Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00039753/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszyw na drogi leśne, składy drewna i szlaki zrywkowe Nadleśnictwa Strzyżów w roku 2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO STRZYŻÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Strzyżów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690026812
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mostowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Strzyżów
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 017 2760600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzyzow@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strzyzow.krosno.lasy.gov.pl/witamy
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7156241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszyw na drogi leśne, składy drewna i szlaki zrywkowe Nadleśnictwa Strzyżów w roku 2023.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00b78402-9709-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125613
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00383354/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa kruszyw na drogi leśne, składy drewna i szlaki zrywkowe Nadleśnictwa Strzyżów w roku 2023.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00039753
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 200000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszyw wg specyfikacji poniżej na drogi leśne, składy drewna i szlaki zrywkowe położone na terenie działania Nadleśnictwa Strzyżów w celu prawidłowego utrzymania ich stanu technicznego:
- mieszanka kruszywa o gr. 0 - 63 mm w ilości 200 m3
- kliniec sortowany o gr. 4 – 31,5 mm w ilości - 200 m3
- tłuczeń sortowany o gr. 31.5 - 63 mm w ilości 600 m3
Sposób realizacji zamówienia:
a) Termin dostawy poszczególnych partii materiału, ilość oraz lokalizację dostawy każdorazowo określi Zamawiający na piśmie lub telefonicznie z wyprzedzeniem odpowiadającym czasowi dostawy zaoferowanemu przez Wykonawcę w formularzu oferty - według bieżących potrzeb, sukcesywnie od dnia zawarcia umowy.
b) Lokalizacja miejsca dostaw: drogi leśne, składy drewna oraz szlaki zrywkowe na terenie Nadleśnictwa Strzyżów. Mapka zasięgu działania Nadleśnictwa Strzyżów znajduje się na stronie internetowej Nadleśnictwa: http://www.strzyzow.krosno.lasy.gov.pl
c) Ilość oraz szczegółową lokalizację dostawy dla każdej partii materiału, każdorazowo określi osoba odpowiedzialna za koordynowanie dostaw z ramienia Zamawiającego telefonicznie lub przesyłając stosowne zamówienie pocztą elektroniczną na adres email wskazany przez Wykonawcę.
d) Każdorazową dostawę surowca należy uzgadniać z leśniczym leśnictwa na terenie którego ma być dokonana dostawa kruszywa. Leśniczy tego leśnictwa sprawował będzie bezpośredni nadzór przy dostawie materiału.
e) Wykonawca dostarczy zamówioną partię towaru w terminie do 3 dni od dnia otrzymania zamówienia, lub krutszym wskazanym w formularzu oferty
f) Odbiór kruszywa będzie odbywał się przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego (leśniczego lub podleśniczego) poprzez pomiar kruszywa na samochodzie (długość x szerokość x wysokość ładunku). Pomierzona w ten sposób ilość materiału będzie podstawą do wystawienia dokumentu WZ, na podstawie którego Wykonawca wystawi fakturę oraz rozliczana będzie realizacja umowy. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pisemnego potwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego rodzaju, ilości i jakości dowiezionego materiału (dokument typu: Wz z adnotacją: bez uwag podpisany przez właściwego miejscowo leśniczego lub podleśniczego).
g) Warunki opisane w punkcie e) oraz f) są obowiązkowe a dostawa niepotwierdzona odbiorem ze strony Zamawiającego będzie uważana jako niewykonana.
h) W przypadku niezgodności stron co do pomierzonej ilości dostarczonego materiału jak i jakości powołana będzie 3 osobowa komisja złożona z przedstawiciela Wykonawcy oraz przedstawicieli Zamawiającego, której zadaniem będzie ponowny pomiar i obliczenie ilości dostarczonego materiału.
i) Kruszywo należy dostarczyć w wyznaczone miejsce oraz rozładować poprzez wypełnienie kolein, wyrw i innych ubytków w konstrukcji drogi, szlaków zrywkowych oraz składów drewna poprzez w miarę równe rozścielenie kruszywa z samochodu w miejscu wskazanym przez leśniczego lub podleśniczego. Osoba upoważniona przez Zamawiającego (leśniczy lub podleśniczy) może zlecić Dostawcy inną dowolną formę rozładunku partii kruszyw w ramach bieżącego zlecenia (pryzmowanie całej partii kruszywa w wyznaczonym miejscu placu składowego, drogi leśnej lub szlaku zrywkowego lub partiami w kilku miejscach).
j) Zamawiający żąda, aby do 90% całkowitej ilości zamówienia było realizowane samochodami o ładowności do 10m3, ze względu na stan techniczny dróg dojazdowych uniemożliwiający wjazd samochodami wysokotonażowymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146025,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Raf-Bud” Rafał Król,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842278420
7.3.3) Ulica: Ustrobna 268
7.3.4) Miejscowość: Ustrobna
7.3.5) Kod pocztowy: 38-406
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "RAF-BUD" Rafał Król
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "RAF-BUD" Rafał Król
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI STRZYŻÓW
- Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 w 2025 roku
- Dostawa samochodu służbowego dla Starostwa Powiatowego w Strzyżowie
- Dostawa ambulansu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
- Ubezpieczenie floty pojazdów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. w Strzyżowie
- Sporządzenie Projektu Planu Ogólnego Gminy Strzyżów
więcej: przetargi STRZYŻÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.