Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00174456/01 - Wynik z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie okresowych prac serwisowych oraz remontowych na samolocie L410-UVP-E-LW Turbolet SP-MBA.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bernarda Chrzanowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-338
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@umgdy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie okresowych prac serwisowych oraz remontowych na samolocie L410-UVP-E-LW Turbolet SP-MBA.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ca37dac-ce9e-430b-9c46-93f867bec6e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umgdy.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się
pod adresem: https://umgdy.ezamawiajacy.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zawarte są w Rozdziale VIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający wskazał w Rozdziale XXIV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający wskazał w Rozdziale XXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.371.12.2025.JL
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie okresowych prac serwisowych oraz remontowych na samolocie L410-UVP-E-LW Turbolet SP-MBA.
2. Zakres usługi obejmuje czynności:
1) Przegląd płatowca zgodnie z biuletynem L410-UVP-E/034d/283d -
Anti-aging program oraz renowacja gondola silników
2) Prace obsługowe M24 (po 24 m-cach) oraz smarowanie.
3) Kontrola urządzeń awionicznych samolotu - przegląd po 1 roku.
4) Prace na śmigłach V510/90A/C po 900 godzinach/ 1 roku oraz przedłużenie resursu kalendarzowego śmigieł o 1 rok.
5) Wymiana radiostacji KX-155 na posiadającą separację kanałową 8,33 kHz.
6) Wymiana 2 szt. pironaboi w gaśnicach p.poż. PP3.
7) Wymiana 2 głównych tylnych opon (2x MLG).
8) Wymiana lub remont generalny sztucznego horyzontu LUN 1205.31-8.
9) Wymiana lub remont przekaźnika wartości momentu obrotowego RPM
LUN 1333.12-8 na silniku lewym sn /933002.
10) Wymiana lub remont generalny przełącznika ciśnieniowego LUN 1476-8
(1 szt.).
11) Dostawa 2 sztuk filtrów oleju M601-529.7
12) Przegląd i prace serwisowe Check 2 (P2.1) na samolocie po 900
godzinach lotu.
13) Wystawienie poświadczeń na wykonane prace na formularzach
zgodnych z polskim krajowym prawem lotniczym (Dz.U. 2004 Nr 262
poz.2609).
Zakres prac - opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50211100-8 - Usługi w zakresie konserwacji statków powietrznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy – zgodnie z art. 112 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie
wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;
1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalnoś ci gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
- posiada uprawnienia do wykonywania prac obsługowych na samolotach wynikających z Rozporządzenia Komisji Europejskiej (WE) Nr 1321/2014 z dnia 26 listopada 2014r. w sprawie nieprzerwanej zdatności do lotu statków powietrznych oraz wyrobów lotniczych, części i wyposażenia a także w sprawie zezwoleń udzielanych instytucjom i personelowi zaangażowanemu w takie zadania.
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza
szczegółowych warunków w tym zakresie;
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie wyznacza
szczegółowych warunków w tym zakresie.
2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania wykluczyć Wykonawcę.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego występuje którakolwiek z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 i 5, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki wskazane
w art. 110 ust. 2 pkt. 1 – 3 ustawy Pzp.
Informacje uzupełniające:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w Rozdziale XVII SWZ ust. 1 pkt 1.2 zostaną uznane za spełnione, jeżeli przynajmniej jeden z wykonawców wykaże samodzielne ich spełnianie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa wart. 125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 r., poz. 507) -(Załącznik nr 5 do niniejszej SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, składa każdy z Wykonawców oraz podmiot trzeci udostępniający zasoby określone w art. 118 ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) certyfikat organizacji obsługowej PART 145 wg EASA lub równoważny na typ L410 Turbolet wydany zgodnie z Rozporządzeniem Komisji Europejskiej (WE) Nr 1321/2014 z dnia 26 listopada 2014 r. w sprawie nieprzerwanej zdatności do lotu statków powietrznych oraz wyrobów lotniczych, części i wyposażenia a także w sprawie zezwoleń udzielanych instytucjom i personelowi zaangażowanemu w takie zadania. Zamawiający dopuszcza, aby certyfikat został złożony w formie oryginału lub poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. W przypadku, jeśli certyfikat został wystawiony w języku innym niż polski, Zamawiający dopuszcza, aby został on złożony w języku oryginału wraz z tłumaczeniem na język polski lub angielski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek o którym mowa w mowa w Rozdziale XVII SWZ pkt. 1 ppkt 1.2 zostaną uznane za spełnione, jeżeli przynajmniej jeden z wykonawców wykaże samodzielne ich spełnianie.2. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą przedstawić pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu, o którym mowa w Rozdziale XI SWZ pkt. 6 ppkt. a): "oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ" - składa każdy z Wykonawców,
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, który zakres prac wykonają poszczególni współkonsorcjanci (Załącznik nr 4 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewidział zmiany umowy w Załączniku nr 3 projekt umowy w paragrafie 2 ust. 7.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę w postaci elektronicznej należy złożyć poprzez Platformę pod adresem: https://umgdy.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-10 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Termin wykonania zamówienia:1. Zamawiający wskazuje termin wykonania przedmiotu zamówienia: łączny czas wykonania zamówienia wyniesie do 50 (pięćdziesięciu) dni roboczych liczonych od daty dostarczenia samolotu przez Zamawiającego do Wykonawcy.
2. Prace podzielone zostaną na 2 (dwa) Etapy:
a) pierwszy etap obejmuje prace wymienione w Rozdziale V SWZ ust. 2 punkt od 1) do 10)
b) drugi etap obejmuje prace wymienione w Rozdziale V SWZ ust. 2 punkt 11-12.
Zamawiający dostarczy samolot do siedziby Wykonawcy na 1 (pierwszy) Etap prac nie później niż 10 dni od dnia podpisania umowy. Na 2 (drugi) Etap prac samolot zostanie dostarczony do 25 tygodni od dnia podpisania umowy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
II. Zamawiający przewiduje rozliczenie w walutach obcych tj. euro (EUR).
III. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań tj. :
- wykonania rocznych prac serwisowych M24,
- prac na śmigłach,
- kontroli urządzeń awionicznych,
- przeglądu anty-aging program,
- wystawienia poświadczeń w dokumentacji samolotu
IV. Do oferty należy dołączyć:
a) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. Oświadczenie należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
b) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tego dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
c) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w Rozdziale XI SWZ pkt. 6 ppkt b) - pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcę. Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa (sporządzonego uprzednio w formie pisemnej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz (w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być poświadczone przez upełnomocnionego;
d) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu rejestrowego, o którym mowa w Rozdziale XI SWZ pkt. 6 ppkt b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z którego wynika sposób reprezentacji Wykonawcy;
oraz ppkt. e), f) i g) w Rozdziale XI SWZ pkt. 6.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Koordynacja administracyjna oraz rozliczanie finansowe projektów unijnych Adaptacja 360 i Zatrzymaj Zdrowie
- DOSTAWA OZNAK ROZPOZNAWCZYCH HAFTOWANYCH
- Zakup, dostawa i montaż nowych drzwi przeciwpożarowych wraz z demontażem i utylizacją obecnie zamontowanych drzwi w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni
- Zakup zestawu do litotrypsji endourologicznej metodą pneumatyczną i ultradźwiękową (PCNL) na potrzeby Oddziału Urologicznego Szpitala Morskiego im. PCK - Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. w Gdyni
- Wykonanie izolacji pionowej i poziomej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku J przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni - 2
- Dostawa asortymentu elektrycznego do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej Komendy Portu Wojennego Gdynia
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.