eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalechowoŚwiadczenie usług polegających na udzieleniu schronienia osobom bezdomnym skierowanym przez GOPS w Malechowie z możliwością skorzystania z wyżywienia w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających na udzieleniu schronienia osobom bezdomnym skierowanym przez GOPS w Malechowie z możliwością skorzystania z wyżywienia w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Malechowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Malechowo

1.5.2.) Miejscowość: Malechowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-142

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: (94) 31 – 40 – 561

1.5.8.) Numer faksu: (94) 31 – 40 – 594

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@malechowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malechowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/malechowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług polegających na udzieleniu schronienia osobom bezdomnym skierowanym przez GOPS w Malechowie z możliwością skorzystania z wyżywienia w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cee01ae-6317-4d4f-bc23-bd748edc11be

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012337/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług polegających na udzieleniu schronienia osobom bezdomnym skierowanym przez GOPS w Malechowie w 2025 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00080167

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGP.2710.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 357779,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzieleniu schronienia osobom bezdomnym skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Malechowie, w schronisku dla osób bezdomnych oraz w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, z możliwością skorzystania z wyżywienia w 2025 roku.
2. Standard podstawowych usług świadczonych w schronisku, kwalifikacje osób świadczących w nim usługi oraz standard obiektu, w którym mieści się schronisko dla osób bezdomnych, muszą być zgodne z załącznikiem nr 3 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 r. poz. 896 z późn. zm.).
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części:
1) Część nr 1 – Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z możliwością skorzystania z wyżywienia:
a) Świadczenie usług schronienia dla bezdomnych mężczyzn, z możliwością skorzystania z wyżywienia, z terenu gminy Malechowo, tj. udzielenie tymczasowego całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych, w tym zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych oraz prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych, przywracanie do życia w społeczeństwie oraz usamodzielnianie tych osób.
b) Osoby bezdomne skierowane będą przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Malechowie zgodnie z zapisami art. 48a ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1283, 1572 z późn. zm.).
c) Transport osób bezdomnych do schroniska zapewnia Wykonawca.
d) Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia liczba bezdomnych mężczyzn skierowanych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia obejmować będzie 5 osób.
e) Podana przez Zamawiającego ilość bezdomnych mężczyzn jest ilością przewidywaną w całym okresie realizacji niniejszego zamówienia.
f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia liczby osób objętych usługą schronienia oraz/lub zmiany zakresu usługi, dlatego też podana liczba osób bezdomnych nie jest wiążąca dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy jest natomiast wiążąca pod względem cen jednostkowych.
g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie. Wykonawca oświadcza, że przyjmuje powyższe zastrzeżenie i z tego tytułu nie będą przysługiwały mu żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego.
h) Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osób korzystających z usług świadczonych przez schronisko.
i) Każdorazowe umieszczenie osoby potrzebującej schronienia odbywać się będzie na podstawie skierowania do schroniska, które będzie zawierało imię i nazwisko osoby skierowanej oraz rodzaj, okres i zakres świadczonych usług.
j) W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca podejmie świadczenie usług w oparciu o dane przekazane telefonicznie lub e-mailem.
4. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. W związku z powyższym wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem zamówienia.
5. W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić pisemne oświadczenie w zakresie określonym w ust. 4. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców pisemne oświadczenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, w zakresie określonym w ust. 4, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
6. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenia potwierdzające zatrudnienie osób, objętych klauzulą wskazaną w ust. 4, przy realizacji zamówienia oraz poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę tych osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 137459,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzieleniu schronienia osobom bezdomnym skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Malechowie, w schronisku dla osób bezdomnych oraz w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, z możliwością skorzystania z wyżywienia w 2025 roku.
2. Standard podstawowych usług świadczonych w schronisku, kwalifikacje osób świadczących w nim usługi oraz standard obiektu, w którym mieści się schronisko dla osób bezdomnych, muszą być zgodne z załącznikiem nr 3 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 r. poz. 896 z późn. zm.).
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części:
1) Część nr 2 – Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z możliwością skorzystania z wyżywienia:
a) Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla bezdomnych kobiet i mężczyzn, z możliwością skorzystania z wyżywienia, z terenu gminy Malechowo, tj. udzielenie tymczasowego całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych, które ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej pomocy i opieki innych osób w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, ale nie wymagają usług w zakresie świadczonym przez jednostkę całodobowej opieki, zakład opiekuńczo – leczniczy lub zakład pielęgnacyjno – opiekuńczy, wraz z usługami opiekuńczymi oraz usługami ukierunkowanymi na wzmacnianie aktywności społecznej, w miarę możliwości wyjścia z bezdomności i uzyskania samodzielności życiowej. Świadczenie usług schronienia obejmuje zatem udzielenie tymczasowego całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i wyżywieniem przy uwzględnieniu potrzeb klienta wynikających z zaleceń lekarskich, a także zapewnienie osobom przyjętym do placówki podstawowych leków przeciwbólowych oraz przeciw przeziębieniu.
b) Osoby bezdomne skierowane będą przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Malechowie zgodnie z zapisami art. 48a ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1283, 1572 z późn. zm.).
c) Transport osób bezdomnych do schroniska zapewnia Wykonawca.
d) Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia liczba osób bezdomnych skierowanych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia obejmować będzie 6 osób.
e) Podana przez Zamawiającego ilość osób bezdomnych jest ilością przewidywaną w całym okresie realizacji niniejszego zamówienia.
f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia liczby osób objętych usługą schronienia oraz/lub zmiany zakresu usługi, dlatego też podana liczba osób bezdomnych nie jest wiążąca dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy jest natomiast wiążąca pod względem cen jednostkowych.
g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie. Wykonawca oświadcza, że przyjmuje powyższe zastrzeżenie i z tego tytułu nie będą przysługiwały mu żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego.
h) Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osób korzystających z usług świadczonych przez schronisko.
i) Każdorazowe umieszczenie osoby potrzebującej schronienia odbywać się będzie na podstawie skierowania do schroniska, które będzie zawierało imię i nazwisko osoby skierowanej oraz rodzaj, okres i zakres świadczonych usług.
j) W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca podejmie świadczenie usług w oparciu o dane przekazane telefonicznie lub e-mailem.
4. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. W związku z powyższym wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem zamówienia.
5. W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić pisemne oświadczenie w zakresie określonym w ust. 4. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców pisemne oświadczenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, w zakresie określonym w ust. 4, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
6. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenia potwierdzające zatrudnienie osób, objętych klauzulą wskazaną w ust. 4, przy realizacji zamówienia oraz poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę tych osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 220320,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie na Rzecz Bezdomnych Dom Modlitwy „AGAPE” w Borowym Młynie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811671794

7.3.3) Ulica: Borowy Młyn 22

7.3.4) Miejscowość: Ryjewo

7.3.5) Kod pocztowy: 82-420

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie na Rzecz Bezdomnych Dom Modlitwy „AGAPE” w Borowym Młynie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811671794

7.3.3) Ulica: Borowy Młyn 22

7.3.4) Miejscowość: Ryjewo

7.3.5) Kod pocztowy: 82-420

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.