Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00136647/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00180404/01 - Wynik z dnia 2023-04-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań inwestycyjnych Termomodernizacja budynków 16 i 18 Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego
w Złotoryi wraz z wymianą poszycia dachu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Złotoryi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001016173
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 9
1.5.2.) Miejscowość: Złotoryja
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 768779300
1.5.8.) Numer faksu: 768784434
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.wszp@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wszpzlotoryja.ibip.wroc.pl/public/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań inwestycyjnych Termomodernizacja budynków 16 i 18 Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego
w Złotoryi wraz z wymianą poszycia dachu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-166aa8ec-bcb3-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00120277/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie robót budowlanych „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadań inwestycyjnych pn Termomodernizacja budynków 16 i 18 Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi wraz z wymianą poszycia dachu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Podpis kwalifikowany może zostać złożony bezpośrednio na przesyłanym dokumencie bądź dla całego pakietu dokumentów.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Jeżeli przy realizacji niniejszej umowy zachodzić będzie konieczność przetwarzania danych osobowych którejkolwiek ze stron umowy Zamawiający i Wykonawca zobowiązują się do ich przetwarzania w zakresie i wyłącznie w celu prawidłowej realizacji niniejszej umowy, z zachowaniem wymogów prawnych określonych przepisami z ustawy z dnia 18 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1781) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Powyższe nie wyłącza możliwości dochodzenia odszkodowań na zasadach ogólnych.
W szczególności strony umowy zobowiązują się do:
• stosowania właściwych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych i wszelkich innych praw osób, których dane dotyczą, a w szczególności zabezpieczenia danych przed ich udostępnianiem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieupoważnioną, uszkodzeniem lub zniszczeniem,
• dopuszczeń do przetwarzania danych osobowych (obsługi systemów informatycznych) wyłącznie osób posiadających stosowne upoważnienia,
• zapewnienia kontroli nad prawidłowością przetwarzania danych,
• zapewnienia, aby osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych były związane do zachowania tajemnicy co do przetwarzanych danych osobowych,
• wzajemnej współpracy w wypełnianiu wszelkich prawnych obowiązków w zakresie przetwarzania i ochrony danych osobowych określanych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.”
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZP/PZN/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”:
• Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej do wykonania robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynków Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi posadowionych przy ul. Szpitalnej 16 i 18 + łącznik pomiędzy budynkami, oraz wymiany poszycia dachu, obejmującą głównie:
- projekty budowlane
- projekty wykonawcze
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
- przedmiary robót
- kosztorysy inwestorskie
- plany bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
• Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, opinii, decyzji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami, niezbędnych do rozpoczęcia i wykonania robót budowlanych.
• Wykonanie (na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej) termomodernizacji budynków Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi posadowionych przy ul. Szpitalnej 16 i 18 + łącznik pomiędzy budynkami;
- ocieplenie stropów,
- ocieplenie ścian
• Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowane do wymiany podczas termomodernizacji budynków przy ul. Szpitalnej:
• Stolarka drzwiowa:
- drzwi zewnętrzne wyjściowe: 2 kpl (bud. 18 i łącznik)
- drzwi wewnętrzne wygłuszone: 2 kpl (bud. 16)
• Stolarka okienna:
- Bud 16 – okna piętro: 2 kpl (łazienka)
półpiętro: 1 kpl,
okna parter: 1 kpl (łazienka)
okna piwnica: 6 kpl (sala terapii, kuchnia, kotłownia, pom. gospodarcze)
- Bud 18 – okna piętro: 4 kpl (biuro, sala terapii, łazienka),
drzwi balkonowe: 1 kpl (sala terapii)
półpiętro: 1 kpl,
okna parter: 3 kpl (apteka, łazienka),
okna piwnica: 2 kpl (magazyn + garaż)
- Łącznik – drzwi balkonowe: 1 kpl
• Wymiana poszycia dachu (na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej) w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi posadowionych przy ul. Szpitalnej 16 i 18 + łącznik pomiędzy budynkami:
- demontaż obecnego poszycia dachu
- montaż nowego poszycia dachu
- orynnowanie dachu
- montaż instalacji odgromowej
• Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, jeśli taka decyzja będzie wymagana.
• Sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w Przedmiarze robót oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym PFU stanowiących załączniki nr 1 i 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45321000-3 - Izolacja cieplna
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto
Termin gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczam/y że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego, tj:• posiadam/y zdolność do występowania w obrocie gospodarczym określone w pkt a działu VIII SWZ;
• posiadam/y uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej określone w pkt b działu VIII SWZ;
• jestem/śmy w sytuacji ekonomicznej i finansowej określonej w pkt c działu VIII SWZ;
• posiadam/y zdolność techniczną i zawodową określoną w pkt d działu VIII SWZ;
• spełniam/y wymagania określone w pkt e działu VIII SWZ;
• odbyłem/liśmy wizję lokalną określoną w pkt 1d działu X SWZ na co posiadam/y potwierdzenie wystawione przez Zamawiającego;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz przedmiotowych środków dowodowych określa Dział X Specyfikacja Warunków Zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz przedmiotowych środków dowodowych określa Dział X Specyfikacja Warunków Zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie wymaga się przedłożenia żadnych środków dowodowym na potwierdzenie kwalifikacji przedmiotowej.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Postępowanie muszą być zabezpieczone wadium w wysokości 10.000,00 zł (sł: dziesięć tysięcy złotych) zgodnie z art. 98 Ustawy PZP.Warunki wnoszenia wadium określa Dział XVII Specyfikacji Warunków Zamówienia
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania określa Dział XIV Specyfikacji Warunków Zamówienia6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-22 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-21
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego w ramach projektu pn: "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa z montażem mebli i wyposażenia na potrzeby Oddziału Neurologicznego dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o.
- Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.