Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00261161/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Czarny Bór.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarny Bór
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718225
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 18
1.5.2.) Miejscowość: Czarny Bór
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-379
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 84 50 139
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@czarny-bor.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czarny-bor.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9072701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Czarny Bór.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65b50782-ebb3-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124896
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039704/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej w gminie Czarny Bór
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261161
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKR.272.11.2024.NJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest budowa i przebudowa infrastruktury drogowej w gminie Czarny Bór z podziałem na trzy Części:1) Część 1 - Przebudowa drogi na dz. nr 233, 119, 241 w Grzędach.
2. Mając na uwadze ust. 1 powyżej, Zamawiający wskazuje, że w związku z tym,
że postępowanie zostało podzielone na części, dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy w treści SWZ wyraźnie
nie wskazano, że dany zapis dotyczy konkretnej części, przyjmuje się, że zapis dotyczy każdej części.
4. Część 1 - Przebudowa drogi na dz. nr 233, 119, 241 w Grzędach (dalej również jako „Część 1”) obejmuje swym zakresem przebudowę drogi w Grzędach na dz. nr 233, 119, 241 polegająca na wykonaniu nowej konstrukcji nawierzchni jezdni i innych elementów drogi. Długość odcinka drogi przewidzianego do przebudowy wynosi 1,042 km. Zakres prac polegać będzie głównie na wykonaniu nowych warstw bitumicznych konstrukcji nawierzchni jezdni zasadniczej oraz naprawie innych elementów drogi, na całym jej odcinku - w trybie zgłoszeniowym robót. Celem przebudowy jest przywrócenie drodze jej stanu technicznego i użytkowego jak przed powstałymi uszkodzeniami i zużyciem eksploatacyjnym nawierzchni oraz pozostałych elementów drogi. Ma na celu poprawę względów i cech funkcjonalno – użytkowych drogi oraz jej stanu technicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 zawiera Załącznik nr 1 – Szczegółowy OPZ dla Części 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1823198,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest budowa i przebudowa infrastruktury drogowej w gminie Czarny Bór z podziałem na trzy Części:2) Część 2 - Przebudowa drogi gminnej relacji Czarny Bór – Borówno.
2. Mając na uwadze ust. 1 powyżej, Zamawiający wskazuje, że w związku z tym,
że postępowanie zostało podzielone na części, dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy w treści SWZ wyraźnie
nie wskazano, że dany zapis dotyczy konkretnej części, przyjmuje się, że zapis dotyczy każdej części.
4. Część 2 - Przebudowa drogi gminnej relacji Czarny Bór – Borówno (dalej również jako „Część 2”) obejmuje swym zakresem przebudowę drogi gminnej relacji Czarny Bór – Borówno o długości 1,477 km. Zakres prac polegać będzie głównie na wykonaniu nowych warstw bitumicznych konstrukcji nawierzchni jezdni zasadniczej oraz naprawie innych elementów drogi, na całym jej odcinku - w trybie zgłoszeniowym robót. Celem przebudowy jest przywrócenie drodze jej stanu technicznego i użytkowego jak przed powstałymi uszkodzeniami i zużyciem eksploatacyjnym nawierzchni oraz pozostałych elementów drogi. Ma na celu poprawę względów i cech funkcjonalno – użytkowych drogi oraz jej stanu technicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 zawiera Załącznik nr 2 – Szczegółowy OPZ dla Części 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1482119,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest budowa i przebudowa infrastruktury drogowej w gminie Czarny Bór z podziałem na trzy Części:3) Część 3 - Przebudowa dróg na terenie miejscowości Czarny Bór
(ul. Parkowa, ul. Słoneczna).
2. Mając na uwadze ust. 1 powyżej, Zamawiający wskazuje, że w związku z tym,
że postępowanie zostało podzielone na części, dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy w treści SWZ wyraźnie
nie wskazano, że dany zapis dotyczy konkretnej części, przyjmuje się, że zapis dotyczy każdej części.
4. Część 3 - Przebudowa dróg na terenie miejscowości Czarny Bór ( ul. Parkowa, ul. Słoneczna) (dalej również jako „Część 3”) obejmuje swym zakresem przebudowę dróg:
1) ul. Parkowej w Czarnym Borze na długości 265m. Przebudowywany odcinek drogi jest zlokalizowany na dz. nr 164 i 161 i jest drogą dojazdową do umiejscowionych wokół budynków mieszkalnych, zabudowań gospodarczych.
2) ul. Słonecznej w Czarnym Borze na długości 64m. Przebudowywany odcinek ulicy jest drogą gminną dojazdową do umiejscowionych wokół budynków mieszkalnych oraz jako dodatkowy dojazd do kompleksu biatlonowego.
Zakres prac polegać będzie głównie na wykonaniu nowych warstw bitumicznych konstrukcji nawierzchni jezdni zasadniczej oraz naprawie innych elementów drogi, na całym jej odcinku - w trybie zgłoszeniowym robót. Celem przebudowy jest przywrócenie drodze jej stanu technicznego i użytkowego jak przed powstałymi uszkodzeniami i zużyciem eksploatacyjnym nawierzchni oraz pozostałych elementów drogi. Ma na celu poprawę względów i cech funkcjonalno – użytkowych drogi oraz jej stanu technicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 3 zawiera Załącznik nr 3 – Szczegółowy OPZ dla Części 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 459219,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wskazuje, że dopiero po terminie otwarcia ofert tj. po 10 kwietnia 2024 r. w dokumentacji przetargowej – dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia zauważył braki, które skutkować mogły na błędną wycenę ofert przez Wykonawców. Brakowało dokumentów, które zawierały cały opis inwestycji kryjącej się pod nazwą „Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Czarny Bór”. Mając na uwadze fakt, że inwestycja jest dofinansowana z Polskiego Ładu, brak realizacji całości zamierzonego zadania skutkować będzie brakiem otrzymania całego dofinansowania. W tym przypadku Zamawiający poniósł by szkodę w postaci braku dofinansowania. Ponadto Zamawiający nie miałby prawnych możliwości do zmian zakresu umów z potencjalnymi Wykonawcami, ze względu na istotność zmian. Zwłaszcza, że Zamawiający otrzymał informację z Banku Gospodarstwa Krajowego po terminie składania ofert, że mógł dopuścić wypłatę wynagrodzenia w częściach, wypłacanych nawet co miesiąc. Wprowadzenie takiej zmiany byłoby korzystne dla wykonawców i spowodowałoby obniżenie ceny, jednakże wprowadzenie takiej zmiany po otwarciu ofert jest istotną zmianą niezgodną z przepisami Pzp.
Podstawą prawną unieważnienia przedmiotowego postępowania jest art. 255 pkt 5) Pzp, który stanowi, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Biorąc pod uwagę wykryte nieprawidłowości, które skutkowałyby brakiem przyznania dofinansowania
z Polskiego Ładu Zamawiający zmuszony był unieważnić przedmiotowe postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wskazuje, że dopiero po terminie otwarcia ofert tj. po 10 kwietnia 2024 r. w dokumentacji przetargowej – dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia zauważył braki, które skutkować mogły na błędną wycenę ofert przez Wykonawców. Brakowało dokumentów, które zawierały cały opis inwestycji kryjącej się pod nazwą „Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Czarny Bór”. Mając na uwadze fakt, że inwestycja jest dofinansowana z Polskiego Ładu, brak realizacji całości zamierzonego zadania skutkować będzie brakiem otrzymania całego dofinansowania. W tym przypadku Zamawiający poniósł by szkodę w postaci braku dofinansowania. Ponadto Zamawiający nie miałby prawnych możliwości do zmian zakresu umów z potencjalnymi Wykonawcami, ze względu na istotność zmian. Zwłaszcza, że Zamawiający otrzymał informację z Banku Gospodarstwa Krajowego po terminie składania ofert, że mógł dopuścić wypłatę wynagrodzenia w częściach, wypłacanych nawet co miesiąc. Wprowadzenie takiej zmiany byłoby korzystne dla wykonawców i spowodowałoby obniżenie ceny, jednakże wprowadzenie takiej zmiany po otwarciu ofert jest istotną zmianą niezgodną z przepisami Pzp.
Podstawą prawną unieważnienia przedmiotowego postępowania jest art. 255 pkt 5) Pzp, który stanowi, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Biorąc pod uwagę wykryte nieprawidłowości, które skutkowałyby brakiem przyznania dofinansowania
z Polskiego Ładu Zamawiający zmuszony był unieważnić przedmiotowe postępowanie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wskazuje, że dopiero po terminie otwarcia ofert tj. po 10 kwietnia 2024 r. w dokumentacji przetargowej – dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia zauważył braki, które skutkować mogły na błędną wycenę ofert przez Wykonawców. Brakowało dokumentów, które zawierały cały opis inwestycji kryjącej się pod nazwą „Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Czarny Bór”. Mając na uwadze fakt, że inwestycja jest dofinansowana z Polskiego Ładu, brak realizacji całości zamierzonego zadania skutkować będzie brakiem otrzymania całego dofinansowania. W tym przypadku Zamawiający poniósł by szkodę w postaci braku dofinansowania. Ponadto Zamawiający nie miałby prawnych możliwości do zmian zakresu umów z potencjalnymi Wykonawcami, ze względu na istotność zmian. Zwłaszcza, że Zamawiający otrzymał informację z Banku Gospodarstwa Krajowego po terminie składania ofert, że mógł dopuścić wypłatę wynagrodzenia w częściach, wypłacanych nawet co miesiąc. Wprowadzenie takiej zmiany byłoby korzystne dla wykonawców i spowodowałoby obniżenie ceny, jednakże wprowadzenie takiej zmiany po otwarciu ofert jest istotną zmianą niezgodną z przepisami Pzp.
Podstawą prawną unieważnienia przedmiotowego postępowania jest art. 255 pkt 5) Pzp, który stanowi, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Biorąc pod uwagę wykryte nieprawidłowości, które skutkowałyby brakiem przyznania dofinansowania z Polskiego Ładu Zamawiający zmuszony był unieważnić przedmiotowe postępowanie.
INNE PRZETARGI CZARNY BÓR
- Usługi żywienia pacjentów Dolnośląskiego Centrum Leczenia Uzależnień w Czarnym Borze
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU DOSTAWCZEGO DO 3,5 TONY Z WINDĄ NA POTRZEBY GMINY CZARNY BÓR (2)
więcej: przetargi CZARNY BÓR »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.