eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wi±zownicaPe³nienie obowi±zków inspektora nadzoru inwestycyjnego na zadaniu inwestycyjnym pn: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przy³±czami w miejscowo¶ci Radawa i Cetula, gmina Wi±zownica"



Og³oszenie z dnia 2022-04-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Pe³nienie obowi±zków inspektora nadzoru inwestycyjnego na zadaniu inwestycyjnym pn: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przy³±czami w miejscowo¶ci Radawa i Cetula, gmina Wi±zownica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wi±zownica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900364

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Warszawska

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wi±zownica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazownica.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://wiazownica.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/wiazownica

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pe³nienie obowi±zków inspektora nadzoru inwestycyjnego na zadaniu inwestycyjnym pn: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przy³±czami w miejscowo¶ci Radawa i Cetula, gmina Wi±zownica”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f274fa80-93bc-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00125134

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00026400/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowy kanalizacji sanitarnej w m. Radawa i Cetula

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00064247/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.5.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Pe³nienie nadzoru inwestorskiego realizowane jest w imieniu i na rzecz zamawiaj±cego i obejmuje obowi±zki zwi±zane z kompleksowym nadzorem oraz kontrol± jako¶ci wykonywanych robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przy³±czami w miejscowo¶ci Radawa i Cetula, gmina Wi±zownica.
4.2 Wykonawca bêdzie sprawowa³ nadzór inwestorski nad wykonaniem nastêpuj±cych elementów robót:
Cetula
 budowy ruroci±gów grawitacyjnych z rur PVC ø 160 mm. typ „S” 2 227 m
 budowy ruroci±gów grawitacyjnych z rur PVC ø 200mm. typ „S” 6 098 m
 budowy ruroci±gów ci¶nieniowych (t³ocznych) z rur PE SDR 17 ø 63 mm. 122 m
 budowy ruroci±gów ci¶nieniowych (t³ocznych) z rur PE SDR 17 ø 90 mm. 1297 m
 budowy pompowni ¶cieków (kompletnej) o ¶r. 1500 mm.
z pe³n± instalacj± wewnêtrzn±, armatur± hydrauliczn±,
monitoringiem i wizualizacj±, 2 szt
 budowy pompowni lokalnej PLC1(kompletnej) o ¶r. 1000 mm.
z pe³n± instalacj± wewnêtrzn±, armatur± hydrauliczn±,
monitoringiem i wizualizacj±, 1 szt
 budowy zasilania energetycznego pompowni – instalacja odbiorcza,
 zagospodarowanie terenu przepompowni (ogrodzenia),
 monta¿u studzienek rewizyjnych betonowych o ¶r. 1000 mm. 17 szt
 monta¿u studzienek betonowych kaskadowych o ¶r. 1000 mm. 8 szt
 monta¿u studzienek betonowych rozprê¿nych o ¶r. 1000 mm. 3 szt
 monta¿u studzienek PP z tworzyw sztucznych o ¶r. 400 mm. 286 szt
 budowie przy³±czy (przykanalików) z rur PVC o ¶r.160 mm. typu „S,N” 496 m
 roboty rozbiórkowe, przewierty pod drogami i roboty odtworzeniowe nawierzchni asfaltobetonowych,

RADAWA
 budowy ruroci±gów grawitacyjnych z rur PVC ø 160 mm. 3 359 m
 budowy ruroci±gów grawitacyjnych z rur PVC ø 200mm. 9 039 m
 budowy ruroci±gów ci¶nieniowych (t³ocznych) z rur PE SDR 17 ø 63 mm. 102 m
 budowy ruroci±gów ci¶nieniowych (t³ocznych) z rur PE SDR 17 ø 90 mm. 2 441 m
 budowy ruroci±gów ci¶nieniowych (t³ocznych) z rur PE SDR 17 ø 110 mm. 169 m
 budowy ruroci±gów ci¶nieniowych (t³ocznych) z rur PE SDR 17 ø 125 mm. 347 m
 budowy ruroci±gów ci¶nieniowych (t³ocznych) z rur PE SDR 17 ø 140 mm. 4 325 m
 budowy pompowni ¶cieków (kompletnej) o ¶r. 1500 mm.
z pe³n± instalacj± wewnêtrzn±, armatur± hydrauliczn±,
monitoringiem i wizualizacj±, 5 szt.
 budowy przepompowni ¶cieków (kompletnej) o ¶r. 2000 mm.
z pe³n± instalacj± wewnêtrzn±, armatur± hydrauliczn±,
monitoringiem i wizualizacj±, 1 szt.
 budowy pompowni lokalnej (kompletnej) o ¶r. 800 mm.
z pe³n± instalacj± wewnêtrzn±, armatur± hydrauliczn±,
monitoringiem i wizualizacj±, 2 szt.
 zasilanie energetyczne pompowni – instalacja odbiorcza,
 zagospodarowanie terenu przepompowni (ogrodzenia),
 monta¿ studzienek rewizyjnych betonowych o ¶r. 1000 mm. 55 szt.
 monta¿ studzienek betonowych kaskadowych o ¶r. 1000 mm. 22 szt.
 monta¿ studzienek betonowych rozprê¿nych o ¶r. 1000 mm. 5 szt.
 monta¿ studzienek PP z tworzyw sztucznych o ¶r. 400 mm. 465 szt.
 budowa przy³±czy (przykanalików) z rur PVC o ¶r.160 mm. typu „S,N” 733 m.
 roboty rozbiórkowe, przewierty pod drogami i roboty odtworzeniowe
nawierzchni asfaltobetonowych,

CPV 71247000-1 nadzór nad robotami budowlanymi
71310000-4 us³ugi in¿ynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji
budowlanych

4.3 Do obowi±zków wykonawcy zwi±zanych z pe³nieniem nadzoru inwestorskiego w zakresie realizacji robót, nadzoru, kontroli oraz rozliczenia zadania inwestycyjnego nale¿y:
4.3.1 sprawdzenie opracowanego przez wykonawcê harmonogramu rzeczowo – finansowego robót budowlanych oraz przygotowanie propozycji ewentualnych niezbêdnych zmian i modyfikacji tego dokumentu;
4.3.2 pe³na koordynacja dzia³añ, w zakresie wspó³pracy z projektantami oraz rozwi±zywanie problemów w przypadku wyst±pienia jakichkolwiek trudno¶ci w realizacji robót, wg dokumentacji technicznej i konieczno¶ci zatwierdzenia rozwi±zañ dodatkowych lub zamiennych;
4.3.3 kontrola zgodno¶ci realizacji z dokumentacj± projektow±, techniczn±, warunkami technicznymi wykonania robót, obowi±zuj±cymi przepisami, aktualn± wiedz± techniczn±, prawem budowlanym i innymi przepisami w tym zakresie;
4.3.4 kontrolowanie zgodno¶ci realizacji z zapisami umowy o realizacji przedsiêwziêcia inwestycyjnego w szczególno¶ci z harmonogramem rzeczowo-finansowym;
4.3.5 kontrola jako¶ci i ilo¶ci wykonanych robót i czê¶ciowe ich odbiory oraz kontrola jako¶ci zastosowanych materia³ów i ich zgodno¶ci z dokumentacj± projektow± oraz obowi±zuj±cymi przepisami o dopuszczeniu do obrotu;
4.3.6 nadzorowanie i egzekwowanie wykonywania robót przez wykonawcê zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapisami umowy o realizacjê przedsiêwziêcia inwestycyjnego, ustaw± Prawo Budowlane, dokumentacj± projektow±, warunkami technicznymi wykonania robót, ustalonymi terminami realizacji, obowi±zuj±cymi normami, zasadami oraz przepisami prawa polskiego, a tak¿e udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególno¶ci dotycz±cymi procedur i standardów realizacji inwestycji;
4.3.7 sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót i wbudowywanych materia³ów;
4.3.8 kontrolowanie, czy stosowane przez wykonawców wyroby s± dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym oraz archiwizacja dokumentów potwierdzaj±cych dopuszczenie tych materia³ów do obrotu i stosowania w budownictwie;
4.3.9 dokonywanie odbiorów robót zanikaj±cych i (lub) ulegaj±cych zakryciu, po uprzednio przeprowadzonej kontroli wykonanych robót;
4.3.10 sta³e /co najmniej co tygodniowe/, w zakresie uzgodnionym z zamawiaj±cym, prowadzenie cyfrowej dokumentacji fotograficznej wykonanych robót, w szczególno¶ci zanikaj±cych oraz w przypadkach wyst±pienia ewentualnych usterek. Kopia dokumentacji powinna byæ przekazywana sukcesywnie zamawiaj±cemu;
4.3.11 sprawdzanie prawid³owo¶ci protoko³u odbioru robót oraz faktury pod wzglêdem merytorycznym, formalno-rachunkowym oraz zgodno¶ci z zawart± umow± z wykonawc±;
4.3.12 powiadamianie Zamawiaj±cego o wszelkich odbiorach robót prowadzonych przez podmiot pe³ni±cy nadzór inwestorski;
4.3.13 zg³aszanie projektantowi zastrze¿eñ do dokumentacji zg³oszonych przez wykonawcê robót i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, uszczegó³owieñ, rozwi±zañ projektowych i innych czynno¶ci niezbêdnych do prawid³owej realizacji robót, oraz przebiegu procesu inwestycyjnego;
4.3.14 kwalifikowanie zasadno¶ci wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym, oraz dokonywanie ich wyceny wstêpnej w zakresie umo¿liwiaj±cym przygotowanie zlecenia zgodnie z ustaw± o zamówieniach publicznych oraz sprawdzenie wycen dokonywanych przez wykonawcê;
4.3.15 ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych, uzupe³niaj±cych lub zamiennych zg³aszanych przez wykonawcê;
4.3.16 w przypadku wyst±pienia robót dodatkowych i/lub uzupe³niaj±cych prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad ich realizacj± w ramach zawartej umowy, bez dodatkowego wynagrodzenia;
4.3.17 opracowanie protoko³ów konieczno¶ci, oraz opinii i uzasadnieñ na roboty dodatkowe lub zamienne;
4.3.18 wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mog³a wywo³aæ zagro¿enie lub spowodowa³aby niedopuszczaln± niezgodno¶æ z dokumentacj± projektow±;
4.3.19 uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urz±dzeñ technicznych oraz archiwizacja wszystkich protoko³ów prób i badañ przeprowadzonych w trakcie budowy;
4.3.20 potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz przygotowanie dokumentów do odbioru koñcowego;
4.3.21 przyjêcie od wykonawcy inwentaryzacji powykonawczej uzbrojenia terenu dokumentacji powykonawczej i sprawdzenie jej kompletno¶ci poprzez dokonanie stosownej adnotacji;
4.3.22 W przypadku wyst±pienia nieprzewidzianych robót dodatkowych lub zamiennych wykonawca bêdzie pe³ni³ funkcjê inspektora nadzoru inwestorskiego bez dodatkowego wynagrodzenia,
4.3.23 uczestniczenie w odbiorze koñcowym, w³±cznie z przekazaniem zakoñczonego zadania Zamawiaj±cemu i jego ostatecznym rozliczeniem.
Dokumentacja projektowa dot. przedmiotowej inwestycji dostêpna jest do wgl±du w Urzêdzie Gminy Wi±zownica, pok. Nr 42 II p.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze us³ugi in¿ynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 25000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 180000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALEX Zak³ad Robót Wod. - Kan, c.o. i gaz Henryk Lasek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941000556

7.3.4) Miejscowo¶æ: Grzêska 431

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 29000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.