Ogłoszenie z dnia 2022-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00031910/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
- 2022/BZP 00046895/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-04
- 2022/BZP 00054387/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie instalacji fotowoltaicznych w zasileniu stacji wodociągowych na terenie gminy Krzczonów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzczonów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 7
1.5.2.) Miejscowość: Krzczonów
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-110
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 56 64 051
1.5.8.) Numer faksu: (81) 56 64 051
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzczonow.mbnet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugkrzczonow.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugkrzczonow.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji fotowoltaicznych w zasileniu stacji wodociągowych na terenie gminy Krzczonów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96b33b82-778f-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Efektywna gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Krzczonów”, operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego PROW 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031910/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RBD.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 295959,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznych
w zasileniu stacji wodociągowych na terenie gminy Krzczonów.
4.2. W ramach wszystkich prac przewidziano wykonanie prac związanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznych w zakresie:
wykonanie linii kablowych nn (wewnętrzne linie zasilające);
wykonanie konstrukcji wsporczej;
dostawę i montaż modułów fotowoltaicznych, nie starszych niż z 2021 roku;
dostawę i montaż Inwertery DC/AC, nie starszych niż z 2021 roku;;
wykonanie ochrony przeciwporażeniowej;
wykonanie ochrony przeciwprzepięciowa;
wykonanie systemu monitoringu instalacji PV.
4.3. Postępowanie obejmuje zadania:
1) Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 16,0 kWp na Ujęciu Wody w m. Krzczonów Trzeci,
2) Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 28,16kWp na Ujęciu Wody w m. Olszanka,
3) Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 19,84 kWp na Ujęciu Wody w m. Piotrkówek,
4) Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 8,96 kWp na Ujęciu Wody w m. Sobieska Wola,
5) Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 5,12 kWp na Ujęciu Wody w m. Walentynów.
4.4. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ - Dokumentacja techniczna, na który składają się:
1) PROJEKTY BUDOWLANO-WYKONAWCZE BRANŻY ELEKTRYCZNEJ,
2) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH,
3) Przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336036,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442123,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399294,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solartime Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170287747
7.3.3) Ulica: Załęska
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-322
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399294,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Przebudowa pomieszczeń biurowych od nr 219 do 222 na poziomie I-go piętra w budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.