Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-26
Warszawa: Usługa polegająca na przygotowaniu propozycji nowego Prawa pocztowego, w ramach projektu Transition Facility 2006/018-180.01.08 - Rezerwa elastyczna - Projekt: Propozycja nowego Prawa pocztowego
Numer ogłoszenia: 200124 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja FUNDUSZ WSPÓŁPRACY Jednostka Finansująco-Kontraktująca, ul. Górnośląska 4A, 00-444 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4509900, fax 022 4509905, 4509803.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cofund.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na przygotowaniu propozycji nowego Prawa pocztowego, w ramach projektu Transition Facility 2006/018-180.01.08 - Rezerwa elastyczna - Projekt: Propozycja nowego Prawa pocztowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu projektu nowej ustawy, określającej zasady funkcjonowania rynku usług pocztowych w Polsce (projekt nowego Prawa pocztowego), wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych, w ramach projektu Transition Facility 2006/018-180.01.08 Elastyczna rezerwa nieprzypisanych działań na rozwój instytucjonalny, nr ref. 2006/018-180.01.08.06. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1 dokonanie analizy rynku usług pocztowych w tym analizy istniejących krajowych przepisów w zakresie rynku pocztowego w odniesieniu do regulacji wprowadzonych na poziomie europejskim, 1.2 opracowanie wytycznych tj. głównych rozwiązań nowego Prawa pocztowego, przedstawienie minimum dwóch wariantów możliwych zmian przepisów, co do których mogą mieć zastosowanie różne sposoby realizacji celu jaki stawia Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/6/WE z dnia 20 lutego 2008 r. (np. finansowanie obowiązku świadczenia usługi powszechnej), oraz ich uzasadnienie, 1.3 przygotowanie projektu szczegółowych przepisów nowego Prawa pocztowego w min. dwóch wersjach wariantowych możliwych zmian (przepisów, co do których mogą mieć zastosowanie różne sposoby realizacji celu jaki stawia Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/6/WE z dnia 20 lutego 2008 r. (np. finansowanie obowiązku świadczenia usługi powszechnej) oraz projektów niezbędnych aktów wykonawczych do przedmiotowej ustawy, opracowanie uzasadnienia wraz z oceną skutków regulacji, prezentacja wyników prac, 1.4 przeprowadzenie konsultacji, z podmiotami funkcjonującymi na rynku usług pocztowych oraz organizacjami konsumenckimi, w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.20.00 - Usługi analizy Kod CPV wg słownika 2008: 71.62.00.00 - Usługi analizy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 900,00 zł. /słownie: cztery tysiące dziewięćset złotych./.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również nadal wykonywane),: a) zrealizował co najmniej 1 projekt o wartości projektu co najmniej 60 000 PLN brutto, polegający na analizie rozwiązań prawnych dla rynku usług pocztowych, b) zrealizował co najmniej 1 projekt o wartości projektu co najmniej 60 000 PLN brutto, dotyczący rachunkowości operatora świadczącego powszechne usługi pocztowe, c) przeprowadził co najmniej dwie konsultacje społeczne na poziomie krajowym lub regionalnym. 3) Dysponują potencjałem technicznym. 4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które posiadają następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, oraz wykształcenie: Uwaga ogólna dotycząca potencjału kadrowego: Każda z osób zaproponowanych przez Wykonawcę musi spełniać wszystkie warunki stawiane dla danej funkcji. Nie dopuszcza się pełnienia przez jedną osobę więcej niż jednej z funkcji wskazanych poniżej, za wyjątkiem możliwości pełnienia przez jedna osobę funkcji Eksperta nr 1 (Kierownika projektu) i Eksperta nr 2 (Prawnika), pod warunkiem spełnienia przez tę osobę wszystkich wskazanych dla tych funkcji warunków. a) EKSPERT nr 1 - KIEROWNIK PROJEKTU - odpowiedzialny za nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, opracowanie harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, kontrolę i koordynację pracy ekspertów, kontrolę zawartości merytorycznej opracowanych dokumentów, kontakty z Zamawiającym i Beneficjentem, przygotowanie raportów. Wymagania: - wykształcenie wyższe prawnicze lub równoważne w przypadku ukończenia uczelni zagranicznych. - udział, w charakterze kierownika projektu, w wykonaniu co najmniej 2 (dwóch) projektów dotyczących przygotowania zmian przepisów ustawowych lub co najmniej rangi przepisów wykonawczych do ustawy w tym 1 (jednego) w zakresie regulacji funkcjonowania rynku usług pocztowych. b) EKSPERT nr 2 - PRAWNIK odpowiedzialny za przygotowanie propozycji przepisów nowego Prawa pocztowego i przeprowadzenie konsultacji. Wymagania: - wykształcenie wyższe prawnicze lub równoważne w przypadku ukończenia uczelni zagranicznych, - udział, w charakterze eksperta ds. prawnych, w wykonaniu co najmniej 1 (jednego) projektu dotyczącego przygotowania zmian przepisów ustawowych lub co najmniej rangi przepisów wykonawczych do ustawy, w zakresie regulacji funkcjonowania rynku usług pocztowych. c) EKSPERT nr 3 - EKONOMISTA: odpowiedzialny za przygotowanie propozycji rozwiązań i przepisów m.in. w zakresie wymagań regulacyjnych odnośnie prowadzenia przez operatora świadczącego powszechne usługi pocztowe rachunkowości i kalkulacji kosztów oraz w zakresie systemu kontroli cen powszechnych usług pocztowych. Wymagania: - wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wyższe w dyscyplinie nauki o zarządzaniu lub równoważne w przypadku ukończenia uczelni zagranicznych, - udział, jako osoba odpowiedzialna za aspekt ekonomiczny projektu, w wykonaniu co najmniej 1 (jednego) projektu, dotyczącego audytu rachunkowości operatora w zakresie ekonomicznych aspektów funkcjonowania operatora świadczącego powszechne usługi pocztowe. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oryginał oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 lub 2A do Specyfikacji; 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia; 3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzające, czy: a) osoba fizyczna będąca Wykonawcą, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub, czy b) wspólnicy spółki jawnej, partnerzy lub członkowie zarządu spółki partnerskiej, komplementariusze spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub czy c) urzędujący członkowie organu zarządzającego Wykonawcy będącego osobą prawną, nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzającą czy wobec podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. UWAGA! W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wymiany na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia. 2. Wykonawcy zagraniczni 2.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1: 1) ppkt 4), 5), 6), 8) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) ppkt 7) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 2.1. Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3.Wykonawcy, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, składają oświadczenia i dokumenty w sposób następujący: a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane powyżej w pkt 1 ppkt 1) oraz ppkt 4) - 8) składa osobno każdy z Wykonawców, b) pozostałe oświadczenia i dokumenty wskazane powyżej w pkt 1 składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunki lub wykonawcy wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cofund.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karolina Draber - tel. 022 4509885 Recepcja Pionu Przetargów, JFK, Fundacja Fundusz Współpracy; ul. Górnośląska 4a 00-444 Warszawa ; Cena za SIWZ: 7,00 PLN (koszty wysyłki ponosi Wykonawca).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Fundacja Fundusz Współpracy; Jednostka Finansująco-Kontraktująca ul. Górnośląska 4a 00-444 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ProjektTransition Facility 2006/018-180.01.08 - Rezerwa elastyczna - Projekt: Propozycja nowego Prawa pocztowego
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.