Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00058017/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
- 2023/BZP 00085220/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg w gminie Olesno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olesno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pieloka 21
1.5.2.) Miejscowość: Olesno
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 343597841
1.5.8.) Numer faksu: 343597842
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@olesno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/olesno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg w gminie Olesno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c58c8890-9cad-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049908/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg gminnych w ramach programu Polski Ład
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058017
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.06.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przebudowa ulicy Budowlanych w Oleśnie wraz z budową nowego wodociągu.W ramach zadania przewiduje się wykonanie na przedmiotowym odcinku drogi nawierzchni z betonu asfaltowego od km 0+000,0 do km 0+256,0 - o szerokości 5,0 m. Na odcinku od km 0+000 do 0+075, po prawej stronie drogi zaplanowano wykonanie ulepszonego pobocza o nawierzchni bitumicznej, o szerokości 1,50 m od strony jezdni oddzielonym krawężnikiem najazdowym.
Na odcinku 0+176 do km 0+199, po lewej stronie jezdni przewidziano wykonanie utwardzonego pasa o szerokości 3,90 m, który będzie umożliwiał parkowanie samochodów, na tym odcinku znajdują się dwa zjazdy, również o szerokości 3,90 m. Rozwiązania wysokościowe.
Przebieg niwelety jezdni został dostosowany do stanu istniejącego i podniesioną od 2cm do 4cm, uwzględniając korektę spowodowaną dopasowaniem się do obowiązujących przepisów. Spadek poprzeczny jezdni posiada pochylenie o wartości 2%.
Parametry techniczne
Trasa drogi DG 101297O:
- klasa drogi: "D" dojazdowa,
- obciążenie ruchem: KR2,
- przekrój: drogowy i uliczny jednojezdniowy (1x2),
- szerokość jezdni: 5,00 m (2*2,50 m)
- szerokość pobocza: 0,75 m.
- spadek poprzeczny: 2%.
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021r., poz. 2351), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2022r., poz. 1360) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
Zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz Rządowego Funduszu Przeciwdziałania COVID-19.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 564609,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
B. Przebudowa ulicy Młyńskiej w Borkach Wielkich.Niniejszy projekt obejmuje zakres robót:
- wykonanie koryta o średniej głębokości 20 cm na odcinku od km 0+665 do km 1+252,
- wykonanie górnej warstwy podbudowy o grubości 8 cm po zagęszczeniu na odcinku od 0+000 do km 0+665,
- wykonanie dwuwarstwowej podbudowy z kruszyw niezwiązanych, o grubości 15 cm + 8 cm na odcinku od km 0+665 do km 1+252,
- ułożenie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC 11S, o grubości 5 cm po zagęszczeniu,
- umocnienie poboczy mieszanką kruszyw niezwiązanych 0/31,5 mm, szerokość umocnienia 0,75 m, warstwa grubości 10 cm po zagęszczeniu,
- mocnienie wjazdów na pola i drogi leśne kruszywem 0/31,5 mm o grubości 20 cm po zagęszczeniu.
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021r., poz. 2351), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2022r., poz. 1360) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
Zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz Rządowego Funduszu Przeciwdziałania COVID-19.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 674262,51 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
C. Modernizacja odcinka drogi w Kucobach.Długość odcinka 341 m.
Istniejąca droga o nawierzchni bitumicznej, zniszczona, z licznymi ubytkami.
Na odcinku nad kanałem KD 1000 widoczne zaniżenie nawierzchni.
W tym miejscu, na długości 10 m, przewiduje się wykonanie nowej konstrukcji po wcześniejszym rozebraniu istniejącej nawierzchni, podbudowy i części nadsypki.
Nowa konstrukcja to warstwa o grubości 10 cm z gruntu stabilizowanego cementem 2,5MPa, z węzła betoniarskiego, dwuwarstwowa podbudowa z kruszywa niezwiązanych 15 +8 cm, bitumiczna warstwa wyrównawcza o grubości 3 cm i warstwa ścieralna 4 cm.
Po obu stronach drogi w miejscu kanału deszczowego zaprojektowano ustawienie barier energochłonnych o długości 12 m.
Przewidziano wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S, po wcześniejszym wyrównaniu i wyprofilowaniu jezdni do wymaganego spadku. Warstwa wyrównawcza z masy bitumicznej o grubości średnio 3 cm/m2 (75 kg/m2 ), warstwa ścieralna o grubości 4 cm po zagęszczeniu.
Szerokość nawierzchni 3,50 m, z poszerzeniami na łuku remontowanego odcinka drogi i na końcowym odcinku przejście z 3,50 m do 5,0 m.
Pobocza o szerokości 0,75 m utwardzone warstwą kruszywa o grubości 10 cm po zagęszczeniu, w granicach pasa drogowego wyrównano zjazdy na drogi boczne i wjazdy do posesji warstwą kruszywa jak na poboczu.
Nawierzchnia na skrzyżowaniu w km 0+320 wyrównana masą bitumiczną i nową warstwą ścieralną.
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021r., poz. 2351), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2022r., poz. 1360) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
Zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz Rządowego Funduszu Przeciwdziałania COVID-19.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 135528,68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
D. Przebudowa odcinka ulicy Nad Łąkami w Oleśnie.Przedmiotowy odcinek drogi ma długość 0,402 km, stanowi połączenie od drogi wojewódzkiej nr 494, w Oleśnie w kierunku Wachowic.
Przebudowywana droga znajduje się na działkach: obręb Olesno dz. nr 3551, 3575, 3631. Przebudowa drogi poprawi zdecydowanie komfort i bezpieczeństwo uczestników ruchu. Niniejszy projekt obejmuje zakres robót:
- wykonanie koryta o średniej głębokości 15 cm.,
- ścinkę zawyżonych poboczy po obu stronach drogi na szerokości 0,70 m,
- wykonanie podbudowy z kruszyw niezwiązanych o grubości 20 cm po zagęszczeniu,
- wykorzystanie materiału z koryta drogi do nadsypania poboczy na szerokości 70 cm,
- ułożenie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego AC11S, o grubości 5 cm po zagęszczeniu.
- umocnienie poboczy mieszanką kruszyw niezwiązanych 0/31,5 mm, szerokość umocnienia 0,50 m, warstwa grubości 10 cm po zagęszczeniu,
Parametry techniczne przebudowywanego odcinka drogi :
- szerokość jezdni 3,00 m
- prędkość projektowa 40 km/h
- nośność nawierzchni 80 kN
- długość odcinka 402 m
- pochylenie poprzeczne jezdni jednostronne i dwustronne 2%
- szerokość pobocza umocnionego 0,50 m " pochylenie porzeczne pobocza 2% i 6%
Konstrukcja jezdni 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, 20 cm warstwa podbudowy z kruszyw niezwiązanych 0/31,5 mm.
Konstrukcja poboczy. 10 cm mieszanka z kruszyw niezwiązanych 0/31,5 mm,
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021r., poz. 2351), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2022r., poz. 1360) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
Zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz Rządowego Funduszu Przeciwdziałania COVID-19.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 203006,56 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
E. Kompleksowa przebudowa ul. Pieloka w Oleśnie w systemie zaprojektuj i wybuduj.Zakres robót obejmuje sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowej zgodnie z zapisami programu funkcjonalno użytkowego, wymaganiami zamawiającego, umową i postanowieniami prawa.
Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności.
- Demontaż istniejących elementów małej architektury.
- Rozbiórka istniejących nawierzchni.
- Usunięcie wskazanych krzewów.
- Sadzenie drzew, krzewów i bylin.
- Montaż elementów małej architektury, m.in.: koszy na śmieci, ławek, siedzisk z tablicami informacyjnymi, słupków, znaków drogowych.
- Budowa nowego wodociągu.
- Budowa oświetlenia.
- Założenie nowoprojektowanej zieleni.
- Przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej.
- Wykonanie chodników z kostki i płyt granitowych
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021r., poz. 2351), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2022r., poz. 1360) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
Zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz Rządowego Funduszu Przeciwdziałania COVID-19.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa dokumentacja oraz program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233140-2 - Roboty drogowe
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 2044224,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), zwanej dalej ustawą Pzp, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym. Zgodnie z cyt. wyżej dyspozycją art. 255 pkt 6 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 10.02.2023 r. odbyło się otwarcie ofert. W postępowaniu wypłynęło 6 ofert. W dniu 14.02.2023 r. Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy o złożenie wyjaśnień w związku z podejrzeniem rażąco niskiej ceny. 16.02.2023 r. Zamawiający otrzymał odpowiedź. Analizując wyjaśnienia Zamawiający doszedł do wniosku, że nadesłane dokumenty nie zawierają wyceny części opisu przedmiotu zamówienia. Brakowało wyceny budowy wodociągu. Niezrozumiałym dla Zamawiającego było tłumaczenie, że przedmiot wyceny zdaniem Wykonawcy nie obejmował tej części zadania.
Jednakże, po powtórnym przeanalizowaniu dokumentów opisujących przedmiot zamówienia zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego, okazało się, że zamieszczona tam dokumentacja projektowa nie jest kompletna i nie odpowiada zasadom opisu przedmiotu zamówienia określonego w art. 103 ustawy pzp. Zgodnie z zapisami rozporządzenia ministra rozwoju i technologii w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego dokumentacja projektowa obejmuje:
1) projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych;
2) projektu wykonawczego;
3) przedmiaru robót;
4) specyfikacja technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
Ponieważ na stronie internetowej nie zamieszczono projektu budowlanego oraz stwiorb Zamawiający uznał, że opis przedmiotu zamówienia nie został przygotowany zgodnie z podstawowymi zasadami udzielania zamówień określonymi w ustawie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 597690,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675558,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 597690,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIANKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561987119
7.3.3) Ulica: ul. Waryńskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Zawadzkie
7.3.5) Kod pocztowy: 47-120
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 597690,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165313,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206390,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165313,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PD TRAKT Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7510000557
7.3.3) Ulica: ul. Matejki 1
7.3.4) Miejscowość: Kluczbork
7.3.5) Kod pocztowy: 46-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165313,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176197,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251164,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176197,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIANKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561987119
7.3.3) Ulica: ul. Waryńskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Zawadzkie
7.3.5) Kod pocztowy: 47-120
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PD TRAKT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PD TRAKT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176197,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), zwanej dalej ustawą Pzp, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym. Zgodnie z cyt. wyżej dyspozycją art. 255 pkt 3 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 10.02.2023 r. odbyło się otwarcie ofert. Wartość jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia wyniosła 2.044.224,30 złotych
Obie złożone oferty przekraczają kwotę jaką Zamawiający przyjął
INNE PRZETARGI Z OLEŚNA
- Dostawa tabletek, drażetek i kapsułek
- Dostawa Enoxyparyny i kontrastu do TK
- Dostawa preparatów do żywienia
- Remont drogi powiatowej nr 1912 O w m. Kuźnica
więcej: przetargi w Oleśnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.