Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00152152/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-27
- 2023/BZP 00156683/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-29
- 2023/BZP 00221327/01 - Wynik z dnia 2023-05-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków GOPR Grupy Podhalańskiej w Rabce-Zdrój, Waksmundzie oraz Limanowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: GÓRSKIE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
1.3.) Oddział zamawiającego: GRUPA PODHALAŃSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000706869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. 1000-lecia 1
1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@goprpodhale.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gopr-podhale.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gopr
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Grupa Regionalna GOPR Grupa Podhalańska
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000706869
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Al. 1000-lecia 1
1.11.4.) Miejscowość: Rabka-Zdrój
1.11.5.) Kod pocztowy: 34-700
1.11.6.) Województwo: małopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.11.9.) Numer telefonu: 182676458
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@goprpodhale.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.gopr-podhale.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków GOPR Grupy Podhalańskiej w Rabce-Zdrój, Waksmundzie oraz Limanowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77c711db-bd33-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00119284/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynków GOPR Grupy Podhalańskiej w Rabce-Zdrój, Waksmundzie oraz Limanowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
14 Oś priorytetowa REACT-EU dla zdrowia i gospodarki w Małopolsce
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-77c711db-bd33-11ed-b311-9aae6ad31be83.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-77c711db-bd33-11ed-b311-9aae6ad31be8
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w swz
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe 34-500 Zakopane ul. Józefa Piłsudskiego nr 65, NIP7361039808, REGON 000706869, KRS 0000156881Adres e-mail: zarząd@gopr.pl tel. 18 20 61 550, 20 14 152, www.gopr.pl. Pełna treść w swz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/TP/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynków GOPR Grupy Podhalańskiej w Rabce-Zdrój, Waksmundzie oraz Limanowej
Pełna treść w SWZ i załacznikach do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek, o którym mowa w punkcie 12.1.4) SWZ dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:a) co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem wykonanie robót budowlanych w budynku o wartości robót nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto, w ramach której wykonano co najmniej roboty związane z wykonaniem konstrukcji i pokrycia dachu, wykonaniem docieplenia ścian, wykonaniem instalacji c.o. i wod.-kan., wykonaniem instalacji wentylacji mechanicznej i/lub instalacji klimatyzacji i wykonaniem instalacji elektrycznych.
b) co najmniej jedną zamówienie obejmujące swoim zakresem wykonanie konstrukcji szybu windowego wraz z dostawą urządzenia dźwigowego o wartości robót nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.
Wskazane powyżej minimalne warunki udziału w postępowaniu zdaniem Zamawiającego stanowią minimalny poziom zdolności technicznej i zawodowej, dający minimalny zakres rękojmi, w celu umożliwienia realizacji robót przez Wykonawców.
Uwaga 1: W przypadku, gdy ww. zakres referencyjnych robót budowlanych będzie stanowił część/element robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić i wskazać w wykazie rodzajowo i kwotowo roboty, o których mowa powyżej;
Uwaga 2: Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość zostanie podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania– zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej IDW;
2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania - wzór niniejszego zobowiązania stanowi załącznik do IDW (o ile dotyczy).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych obejmujący wykonane roboty budowlane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju robót, ich wartości (tam gdzie jest to wymagane zgodnie z ustanowionymi warunkami), daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, - sporządzony w oparciu o wzór stanowiący załącznik do niniejszej IDW
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Opis sposobu przygotowania oferty.Zawartość oferty.
1) Kompletna oferta musi zawierać:
a) Formularz Oferty część nr 1, sporządzony wg. formularza oferty wygenerowanego na platformie.
b) Formularz Oferty część nr 2, wg. wzoru załącznika do SWZ.
c) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do IDW;
d) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik niniejszej IDW (jeżeli dotyczy)
e) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik IDW (jeżeli dotyczy);
f) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej IDW lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy);
g) Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego wraz z ofertą lub możliwego do bezpłatnego pozyskania odpisu z właściwego rejestru;
h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego;
i) Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, wnieść wadium w kwocie: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł) przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
Pełna treść w swz
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
12.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (każdy z tych Wykonawców dalej zwany „Partnerem”) powinni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków.
2) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa oraz zdolność techniczna lub zawodowa Partnerów będą oceniane łącznie, w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3) Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia nie może podlegać wykluczeniu.
4) Ponadto Partnerzy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Partnerów (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
5) Dokument ustanawiający pełnomocnictwo powinien być załączony do Oferty. Każdy z Partnerów winien udzielić pełnomocnictwa.
6) Oferta powinna zostać podpisana przez ustanowionego Pełnomocnika i będzie wiązać wszystkich Partnerów.
7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy o realizację niniejszego zamówienia, zobowiązani są zawrzeć umowę regulującą współpracę tych Wykonawców i przedłożyć ją Zamawiającemu. Umowa taka powinna zawierać w swojej treści co najmniej następujące postanowienia dotyczące:
a) Określenia celu i przedmiotu umowy;
b) Oznaczenia czasu trwania umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie realizujących umowę obejmującą okres realizacji przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu;
c) Ustanowienia lidera Wykonawców wspólnie realizujących umowę (zaleca się aby był nim Pełnomocnik wskazany w ofercie Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanowiony do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu) i jego umocowania dotyczące zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Partnerów razem i każdego z osobna;
d) Określenia wspólnej i solidarnej odpowiedzialności Partnerów względem Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu;
e) Określenia zakresu przedmiotu zamówienia, realizowanego przez każdego Wykonawcę wspólnie realizującego umowę;
Wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie, w jakim stosunku wystąpi podział przy ofercie wspólnej (art. 117 ust. 4 pzp).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z PPU i PZP7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-29 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Niniejsze zamówienie dofinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach:Nr i nazwa osi priorytetowej
14 Oś priorytetowa REACT-EU dla zdrowia i gospodarki w Małopolsce
Nr i nazwa działania
Działanie 14.3 Wsparcie Inwestycyjne Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego
Typ projektu
A. Inwestycje Ekologiczne Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego
INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Dostawy środków czystości
- Dostawa produktów farmaceutycznych, preparatów do żywienia dojelitowego i pasków do glukometrów dla Szpitala Miejskiego w Rabce - Zdroju Sp. z o.o.
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.