Ogłoszenie z dnia 2022-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00057757/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych - ul. 11 Listopada 8a-10
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła-Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301979488
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 673514888
1.5.8.) Numer faksu: 673514804
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzgm.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzgmpila.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych - ul. 11 Listopada 8a-102.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da06e934-8e4b-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125304
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027824/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057757/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak spr. 2022/TP/01
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 492849,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych - ul. 11 Listopada 8a4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 127935,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych - ul. 11 Listopada 104.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 364913,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136305,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151914,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136305,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU SANTECH Maciej Urbaniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 764-243-35-43
7.3.3) Ulica: ul. Śniadeckich 99
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136305,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406146,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa Wojciech Golański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 764-020-16-33
7.3.3) Ulica: ul. Limanowskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA WIELOBRANŻOWA WOJCIECH GOLAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA WIELOBRANŻOWA WOJCIECH GOLAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Zakup i sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile w okresie od 24.02.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Utrzymanie terenów zieleni gminnej w Parku na Wyspie w Pile
- Zakup i sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile w okresie od 3.02.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na budowach PSZOK-ów na terenie działania Związku Międzygminnego PRGOK w gminach członkowskich Białośliwie i Wysoka
- APARAT USG UROLOGICZNY
- Preparaty do dezynfekcji II
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Regulacja gospodarki wodnej na terenie Gminy Siemiatycze
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 8 przy ul. Paderewskiego 13 w Jeleniej Górze
- Wykonywanie bieżących prac konserwacyjno-remontowych ogólnobudowlanych w nieruchomościach będących własnością Gminy Siechnice
- Modernizacja instalacji wody basenowej basenu przy PZS nr 2 w Pszczynie.
- Modernizacja Parku Wodnego w Redzikowie
- Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.