Ogłoszenie z dnia 2022-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00066420/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kotłowni olejowej w oparciu o pompy ciepła w budynku WIKA na terenie Bazy MZUK w Gliwicach przy ul. Strzelców Bytomskich 25c
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/335-04-72
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/130161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kotłowni olejowej w oparciu o pompy ciepła w budynku WIKA na terenie Bazy MZUK w Gliwicach przy ul. Strzelców Bytomskich 25c2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9de3b31-8ef8-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017712/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Pompa ciepła
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Woj. Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna Działanie 4.3 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej Poddziałanie 4.3.1 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066420/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAMÓWIENIE OBEJMUJE:
Wykonanie instalacji pomp ciepła wspomagającej działanie instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji ciepłej wody użytkowej dla potrzeb budynku MZUK WIKA w Gliwicach przy ul. Strzelców Bytomskich 25c.
I. Zakres robót obejmuje m.in.:
1. Dostawa 2 szt. kompletnych pomp ciepła - min. 22kW każda.
2. Ustawienie, montaż na obiekcie wraz z podłączeniem do instalacji wewnętrznych (co, cwu, cyrkulacji, zimnej wody).
3. Montaż naczynia wzbiorczego, zasobnika i buforu ciepłej wody, pojemnościowy ogrzewacz wody z wężownicą.
4. Montaż i podłączenie pomp (obiegowa c.o., obiegowa kotła, ładowania c.w.u., cyrkulacyjna c.w.u.).
5. Montaż i podłączenie naczyń wzbiorczych.
6. Montaż manometrów i termometrów.
7. Montaż czujnika temperatury zewnętrznej.
8. Montaż rozdzielnicy RK i RK1.
9. Instalacja elektryczna, rurociągi, izolacja termiczna rurociągów.
10. Rozruch układu.
11. Podłączenia do rozdzielni elektrycznej w pomieszczeniu kotłowni, wykonanie połączeń wyrównawczych urządzeń oraz rur do bednarki oraz innych czynności w/g wymagań branży elektrycznej.
12. Roboty instalacyjne branży AKPiA wykonać zgodnie z „Warunkami technicznymi dla instalacji AKPiA węzłów cieplnych”
II. Wykonawca wraz z urządzeniami dostarczy:
1. DTR w języku polskim zastosowanych urządzeń.
2. Karty katalogowe w języku polskim zastosowanych urządzeń.
3. Deklarację zgodności.
4. Wymagane przepisami protokoły badań.
III. Po uruchomieniu kotłowni Wykonawca dostarczy:
1. Schemat ideowy.
2. Zestawianie materiałów i urządzeń technologicznych.
3. Instrukcję obsługi oraz czytelny schemat połączeń.
4. Atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności zastosowanych urządzeń i materiałów budowlanych, dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
5. Wymagane przepisami protokoły badań całości instalacji elektrycznej i AKPiA.
6. Protokoły odbiorów branżowych: technologiczny, AKPiA, elektryczny.
7. Dokumenty odbiorowe UDT dla urządzeń ciśnieniowych (jeżeli są wymagane).
8. Karty gwarancyjne.
UWAGA:
W układzie pomp ciepła przewidzieć i zainstalować licznik do pomiaru energii cieplnej dostarczonej przez pompy ciepła.
Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:
• Przedmiar robót
• Opis robót
• Projekt budowlano-wykonawczy
• Wszystkie w/w elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy.
Pozostałe warunki wykonania robót.
1. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną.
2. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej.
3. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót.
4. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.
Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
- certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót,
- dokumentację powykonawczą
- protokół z UDT (jeżeli wymagany).
W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót posiadającego odpowiednie uprawnienia.
2. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy.
3. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac.
4. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek.
5. Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
6. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
7. Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do wewnętrznego dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu.
8. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45113000-2 - Roboty na placu budowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45232460-4 - Roboty sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227486,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227486,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.U.H. MABAPA Piotr Chudoba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311118209
7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 427
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-151
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MABAPA-FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA PIOTR CHUDOBA
jakie przetargi wygrała firma
MABAPA-FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA PIOTR CHUDOBA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227486,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja pobytu uczestników XVII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "TRANSPORT PROBLEMS" (ang. XVII International Scientific Conference "TRANSPORT PROBLEMS"). Znak sprawy: DZPZ.283.13.2025.TB.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Kujawskiej etap I i II w Gliwicach. Pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla sprzętu informatycznego produkcji Hewlett Packard Enterprise
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.