Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00062922/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu do utrzymywania urządzeń wodnych dla Gminnej Spółki Wodnej Bobrowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNA SPÓŁKA WODNA BOBROWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001235751
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 27
1.5.2.) Miejscowość: Bobrowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-327
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gswbobrowo@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bobrowo.org.pl/asp/spolka-wodna,49,,1
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3df2fac3-9d72-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Gminna Spółka Wodna Bobrowo
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu do utrzymywania urządzeń wodnych dla Gminnej Spółki Wodnej Bobrowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3df2fac3-9d72-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125329
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060671/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu do utrzymywania urządzeń wodnych dla Gminnej Spółki Wodnej Bobrowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiotowe zamówienie będzie współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (poddziałanie „Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof”, typ operacji „Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00062922
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GSW.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 928966,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – „zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego wraz z ładowaczem czołowym”, zgodnie ze specyfikacją techniczną zawartą w treści załącznika nr 7 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia OPZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16700000-2 - Ciągniki
42420000-6 - Łopatki, szufle, łyżki i chwytaki do dźwigów lub koparek
4.5.5.) Wartość części: 430300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – „zakup wraz z dostawą koparko-ładowarkizgodnie ze specyfikacją techniczną zawartą w treści załącznika nr 7 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
43261000-0 - Koparki mechaniczne
42420000-6 - Łopatki, szufle, łyżki i chwytaki do dźwigów lub koparek
4.5.5.) Wartość części: 407666,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – „zakup wraz z dostawą przyczepy”.zgodnie ze specyfikacją techniczną zawartą w treści załącznika nr 7 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16520000-6 - Samowyładowcze przyczepy do celów rolniczych
4.5.5.) Wartość części: 91000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie realizacji przedmiotowego zadania pn. „Zakup sprzętu do utrzymywania urządzeń wodnych dla Gminnej Spółki Wodnej Bobrowo” ze względu na konieczność odrzucenia wszystkich złożonych ofert w postępowaniu.
Uzasadnienie prawne
Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, zgodnie z którą: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie realizacji przedmiotowego zadania pn. „Zakup sprzętu do utrzymywania urządzeń wodnych dla Gminnej Spółki Wodnej Bobrowo” ze względu na konieczność odrzucenia wszystkich złożonych ofert w postępowaniu.
Uzasadnienie prawne
Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, zgodnie z którą: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie realizacji przedmiotowego zadania pn. „Zakup sprzętu do utrzymywania urządzeń wodnych dla Gminnej Spółki Wodnej Bobrowo” ze względu na konieczność odrzucenia wszystkich złożonych ofert w postępowaniu.
Uzasadnienie prawne
Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, zgodnie z którą: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki i nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka z trójstronnym wywrotem
- "Zakup sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg na terenie gminy Batorz"
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem.
- Zakup sprzętu rolniczego
- Zakup i dostawa przyczepy do nauki jazdy, ciągnika do nauki jazdy i nauki pracy maszynami (z pługiem do odśnieżania i ładowaczem) oraz pojazdu silnikowego w podziale na 3 części
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.