Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00608873/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
- 2024/BZP 00622399/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-28
- 2024/BZP 00643428/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-10
- 2024/BZP 00650408/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach – rowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 214 71 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach – rowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fadec98d-508a-4c1a-97e9-3ada928160fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050196/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach-rowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608873
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.49.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4038367,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach – rowy” polega na budowie kanałów ulgi wraz z obiektami związanymi z nimi funkcjonalnie.
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) Wykonanie kanałów ulgi R-D2 i R-D3 wraz z obiektami związanymi z nimi funkcjonalnie jak bystrza, przepusty, przelew przeciwpowodziowy na rowie R-D2, regulacja rowu R-D3 na odcinku od ul. Ligockiej do rowu R-D1, wraz z usunięciem kolidującej zieleni. Szczegółowy zakres prac będzie realizowany na podstawie dokumentacji projektowej pn. ”Projekt urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej (zlewnia rowu R-D)”
Uwaga: Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania:
- zbiornika nr 1 i rowu R-D1 przy zbiorniku nr 1
- zbiornika nr 2 i rowu R-D1 przy zbiorniku nr 2
- zbiornika nr 3 i rowu R-D1 przy zbiorniku nr 3
- zbiornika nr 4
b) Przebudowę napowietrznej i ziemnej sieci telekomunikacyjnej. Szczegółowy zakres prac będzie realizowany na podstawie dokumentacji projektowej pn. tom IV część teletechniczna.
c) Wykonawca uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie niezbędne zezwolenia i decyzje administracyjne pozwalające na użytkowanie obiektu/ obiektów powstałych w wyniku realizacji robót budowlanych zgodnie z jego/ich przeznaczeniem.
INNE UWARUNKOWANIA:
1. Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej, decyzji/uzgodnień zezwalających na prowadzenie prac.
2. Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody na osobie i mieniu wynikłe
w obiekcie.
3. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z projektem technicznym, z zachowaniem wszystkich warunków podanych w dokumentacji, pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane.
4. Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, p.poż oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie
prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
5. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni niezbędne nadzory specjalistyczne, branżowe w tym przede wszystkim nadzór przyrodniczy oraz spełni warunki wszystkich uzgodnień zawartych w projekcie budowlanym i wykonawczym z poszczególnymi administratorami sieci. Koszty w/w należy uwzględnić w ofercie przetargowej.
6. Wykonawca dokona wszelkich sprawdzeń, badań, pomiarów wykonanych robót oraz uzyska pozytywne protokoły ich odbiorów od stosowanych instytucji lub osób, jeśli jest to wymagane przepisami prawa lub innymi przepisami, niezbędnymi do prawidłowego użytkowania obiektu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz zabezpieczenia narzędzi
i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności.
8. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco.
9. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowisko odpadów, materiałów z placu budowy.
11. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z Wytycznymi ochrony drzew na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice – Katalog dobrych praktyk.
12. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej terenu budowy oraz terenów przyległych (realizowany obiekt, infrastruktura, urządzenia znajdujące się
w obrębie prowadzonych robót). W przypadku powstałych uszkodzeń, a nie udokumentowanych jak wyżej, uszkodzenia traktowane będą jako powstałe w wyniku prowadzonych robót.
13. Projektant sporządzał dokumentację projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na dzień jej wykonania. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na czas ich realizacji.
14. W trakcie prac należy uwzględnić możliwość występowania organizmów gatunków inwazyjnych IGO.
W razie występowania gatunków inwazyjnych należy zastosować zapisy ustawy z dnia 11.08.2021 r.
o gatunkach obcych a także Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9.12.2022 r. w sprawie listy inwazyjnych gatunków obcych stwarzających zagrożenie dla Unii i listy inwazyjnych gatunków obcych stwarzających zagrożenia dla Polski, działań zaradczych oraz środków mających na celu przywrócenie naturalnego ekosystemu. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w wycenie kosztów utylizacji gatunków IGO.
15. W przypadku natrafienia na niezinwentaryzowane sieci uzbrojenia terenu w postaci np. rurociągów, linii energetycznych, sieci telekomunikacyjnych stanowiących przeszkody we właściwej realizacji zadania, koszty związane z przebudową lub usunięciem ww. przeszkód będą obciążały Wykonawcę robót i nie będzie przysługiwało za nie dodatkowe wynagrodzenie.
16. Wykonawca będzie współpracował w trakcie realizacji robót z właścicielami działek objętych inwestycją, aby możliwe było wykonanie pełnego zakresu robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:
- dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SWZ;
- szczegółowa specyfikacja techniczna (SST) – załącznik nr 11 do SWZ;
- przedmiar robót – załącznik nr 12 do SWZ (materiał pomocniczy);
- wytyczne dotyczące ochrony drzew – załącznik nr 13 do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 14 do SWZ;
które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
Uwaga!
Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, z którego Wykonawca może skorzystać kalkulując cenę.
Gmina ubiega się o udzielenie wsparcia na realizację zadania w formie pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności dla Inwestycji B3.4.1. "Inwestycje na rzecz kompleksowej zielonej transformacji miast".
Nabór wniosków dla Pożyczek wspierających zieloną transformację miast udzielanych przez BGK.
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie otrzymania pożyczki o której mowa wyżej.
Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy art. 95 ustawy Pzp.
1. Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r., poz. 1465) w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Zamawiający wymaga, aby w szczególności niżej wymienione czynności w ramach realizacji niniejszej umowy były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę:
- roboty hydrotechniczne
- roboty instalacyjne (telekomunikacyjne).
Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową/robotami, dostawców materiałów budowlanych.
2. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w pkt 5.1. powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych stanowiącym załącznik do SWZ.
3. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Warunki dotyczące gwarancji jakości i rękojmi za wady
Wykonawca udzieli min. 36 miesięcznej* gwarancji na wykonany przedmiot umowy, w tym użyte materiały i zamontowane urządzenia, licząc od daty dokonania przez Strony protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy.
W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania nieodpłatnego przeglądu, serwisu, konserwacji zamontowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do zachowania gwarancji i rękojmi udzielonej przez producenta tych urządzeń.
Zamawiający ponadto wymaga od Wykonawcy w ramach świadczenia nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego: usunięcia wad (w tym awarii) urządzeń, instalacji, w terminie do 7 dni roboczych od chwili zawiadomienia o wadach (czas usunięcia wad, w tym awarii, rozumie się jako czas od chwili zgłoszenia do chwili naprawy na miejscu).
*UWAGA:
W związku z zastosowaniem kryterium oceny ofert – okres gwarancji, Zamawiający wymaga określenia okresu gwarancji zgodnie z pkt 2 Rozdziału XXVII SWZ - Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3145012,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7527067,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3145012,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS COMPANY Sp. z o. o. Sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532518823; REGON: 362042386
7.3.3) Ulica: Matejki 1
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MS COMPANY SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MS COMPANY SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3145012,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin rozpoczęcia: od dnia zawarcia umowy
Termin zakończenia: do 20 miesięcy od dnia zawarcia umowy (wraz z uzyskaniem w tym terminie decyzji o pozwoleniu na
użytkowanie)
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- Wykaszanie poboczy dróg na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice z podziałem na zadania
- "Remont chodników na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice"
- "Dostawa i nasadzenie roślin jednorocznych wraz z pielęgnacją i utrzymaniem wykonanej nasady, utrzymaniem terenów zieleni urządzonej oraz wykonanie jesiennej nasady sezonowej na terenie Gminy Cz-Dz"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Jodłowej oraz części ul. Św. Jana Pawła II
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- "Budowa Samorządowego Żłobka Miasta Rumi przy ul. Reja w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto
- Rozbiórka istniejących budynków oraz budowa budynku żłobka publicznego przy ul. Prusa w Ząbkach wraz z infrastrukturą i wyposażeniem
- Rozbudowa skrzyżowania ul. Braci Mieroszewskich z ul. Kasprzaka wraz z rozbudową fragmentu ul. Kasprzaka w ramach zadania pn.: Przebudowa ul. Kasprzaka w Sosnowcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.