotoryi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001016173

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 9

1.5.2.) Miejscowość: Złotoryja

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 768779300

1.5.8.) Numer faksu: 768784434

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.wszp@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wszpzlotoryja.ibip.wroc.pl/public/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań inwestycyjnych Termomodernizacja budynków 16 i 18 Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego
w Złotoryi wraz z wymianą poszycia dachu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-166aa8ec-bcb3-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124867

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00120277/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie robót budowlanych „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadań inwestycyjnych pn Termomodernizacja budynków 16 i 18 Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi wraz z wymianą poszycia dachu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Podpis kwalifikowany może zostać złożony bezpośrednio na przesyłanym dokumencie bądź dla całego pakietu dokumentów.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Jeżeli przy realizacji niniejszej umowy zachodzić będzie konieczność przetwarzania danych osobowych którejkolwiek ze stron umowy Zamawiający i Wykonawca zobowiązują się do ich przetwarzania w zakresie i wyłącznie w celu prawidłowej realizacji niniejszej umowy, z zachowaniem wymogów prawnych określonych przepisami z ustawy z dnia 18 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1781) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Powyższe nie wyłącza możliwości dochodzenia odszkodowań na zasadach ogólnych.
W szczególności strony umowy zobowiązują się do:
• stosowania właściwych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych i wszelkich innych praw osób, których dane dotyczą, a w szczególności zabezpieczenia danych przed ich udostępnianiem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieupoważnioną, uszkodzeniem lub zniszczeniem,
• dopuszczeń do przetwarzania danych osobowych (obsługi systemów informatycznych) wyłącznie osób posiadających stosowne upoważnienia,
• zapewnienia kontroli nad prawidłowością przetwarzania danych,
• zapewnienia, aby osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych były związane do zachowania tajemnicy co do przetwarzanych danych osobowych,

• wzajemnej współpracy w wypełnianiu wszelkich prawnych obowiązków w zakresie przetwarzania i ochrony danych osobowych określanych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.”

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZP/PZN/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”:
• Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej do wykonania robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynków Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi posadowionych przy ul. Szpitalnej 16 i 18 + łącznik pomiędzy budynkami, oraz wymiany poszycia dachu, obejmującą głównie:
- projekty budowlane
- projekty wykonawcze
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
- przedmiary robót
- kosztorysy inwestorskie
- plany bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
• Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, opinii, decyzji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami, niezbędnych do rozpoczęcia i wykonania robót budowlanych.
• Wykonanie (na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej) termomodernizacji budynków Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi posadowionych przy ul. Szpitalnej 16 i 18 + łącznik pomiędzy budynkami;
- ocieplenie stropów,
- ocieplenie ścian
• Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowane do wymiany podczas termomodernizacji budynków przy ul. Szpitalnej:
• Stolarka drzwiowa:
- drzwi zewnętrzne wyjściowe: 2 kpl (bud. 18 i łącznik)
- drzwi wewnętrzne wygłuszone: 2 kpl (bud. 16)
• Stolarka okienna:
- Bud 16 – okna piętro: 2 kpl (łazienka)
półpiętro: 1 kpl,
okna parter: 1 kpl (łazienka)
okna piwnica: 6 kpl (sala terapii, kuchnia, kotłownia, pom. gospodarcze)
- Bud 18 – okna piętro: 4 kpl (biuro, sala terapii, łazienka),
drzwi balkonowe: 1 kpl (sala terapii)
półpiętro: 1 kpl,
okna parter: 3 kpl (apteka, łazienka),
okna piwnica: 2 kpl (magazyn + garaż)
- Łącznik – drzwi balkonowe: 1 kpl
• Wymiana poszycia dachu (na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej) w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi posadowionych przy ul. Szpitalnej 16 i 18 + łącznik pomiędzy budynkami:
- demontaż obecnego poszycia dachu
- montaż nowego poszycia dachu
- orynnowanie dachu
- montaż instalacji odgromowej
• Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, jeśli taka decyzja będzie wymagana.
• Sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w Przedmiarze robót oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym PFU stanowiących załączniki nr 1 i 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45321000-3 - Izolacja cieplna

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto
Termin gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Oświadczam/y że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego, tj:
• posiadam/y zdolność do występowania w obrocie gospodarczym określone w pkt a działu VIII SWZ;
• posiadam/y uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej określone w pkt b działu VIII SWZ;
• jestem/śmy w sytuacji ekonomicznej i finansowej określonej w pkt c działu VIII SWZ;
• posiadam/y zdolność techniczną i zawodową określoną w pkt d działu VIII SWZ;
• spełniam/y wymagania określone w pkt e działu VIII SWZ;
• odbyłem/liśmy wizję lokalną określoną w pkt 1d działu X SWZ na co posiadam/y potwierdzenie wystawione przez Zamawiającego;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz przedmiotowych środków dowodowych określa Dział X Specyfikacja Warunków Zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz przedmiotowych środków dowodowych określa Dział X Specyfikacja Warunków Zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie wymaga się przedłożenia żadnych środków dowodowym na potwierdzenie kwalifikacji przedmiotowej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Postępowanie muszą być zabezpieczone wadium w wysokości 10.000,00 zł (sł: dziesięć tysięcy złotych) zgodnie z art. 98 Ustawy PZP.
Warunki wnoszenia wadium określa Dział XVII Specyfikacji Warunków Zamówienia

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania określa Dział XIV Specyfikacji Warunków Zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-22 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-21

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.