Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00681219/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa jednorazowego sprzętu i materiałów medycznych dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI SZPITAL CHORÓB PŁUC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTYŁY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294214
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 1A
1.5.2.) Miejscowość: Jaroszowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326428090
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wschp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f082299-5f50-4627-b0b9-7372804c6d481.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa jednorazowego sprzętu i materiałów medycznych dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f082299-5f50-4627-b0b9-7372804c6d48
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125249
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067415/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa jednorazowego sprzętu i materiałów medycznych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681219
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.I.2.224/25/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 154629,83 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 139974,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa JEDORAZOWEGO SPRZĘTU I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH w zakresie 5 Zadań dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły , zgodnie z asortymentem szczegółowo opisanym w Załączniku nr 1A do niniejszej SWZ , stanowiącym jednocześnie „Formularz asortymentowy – szczegółowa oferta cenowa” dla Zadań od nr 1 do nr 5:
1) ZADANIE nr 1 -PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH ORAZ PODKŁADY JEDNORAZOWE
2) ZADANIE nr 2 -WYROBY MEDYCZNE RÓŻNE
3) ZADANIE nr 3 -JEDNORAZOWY SPRZĘT DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ – USTNIKI, PENUMOTACHOGRAFY
4) ZADANIE nr 4 -JEDNORAZOWY SPRZĘT DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ – USTNIKI, PENUMOTACHOGRAFY
5) ZADANIE nr 5 -WYROBY MEDYCZNE RÓŻNE
Kody CPV:
33140000-3 Materiały medyczne,
33141110-4 Opatrunki ,
33157000-5 Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
2. Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak powyżej.
3. Wykonawca w każdej pozycji Formularzy asortymentowych (Załącznik nr 1a) poda producenta/wytwórcę, kraj, nazwę handlową produktu, numer katalogowy – zgodnie wymaganiami określonymi w formularzach cenowych.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę wielkości opakowań innych niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ. W przypadku oferowania opakowania handlowego danego Towaru innego niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę (do pełnego opakowania).
4. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Wszystkie wskazane w ofercie produkty musza być dopuszczone do obrotu na terenie UE.
5. Termin ważności dostarczonych Zamawiającemu produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia produktu.
6. Miejsce dostawy: Dział Farmacji, mieszczący się w siedzibie Zamawiającego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.
8. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych przez Zamawiającego we wzorze umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomocą numerów katalogowych w SWZ.
10. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, fizykochemiczne, eksploatacyjne i techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.) nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jakościowe, katalogi, karty charakterystyk.
11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar będący przedmiotem umowy do Działu Farmacji w siedzibie Zamawiającego w godz. od 9.00 do 14.00, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od złożenia zamówienia.
12. Wykonawca w trybie pilnym, zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w jak najkrótszym czasie nie dłuższym niż w ciągu 48 godzin od daty złożenia zamówienia.
13. Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
14. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:
1) ZADANIE nr 1 -PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH ORAZ PODKŁADY JEDNORAZOWE
2) ZADANIE nr 2 -WYROBY MEDYCZNE RÓŻNE
3) ZADANIE nr 3 -JEDNORAZOWY SPRZĘT DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ – USTNIKI, PENUMOTACHOGRAFY
4) ZADANIE nr 4 -JEDNORAZOWY SPRZĘT DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ – USTNIKI, PENUMOTACHOGRAFY
5) ZADANIE nr 5 -WYROBY MEDYCZNE RÓŻNE
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 28353,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa JEDORAZOWEGO SPRZĘTU I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH w zakresie 5 Zadań dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły , zgodnie z asortymentem szczegółowo opisanym w Załączniku nr 1A do niniejszej SWZ , stanowiącym jednocześnie „Formularz asortymentowy – szczegółowa oferta cenowa” dla Zadań od nr 1 do nr 5:
1) ZADANIE nr 1 -PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH ORAZ PODKŁADY JEDNORAZOWE
2) ZADANIE nr 2 -WYROBY MEDYCZNE RÓŻNE
3) ZADANIE nr 3 -JEDNORAZOWY SPRZĘT DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ – USTNIKI, PENUMOTACHOGRAFY
4) ZADANIE nr 4 -JEDNORAZOWY SPRZĘT DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ – USTNIKI, PENUMOTACHOGRAFY
5) ZADANIE nr 5 -WYROBY MEDYCZNE RÓŻNE
Kody CPV:
33140000-3 Materiały medyczne,
33141110-4 Opatrunki ,
33157000-5 Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
2. Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak powyżej.
3. Wykonawca w każdej pozycji Formularzy asortymentowych (Załącznik nr 1a) poda producenta/wytwórcę, kraj, nazwę handlową produktu, numer katalogowy – zgodnie wymaganiami określonymi w formularzach cenowych.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę wielkości opakowań innych niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ. W przypadku oferowania opakowania handlowego danego Towaru innego niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę (do pełnego opakowania).
4. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Wszystkie wskazane w ofercie produkty musza być dopuszczone do obrotu na terenie UE.
5. Termin ważności dostarczonych Zamawiającemu produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia produktu.
6. Miejsce dostawy: Dział Farmacji, mieszczący się w siedzibie Zamawiającego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.
8. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych przez Zamawiającego we wzorze umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomocą numerów katalogowych w SWZ.
10. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, fizykochemiczne, eksploatacyjne i techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.) nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jakościowe, katalogi, karty charakterystyk.
11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar będący przedmiotem umowy do Działu Farmacji w siedzibie Zamawiającego w godz. od 9.00 do 14.00, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od złożenia zamówienia.
12. Wykonawca w trybie pilnym, zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w jak najkrótszym czasie nie dłuższym niż w ciągu 48 godzin od daty złożenia zamówienia.
13. Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
14. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:
1) ZADANIE nr 1 -PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH ORAZ PODKŁADY JEDNORAZOWE
2) ZADANIE nr 2 -WYROBY MEDYCZNE RÓŻNE
3) ZADANIE nr 3 -JEDNORAZOWY SPRZĘT DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ – USTNIKI, PENUMOTACHOGRAFY
4) ZADANIE nr 4 -JEDNORAZOWY SPRZĘT DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ – USTNIKI, PENUMOTACHOGRAFY
5) ZADANIE nr 5 -WYROBY MEDYCZNE RÓŻNE
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 69532,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa JEDORAZOWEGO SPRZĘTU I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH w zakresie 5 Zadań dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły , zgodnie z asortymentem szczegółowo opisanym w Załączniku nr 1A do niniejszej SWZ , stanowiącym jednocześnie „Formularz asortymentowy – szczegółowa oferta cenowa” dla Zadań od nr 1 do nr 5:
1) ZADANIE nr 1 -PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH ORAZ PODKŁADY JEDNORAZOWE
2) ZADANIE nr 2 -WYROBY MEDYCZNE RÓŻNE
3) ZADANIE nr 3 -JEDNORAZOWY SPRZĘT DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ – USTNIKI, PENUMOTACHOGRAFY
4) ZADANIE nr 4 -JEDNORAZOWY SPRZĘT DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ – USTNIKI, PENUMOTACHOGRAFY
5) ZADANIE nr 5 -WYROBY MEDYCZNE RÓŻNE
Kody CPV:
33140000-3 Materiały medyczne,
33141110-4 Opatrunki ,
33157000-5 Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
2. Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak powyżej.
3. Wykonawca w każdej pozycji Formularzy asortymentowych (Załącznik nr 1a) poda producenta/wytwórcę, kraj, nazwę handlową produktu, numer katalogowy – zgodnie wymaganiami określonymi w formularzach cenowych.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę wielkości opakowań innych niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ. W przypadku oferowania opakowania handlowego danego Towaru innego niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę (do pełnego opakowania).
4. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Wszystkie wskazane w ofercie produkty musza być dopuszczone do obrotu na terenie UE.
5. Termin ważności dostarczonych Zamawiającemu produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia produktu.
6. Miejsce dostawy: Dział Farmacji, mieszczący się w siedzibie Zamawiającego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.
8. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych przez Zamawiającego we wzorze umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomocą numerów katalogowych w SWZ.
10. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, fizykochemiczne, eksploatacyjne i techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.) nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jakościowe, katalogi, karty charakterystyk.
11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar będący przedmiotem umowy do Działu Farmacji w siedzibie Zamawiającego w godz. od 9.00 do 14.00, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od złożenia zamówienia.
12. Wykonawca w trybie pilnym, zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w jak najkrótszym czasie nie dłuższym niż w ciągu 48 godzin od daty złożenia zamówienia.
13. Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
14. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:
1) ZADANIE nr 1 -PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH ORAZ PODKŁADY JEDNORAZOWE
2) ZADANIE nr 2 -WYROBY MEDYCZNE RÓŻNE
3) ZADANIE nr 3 -JEDNORAZOWY SPRZĘT DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ – USTNIKI, PENUMOTACHOGRAFY
4) ZADANIE nr 4 -JEDNORAZOWY SPRZĘT DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ – USTNIKI, PENUMOTACHOGRAFY
5) ZADANIE nr 5 -WYROBY MEDYCZNE RÓŻNE
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.5.5.) Wartość części: 40650,82 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa JEDORAZOWEGO SPRZĘTU I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH w zakresie 5 Zadań dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły , zgodnie z asortymentem szczegółowo opisanym w Załączniku nr 1A do niniejszej SWZ , stanowiącym jednocześnie „Formularz asortymentowy – szczegółowa oferta cenowa” dla Zadań od nr 1 do nr 5:
1) ZADANIE nr 1 -PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH ORAZ PODKŁADY JEDNORAZOWE
2) ZADANIE nr 2 -WYROBY MEDYCZNE RÓŻNE
3) ZADANIE nr 3 -JEDNORAZOWY SPRZĘT DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ – USTNIKI, PENUMOTACHOGRAFY
4) ZADANIE nr 4 -JEDNORAZOWY SPRZĘT DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ – USTNIKI, PENUMOTACHOGRAFY
5) ZADANIE nr 5 -WYROBY MEDYCZNE RÓŻNE
Kody CPV:
33140000-3 Materiały medyczne,
33141110-4 Opatrunki ,
33157000-5 Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
2. Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak powyżej.
3. Wykonawca w każdej pozycji Formularzy asortymentowych (Załącznik nr 1a) poda producenta/wytwórcę, kraj, nazwę handlową produktu, numer katalogowy – zgodnie wymaganiami określonymi w formularzach cenowych.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę wielkości opakowań innych niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ. W przypadku oferowania opakowania handlowego danego Towaru innego niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę (do pełnego opakowania).
4. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Wszystkie wskazane w ofercie produkty musza być dopuszczone do obrotu na terenie UE.
5. Termin ważności dostarczonych Zamawiającemu produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia produktu.
6. Miejsce dostawy: Dział Farmacji, mieszczący się w siedzibie Zamawiającego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.
8. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych przez Zamawiającego we wzorze umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomocą numerów katalogowych w SWZ.
10. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, fizykochemiczne, eksploatacyjne i techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.) nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jakościowe, katalogi, karty charakterystyk.
11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar będący przedmiotem umowy do Działu Farmacji w siedzibie Zamawiającego w godz. od 9.00 do 14.00, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od złożenia zamówienia.
12. Wykonawca w trybie pilnym, zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w jak najkrótszym czasie nie dłuższym niż w ciągu 48 godzin od daty złożenia zamówienia.
13. Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
14. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:
1) ZADANIE nr 1 -PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH ORAZ PODKŁADY JEDNORAZOWE
2) ZADANIE nr 2 -WYROBY MEDYCZNE RÓŻNE
3) ZADANIE nr 3 -JEDNORAZOWY SPRZĘT DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ – USTNIKI, PENUMOTACHOGRAFY
4) ZADANIE nr 4 -JEDNORAZOWY SPRZĘT DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ – USTNIKI, PENUMOTACHOGRAFY
5) ZADANIE nr 5 -WYROBY MEDYCZNE RÓŻNE
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.5.5.) Wartość części: 6106,10 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa JEDORAZOWEGO SPRZĘTU I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH w zakresie 5 Zadań dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły , zgodnie z asortymentem szczegółowo opisanym w Załączniku nr 1A do niniejszej SWZ , stanowiącym jednocześnie „Formularz asortymentowy – szczegółowa oferta cenowa” dla Zadań od nr 1 do nr 5:
1) ZADANIE nr 1 -PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH ORAZ PODKŁADY JEDNORAZOWE
2) ZADANIE nr 2 -WYROBY MEDYCZNE RÓŻNE
3) ZADANIE nr 3 -JEDNORAZOWY SPRZĘT DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ – USTNIKI, PENUMOTACHOGRAFY
4) ZADANIE nr 4 -JEDNORAZOWY SPRZĘT DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ – USTNIKI, PENUMOTACHOGRAFY
5) ZADANIE nr 5 -WYROBY MEDYCZNE RÓŻNE
Kody CPV:
33140000-3 Materiały medyczne,
33141110-4 Opatrunki ,
33157000-5 Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
2. Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak powyżej.
3. Wykonawca w każdej pozycji Formularzy asortymentowych (Załącznik nr 1a) poda producenta/wytwórcę, kraj, nazwę handlową produktu, numer katalogowy – zgodnie wymaganiami określonymi w formularzach cenowych.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę wielkości opakowań innych niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ. W przypadku oferowania opakowania handlowego danego Towaru innego niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę (do pełnego opakowania).
4. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Wszystkie wskazane w ofercie produkty musza być dopuszczone do obrotu na terenie UE.
5. Termin ważności dostarczonych Zamawiającemu produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia produktu.
6. Miejsce dostawy: Dział Farmacji, mieszczący się w siedzibie Zamawiającego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.
8. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych przez Zamawiającego we wzorze umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomocą numerów katalogowych w SWZ.
10. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, fizykochemiczne, eksploatacyjne i techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.) nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jakościowe, katalogi, karty charakterystyk.
11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar będący przedmiotem umowy do Działu Farmacji w siedzibie Zamawiającego w godz. od 9.00 do 14.00, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od złożenia zamówienia.
12. Wykonawca w trybie pilnym, zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w jak najkrótszym czasie nie dłuższym niż w ciągu 48 godzin od daty złożenia zamówienia.
13. Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
14. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:
1) ZADANIE nr 1 -PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH ORAZ PODKŁADY JEDNORAZOWE
2) ZADANIE nr 2 -WYROBY MEDYCZNE RÓŻNE
3) ZADANIE nr 3 -JEDNORAZOWY SPRZĘT DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ – USTNIKI, PENUMOTACHOGRAFY
4) ZADANIE nr 4 -JEDNORAZOWY SPRZĘT DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ – USTNIKI, PENUMOTACHOGRAFY
5) ZADANIE nr 5 -WYROBY MEDYCZNE RÓŻNE
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9986,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22506,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24539,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22506,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790003564
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22506,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-14 do 2026-02-13Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45431,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52932,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45431,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273295877
7.3.3) Ulica: POD BOREM 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45431,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-14 do 2026-02-13Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40127,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40127,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40127,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cedical Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385803249
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 200
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-486
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40127,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-14 do 2026-02-13Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5475,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5475,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5475,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790003564
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5475,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-14 do 2026-02-13INNE PRZETARGI JAROSZOWIEC
- Dostosowanie Pawilonu Gruźlicy i Chorób Płuc na potrzeby pacjentów chorób zakaźnych i niezakaźnych.
- "Sukcesywna dostawa odczynników diagnostycznych do medycznych badań laboratoryjnych"
więcej: przetargi JAROSZOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa opatrunków i rękawic
- "Dostawa materiałów opatrunkowych"
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Dostawa płynów do dializy oraz materiałów jednorazowych do aparatu PRISMAFLEX
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.