eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IzbicaDostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla Gminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Izbicy



Ogłoszenie z dnia 2021-07-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00125617 z dnia 2021-07-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla Gminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Izbicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Przesiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Izbicy Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060749665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 29

1.5.2.) Miejscowość: Izbica

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-375

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 618 30 32, 500 540 803,

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gpgkizbica@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpgkizabica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gpgkizbica.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego (Sp. z.o. o.)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność komunalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla Gminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Izbicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-973a87b5-9c64-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Czysta energia dla Gminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Izbicy

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032378/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/F/02/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 535659,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla Gminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Izbicy w ramach projektu „Czysta energia dla Gminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Izbicy”.
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną 6 zestawów instalacji fotowoltaicznych, w tym:
a) 1 zestaw o mocy min. 13,68 kWp na potrzeby ujęcia wody w Tarnogórze,
b) 1 zestaw o mocy min. 17,95 kWp na potrzeby ujęcia wody w Bobliwie,
c) 1 zestaw o mocy min. 20,88 kWp na potrzeby ujęcia wody w Wale,
d) 1 zestaw o mocy min. 21 kWp na potrzeby Bazy GPGK Izbica w Ostrzycy,
e) 1 zestaw o mocy min. 24,78 kWp na potrzeby ujęcia wody w Tarzymiechach,
f) 1 zestaw o mocy min. 48,96 kWp na potrzeby oczyszczalni ścieków w Izbicy,
2) montaż paneli fotowoltaicznych w miejscu niezacienianym przez żadne obiekty w skali całego roku, z wykorzystaniem systemowych zestawów montażowych z uwzględnieniem części rysunkowej opracowania. Należy zastosować optymalny kąt pochylenia paneli niezmienny dla ekspozycji panela fotowoltaicznego w ciągu całego roku oraz ustawienie paneli możliwie w kierunku południowym, z dopuszczalnym odchyleniem od tego kierunku w zakresie od -10° do +10,
3) montaż inwertera,
4) montaż rozłącznika DC,
5) montaż zabezpieczeń w rozdzielnicach,
6) prowadzenie i podłączenie przewodów elektrycznych,
7) wykonanie wpięcia do instalacji elektrycznej w rozdzielnicy budynku,
8) montaż modułu kontrolno-pomiarowego i modułu komunikacyjnego,
9) uruchomienie inwertera,
10) poinformowanie użytkownika o zasadach bezpieczeństwa i prawidłowej obsłudze instalacji oraz przekazanie instrukcji urządzeń w języku polskim,
11) wdrożenie systemu inteligentnego zarządzania energią w oparciu o technologie TIK.
12) inne elementy ujęte w załączniku Nr 1 do SWZ i Projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 2 do SWZ.
4.3. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ - Dokumentacja techniczna, na którą składa się:
− PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY Instalacja fotowoltaiczna o mocy 13,68 kWp do produkcji energii elektrycznej na potrzeby ujęcia wody w Tarnogórze,
− PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY Instalacja fotowoltaiczna o mocy 17,95 kWp do produkcji energii elektrycznej na potrzeby ujęcia wody w Bobliwie,
− PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY Instalacja fotowoltaiczna o mocy 20,88 kWp do produkcji energii elektrycznej na potrzeby ujęcia wody w Wale,
− PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY Instalacja fotowoltaiczna o mocy 21 kWp do produkcji energii elektrycznej na potrzeby Bazy GPGK w Ostrzycy,
− PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY Instalacja fotowoltaiczna o mocy 24,78 kWp do produkcji energii elektrycznej na potrzeby ujęcia wody w Tarzymiechach,
− PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY Instalacja fotowoltaiczna o mocy 48,96 kWp do produkcji energii elektrycznej na potrzeby oczyszczalni ścieków w Izbicy,
− Przedmiar - ujęcie wody w Tarnogórze,
− Przedmiar - ujęcie wody w Bobliwie,
− Przedmiar - ujęcie wody w Wale,
− Przedmiar - Baza GPGK w Ostrzycy,
− Przedmiar - ujęcie wody w Tarzymiechach,
− Przedmiar - oczyszczalnia ścieków w Izbicy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 495999,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495999,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 495999,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RED ALERT Paweł Borzęcki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462402068

7.3.3) Ulica: ul. Wyzwolenia 129

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-368

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 495999,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

2021-07-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.