eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szepietowo-WawrzyńceZakup ciągnika rolniczego z przyczepą oraz kosiarką bijakową z koszem



Ogłoszenie z dnia 2022-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczego z przyczepą oraz kosiarką bijakową z koszem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PODLASKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W SZEPIETOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450695120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 64

1.5.2.) Miejscowość: Szepietowo-Wawrzyńce

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-210

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odr-szepietowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://odr.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://podr.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prowadzenie doradztwa rolniczego obejmującego działania w zakresie rolnictwa, rozwoju wsi, rynków rolnych oraz wiejskiego gospodarstwa domowego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ciągnika rolniczego z przyczepą oraz kosiarką bijakową z koszem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c637c89-9a16-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072609/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup ciągnika rolniczego z przyczepą oraz kosiarką bijakową z koszem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072989/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAG/ZP.260.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 275000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• ciągnik fabrycznie nowy, niezarejestrowany, z homologacją, z możliwością zarejestrowania, rok produkcji 2021 lub nowszy,
• dopuszczony do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującym prawem,
• moc znamionowa: 64 – 76 KM,
• kabina oryginalna (producenta ciągnika), homologowana, dwuosobowa, z pneumatycznym siedzeniem operatora (regulowanym, z podłokietnikami) i siedzeniem pasażera, wyposażona w klimatyzację elektroniczną, światła robocze z przodu i z tyłu, regulowana kierownica, tylne okno uchylne, wycieraczki elektryczne szyby przedniej i tylnej (ze spryskiwaczem), osłona przeciwsłoneczna, radio, co najmniej 1 żółta lampa błyskowa, lusterka zewnętrzne prawe i lewe (teleskopowe), dodatkowe gniazdo 3-pinowe elektryczne w kabinie,
• gniazdo 7-pinowe elektryczne,
• błotniki z przodu i z tyłu,
• sprzęgło wielotarczowe mokre,
• skrzynia biegów min. 12 x 12, pozwalająca osiągnąć prędkość 40 km/h,
• rewers elektrohydrauliczny,
• napęd 4 x 4 załączany hydraulicznie podczas jazdy,
• udźwig tylnego podnośnika min. 2 500 kg,
• prędkości tylnego WOM: 540/540E,
• hamulce pneumatyczne dwuobwodowe do przyczepy,
• kategoria TUZ-u: szybkosprzęgi kat. II,
• maksymalne wymiary (cm) długość/wysokość/szerokość: 3 700/2 600/2 000,
• felgi kół przednich i tylnych skręcane, z możliwością regulacji szerokości rozstawu kół,
• opony standardowe radialne, o szerokości: przód 300-320 mm, tył 400-430,
• dodatkowy komplet kół tylnych z oponami o szerokości 295 – 325 mm (do międzyrzędzi),
• ładowacz czołowy o udźwigu 1 200 – 1 350 kg, z „łyżko-krokodylem”, euroramka, 3-sekcyjny, samopoziomujący, zęby wkręcane, szerokość 1,8 m, zasilany bezpośrednio z pompy,
• zaczepy tylne: zaczep górny suwliwy, zaczep dolny polowy, łącznik (śruba rzymska) kat. II, zaczep przedni, 3 pary wyjść hydraulicznych (6 gniazd),
• serwis w okresie gwarancji w autoryzowanym serwisie producenta, w odległości maksymalnie 65 km od siedziby zamawiającego (odległość stacji serwisowej od siedziby zamawiającego rozumiana jest jako najkrótsza trasa samochodowa pomiędzy stacją serwisową a siedzibą zamawiającego (odległość liczona będzie na podstawie wpisania danych adresowych w Google Maps),
• gwarancja min. 36 miesięcy,
• czas dojazdu serwisu w przypadku awarii w okresie gwarancji i rękojmi – maksymalnie 48 godzin od chwili zgłoszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.5.) Wartość części: 190000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• przyczepa fabrycznie nowa, dwuosiowa tandemowa,
• ładowność 7 000 – 8 000 kg,
• wysokość ścian skrzyni: 500+500 mm
• hamulce pneumatyczne 2-obwodowe,
• hydrauliczna stopa podporowa,
• koła 385/65R22,5, opony fabrycznie nowe,
• koło zapasowe 385/65R22,5, opona fabrycznie nowa,
• wywrót trójstronny,
• szyber zsypowy z tyłu + rynna,
• zaczep tylny automatyczny, wyjścia hydrauliczne i elektryczne do podłączenia drugiej przyczepy,
• plandeka ze stelażem,
• gwarancja min. 36 miesięcy,
• czas dojazdu serwisu w przypadku awarii w okresie gwarancji i rękojmi – maksymalnie 48 godzin od chwili zgłoszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych

4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• kosiarka fabrycznie nowa,
• szerokość robocza min. 1,5 m,
• obroty WOM 540 obr./min.
• minimalna moc ciągnika 35 KM,
• wał napędowy,
• kosz metalowy o pojemności min. 0,9 m3, wysyp hydrauliczny,
• wysokość wyładowania kosza min. 2 m,
• wał bijakowy,
• 2 komplety noży po 50 szt.:
− 1 komplet noży do trawy, łodyg i gałęzi o średnicy maksymalnej 20 mm,
− 1 komplet noży do trawy, łodyg i gałęzi z możliwością wertykulacji,
• gwarancja min. 36 miesięcy,
• czas dojazdu serwisu w przypadku awarii w okresie gwarancji i rękojmi – maksymalnie 48 godzin od chwili zgłoszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki

4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275151 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ADROL” Daniel Gosiewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221457581

7.3.4) Miejscowość: Wiśniewo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty na część 2 zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty na część 3 zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.