Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00434513/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
- 2022/BZP 00438817/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-15
- 2022/BZP 00456336/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-24
- 2022/BZP 00467526/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-30
- 2022/BZP 00480681/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-07
- 2022/BZP 00490455/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przebudowa i budowa mostów w Bydgoszczy – prace projektowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090476971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 174a
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-844
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52-582-27-23
1.5.8.) Numer faksu: 52-582-27-77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6830221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budowa i utrzymanie sieci drogowej i obiektow inżynierskich, lokalny transport drogowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i budowa mostów w Bydgoszczy – prace projektowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9a6bad6-60ca-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018895/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Przebudowa i budowa mostów w Bydgoszczy – prace projektowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434513/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 059/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest usługa w rozumieniu art. 7 pkt. 28 UPZP, polegająca na opracowaniu koncepcji przebudowy (rozbiórki i budowy) wraz z opracowaniem Programu Funkcjonalno-Użytkowego i Projektu Budowlanego dla zadania: Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w rejonie Toru Regatowego w ciągu ul. Toruńskiej [nr ewidencyjny ZDMiKP M-028, JNI 01025020].Szczegółowy zakres zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest wykonując zamówienie do przestrzegania minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności architektonicznej określonych w art. 6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020 poz.1062).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 55000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest usługa w rozumieniu art. 7 pkt. 28 UPZP, polegająca na opracowaniu koncepcji przebudowy (rozbiórki i budowy) wraz z opracowaniem Programu Funkcjonalno-Użytkowego i Projektu Budowlanego dla zadania: Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu drogowego przez rzekę Brdę w ciągu ul. Biwakowej [nr ewidencyjny ZDMiKP M-046, JNI 01026296].Szczegółowy zakres zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest wykonując zamówienie do przestrzegania minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności architektonicznej określonych w art. 6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.
– o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020 poz.1062).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest usługa w rozumieniu art. 7 pkt. 28 UPZP, polegająca na opracowaniu koncepcji remontu/przebudowy wraz z opracowaniem Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania: Remont generalny wiaduktu drogowego nad ul. Brzechwy w ciągu ul. Dworzec [nr ewidencyjny ZDMiKP M-120].Szczegółowy zakres zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest wykonując zamówienie do przestrzegania minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności architektonicznej określonych w art. 6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.
– o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020 poz.1062).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 55000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest usługa w rozumieniu art. 7 pkt. 28 UPZP, polegająca na opracowaniu koncepcji budowy wraz z opracowaniem Programu Funkcjonalno-Użytkowego i Projektu Budowlanego dla zadania: Budowa mostu dla pieszych (kładki) przez strugę Flis w rejonie ulicy Kanarkowej [tymczasowy numer ewidencyjny ZDMiKP: M-126].Szczegółowy zakres zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest wykonując zamówienie do przestrzegania minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności architektonicznej określonych w art. 6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.
– o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020 poz.1062).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229771,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363588,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229771,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BAK Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AXIAL Sp. z o.o., ul. Widok 13, 62-070 Dąbrówka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554 292 85 40
7.3.3) Ulica: BAK Sp. z o.o., ul. Kościuszki 53
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-079
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Voessing Polska Sp. z o.o., ul. Kościuszki 53, 85-079 Bydgoszcz
2) Centrum Doradztwa Kosieniak i Partnerzy, ul. Gdańska 139, 85-022 Bydgoszcz
3) Geoprogram Sp. z o.o., ul. Fordońska 110, 85-739 Bydgoszcz.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229771,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244832,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450180 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244832,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BAK Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AXIAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554 292 85 40
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 53
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-079
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Voessing Polska Sp. z o.o., ul. Kościuszki 53, 85-079 Bydgoszcz
2) Centrum Doradztwa Kosieniak i Partnerzy, ul. Gdańska 139, 85-022 Bydgoszcz
3) Geoprogram Sp. z o.o., ul. Fordońska 110, 85-739 Bydgoszcz.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244832,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175644,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255840 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175644 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBW INŻYNIERIA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971809091
7.3.3) Ulica: Strzegomska 142A
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-429
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175644 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129391,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218571 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129391,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBW INŻYNIERIA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971809091
7.3.3) Ulica: ul. Strzegomska 142A
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-429
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129391,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy sukcesywne jaj świeżych i wody mineralnej, źródlanej niegazowanej i gazowanej
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 13 zadań
- Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Bydgoszczy, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z podziałem na części - 2 zadania.
- Dostawa papieru ksero
- Budowa hali magazynowej wraz z budynkiem biurowym na terenie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Toruniu przy ul. Batorego 61
- Dostawy sukcesywne rękawic diagnostycznych i chirurgicznych syntetycznych na okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- ZP.141.2024. Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn. "I KP w Nowym Sączu - budowa siedziby"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budynku na potrzeby lokalowe Kępińskiego Ośrodka Kultury
- Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Jankowice Wielkie przy autostradzie A4 woj. opolskie
- Prace remontowe i naprawcze w budynkach.
- Budowa sali gimnastycznej w Jeziorkach
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.