eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OławaZakup oraz dostawa koagulantu glinowego do przeciwdziałania puchnięcia osadu nadmiernego w procesie oczyszczania ścieków na gminnych oczyszczalniach ścieków



Ogłoszenie z dnia 2023-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oraz dostawa koagulantu glinowego do przeciwdziałania puchnięcia osadu nadmiernego w procesie oczyszczania ścieków na gminnych oczyszczalniach ścieków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. M. J. Piłsudskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713812217

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@gminaolawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaolawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/714634

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oraz dostawa koagulantu glinowego do przeciwdziałania puchnięcia osadu nadmiernego w procesie oczyszczania ścieków na gminnych oczyszczalniach ścieków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8163d5e-9269-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00033728

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.3.2023.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 140700 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zakupie oraz dostawie koagulantu glinowego do przeciwdziałania puchnięcia osadu nadmiernego w procesie oczyszczania ścieków na gminnych oczyszczalniach ścieków w Stanowicach oraz Oleśnicy Małej, na terenie gminy Oława.
2. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) dostarczenia preparatu o następujących danych fizykochemicznych:
- postać: jasnożółty roztwór;
- skład chemiczny:
• Al2O3 17,0 ± 0,6 %,
• Al3+ 9,0 ± 0,3 %,
• Cl- 21,0 ± 1,0 %,
• żelazo (Fe tot) < 0,01 %,
• zasadowość 41,0 ± 3 %,
• pH (20oC) < 1,0,
• gęstość (C) 1,37 ± 0,02 g/cm3,
• lepkość (20oC) 35 ± 10 mPas
• temperatura krystalizacji -200C
b) dostarczenia zamówionego koagulantu glinowego w terminie maksymalnie 4 dni roboczych od dnia telefonicznego bądź mailowego zamówienia przez Zamawiającego;
c) dostarczenia zamówionego koagulantu glinowego na własny koszt, na
adres wskazany w zamówieniu, tj. gminna oczyszczalnia ścieków Stanowice, ul. Jarzębinowa 38 lub Oleśnica Mała.
3. Wykonawca oświadcza, iż zamówiony produkt będzie posiadał:
a) nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, lub inny sposób udokumentowania ilości dostarczonego preparatu;
b) deklarację zgodności wyrobu z obowiązującymi normami i prawem;
c) kartę charakterystyki produktu oraz kartę produktu;
d) termin ważności nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostarczenia produktu do siedziby Zamawiającego.
4. W przypadku problemów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązuje się do ewentualnego doboru i dostarczenia koagulantu zastępczego do momentu usunięcia problemów eksploatacyjnych – na warunkach indywidualnie ustalonych.
5. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi projekt (wzór) umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24327000-2 - Różne organiczne substancje chemiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146370 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146370 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146370 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brenntag Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491515495

7.3.3) Ulica: J. Bema 21

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-224

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146370 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.