eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › "Dostawa nawozów dla RZD w Błoniu Topoli, w podziale na 3 części zamówienia"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00125612 z dnia 2021-07-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa nawozów dla RZD w Błoniu Topoli, w podziale na 3 części zamówienia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT UPRAWY NAWOŻENIA I GLEBOZNAWSTWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: wyodrębnione jednostki organizacyjne zamawiającego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000079295

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czartoryskich, nr 8, lok. ---

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81/ 47 86 993

1.5.8.) Numer faksu: 81/ 47 86 990

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@iung.pulawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iung.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://iung.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


instytut badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa nawozów dla RZD w Błoniu Topoli, w podziale na 3 części zamówienia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cd374cd-df0e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125612

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107081/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.220.42.2021.PK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 231000 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Nawozy mineralne azotowe i potasowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw określono w Rozdziale 4 SWZ oraz załączniku nr 2 do SWZ (Formularz asortymentowo – cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy

4.5.5.) Wartość części: 174900 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Nawozy mineralne wieloskładnikowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw określono w Rozdziale 4 SWZ oraz załączniku nr 2 do SWZ (Formularz asortymentowo – cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy

4.5.5.) Wartość części: 30800,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Wapno węglanowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw określono w Rozdziale 4 SWZ oraz załączniku nr 2 do SWZ (Formularz asortymentowo – cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy

4.5.5.) Wartość części: 25300 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
na podstawie art. 255 pkt. 2 w związku z art. 259 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający unieważnił w części 1 postępowanie, ponieważ w powyższym zakresie została złożona tylko jedna oferta, która podlega odrzuceniu.
Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone:
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu w zakresie 1 części zamówienia odrzucono ofertę nr 1 Wykonawcy AMPOL - MEROL Sp. z o.o., ul. Mikołaja z Ryńska 28A, 87-200 Wąbrzeźno.

Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty:
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199266,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199266,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
na podstawie art. 255 pkt. 1 w związku z art. 259 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.).
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający unieważnił w części 2 postępowanie, ponieważ w zakresie wskazanej części zamówienia, nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
na podstawie art. 255 pkt. 2 w związku z art. 259 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający unieważnił w części 3 postępowanie, ponieważ w powyższym zakresie została złożona tylko jedna oferta, która podlega odrzuceniu.

Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone:
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu w zakresie 3 części zamówienia odrzucono ofertę nr 1 Wykonawcy AMPOL - MEROL Sp. z o.o., ul. Mikołaja z Ryńska 28A, 87-200 Wąbrzeźno.

Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty:
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27324 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27324 PLN

2021-07-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.