Ogłoszenie z dnia 2022-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00064991/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa na drogi gminne w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA DROBIN
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Planowania, Inwestycji i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015371
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Piłsudskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Drobin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-210
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 2601441
1.5.8.) Numer faksu: 24 2601062
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@drobin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drobin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://umgdrobin.bip.org.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa na drogi gminne w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5318c209-8fd5-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125323
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038558/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kruszywa na drogi gminne w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064991/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z załadunkiem, transportem, rozładunkiem - kruszywa łamanego twardego – granit, bazalt, melafir w ilości ok. 5500 ton frakcji 0-31,5 mm na drogi gminne w 2022 roku. Nie dopuszcza się kamienia polnego, gruzu oraz kruszywa wapiennego.
1) Wykonawca każdorazowo dokona uzgodnienia terminu, lokalizacji i miejsca dostawy – transportu bezpośrednio na miejsce, bez możliwości tymczasowego składowania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Dostawa kruszywa powinna odbywać się tylko i wyłącznie samochodami samowyładowczymi trzyosiowymi bądź czteroosiowymi o ładowności nie mniejszej niż 18 ton, w sposób przeciwdziałający zanieczyszczeniu dróg, po których będzie przewożony. Nie dopuszcza się ciągników siodłowych z naczepami. Transport innymi samochodami nie będzie odbierany przez Zamawiającego. Obowiązkiem wykonawcy jest rozładunek podczas wolnej jazdy pojazdu. Dostawa tylko i wyłącznie w godzinach: 7 30 – 16 00. 3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje takim potencjałem, jak: - minimum 2 samochody ciężarowe (minimum 4 dostawy dziennie, w godzinach 7:30 – 16:00) – o parametrach technicznych tj. spełniających normy emisji spalin co najmniej EURO IV (lub EURO 4) wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez pojazdy wykorzystywane do realizacji zamówienia norm emisji spalin co najmniej EURO IV (lub EURO 4). (Dokumentem takim może być w szczególności wyciąg ze świadectwa homologacji albo świadectwo zgodności WE).
4) Kruszywo powinno być jednorodne, spełniać odpowiednie wymagania jakościowe: kruszywo „czyste”, bez domieszki odsiewki, piasku, domieszek ceglanych, ziemi, resztek odpadów metalowych, plastikowych, drewnianych i innych materiałów niepożądanych oraz bez domieszek gliny - bez zanieczyszczeń obcych. Kruszywo musi spełniać normy PN -EN 13242:2010, posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości, które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z fakturą. Zamawiający nie dopuszcza kruszyw sztucznych.
Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą próbek kruszywa oferowanego przez wykonawcę w ilości nie mniejszej niż 1,0 kg. 5) Wykonawca wraz z każdą dostawą zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu oryginalnych dokumentów ważenia kruszywa oraz dowodów dostawy WZ. Brak w/w dokumentów daje Zamawiającemu prawo do odmowy odbioru kruszywa. 6) Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego, dokona kontrolnego ważenia przewożonego przez niego kruszywa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 15 km od miasta Drobin. Nie ma to jednak wpływu na cenę określoną w ofercie. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo co do wielkości przedmiotu zamówienia. Może on ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu o 30 % ilości kruszywa niż określona w zamówieniu. 8) Zamawiający będzie zlecał realizację przedmiotu zamówienia w częściach, w zależności od aktualnych potrzeb, poprzez zlecenia jednostkowe na dostawę kruszywa, w których podana będzie jego ilość, rodzaj, miejsce i termin dostawy. Zlecenia jednostkowe będą przekazywane faksem, drogą mailową lub poprzez odbiór osobisty w siedzibie Zamawiającego. Potwierdzeniem dla Zamawiającego otrzymania przez Wykonawcę w/w zlecenia będzie potwierdzenie nadania faksu lub maila, zwrotne potwierdzenie w przypadku wysłania zlecenia pocztą lub podpis Wykonawcy potwierdzający odbiór osobiście z datą odebrania. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań dostarczanego kruszywa na koszt wykonawcy, w ilości nie większej niż 4 próbki na każde 1000 ton wbudowanego materiału z dowolnej dostawy.
W każdym przypadku gdy zachodzi podejrzenie iż materiał przeznaczony do wbudowania nie spełnia wymagań Zamawiający zastrzega pobranie próbki do badań laboratoryjnych. Pobranie próbek ma charakter komisyjny przy udziale przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku, stwierdzonej podczas badania laboratoryjnego, niezgodności kruszywa z normą PN-EN 13242:2010 oraz dostarczoną wraz z ofertą próbką, Wykonawca wymieni zakwestionowaną partię materiału w terminie 3 dni roboczych od otrzymania pisma od Zamawiającego oraz zapłaci w każdym przypadku karę umowną w wysokości 1 500,00 zł.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439725,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 943030,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439725,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŻWIR-POL Halina Kaniecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761529775
7.3.4) Miejscowość: Wilczogóra 2
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439725,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą piasku płukanego 0-2 mm oraz kruszywa łamanego 0-31,5 mm
- Zakup materiałów na modernizację dróg gruntowych w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy kruszyw do realizacji robót drogowych
- ,, Dostawa żwiru drogowego, gruzu budowlanego rozdrobnionego i mieszanki drogowej z przeznaczeniem na remonty dróg gruntowych na terenie Gminy Czyżew w roku 2025 "
- Dostawa kruszywa
- Zakup oraz dostawa kruszywa samochodami samowyładowczymi w celu naprawy dróg gminnych na terenie Gminy Prostki w 2025 roku,
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.