Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00054195/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
- 2023/BZP 00086515/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-08
- 2023/BZP 00092420/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg w powiecie nidzickim z podziałem na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W NIDZICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Nidzica
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 896252313
1.5.8.) Numer faksu: 896254129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdnidzica@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.bip.powiatnidzicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzdn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogmi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg w powiecie nidzickim z podziałem na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6ebdb7f-98bd-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039709/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa ulicy Nr 3732N Warszawskiej oraz ulicy Nr 3728N Sienkiewicza w m. Nidzica
1.1.5 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1587N Szkotowo-Rogóż-Kozłówko-Zakrzewo-Sarnowo-Działdowo (dr woj. Nr 545) ul. Kościelna w m. Kozłowo
1.1.6 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1253N w m. Gołębiewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054195
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 01/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 10227753,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Rozbudowa ulicy Nr 3732N Warszawskiej oraz ulicy Nr 3728N Sienkiewicza w m. NidzicaZakres robót obejmuje w szczególności:
Dla części nr 1 – roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, badania archeologiczne, roboty ziemne, podbudowa, krawężniki i obrzeża, roboty odwadniające, nawierzchnia, oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, zieleń, pobocza, roboty towarzyszące (usunięcie kolizji, przebudowa sieci)
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, projekcie/ wzorze umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 9182207,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 1587N Szkotowo – Rogóż – Kozłówko – Zakrzewo – Sarnowo – Działdowo (dr.woj.Nr 545) ul. Kościelna w m. Kozłowo1) Zakres robót obejmuje w szczególności:
Dla części nr 2 – roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowa, krawężniki i obrzeża, roboty odwadniające, nawierzchnia, oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, zieleń, pobocza, roboty towarzyszące
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, projekcie/ wzorze umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 382033,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 1253N w m. Gołębiewo1) Zakres robót obejmuje w szczególności:
Dla części nr 3 – roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowa, krawężniki i obrzeża, roboty odwadniające, nawierzchnia, oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, pobocza, roboty towarzyszące
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, projekcie/ wzorze umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 663513,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację zadania „Modernizacja dróg w powiecie nidzickim z podziałem na 3 części” Zamawiający zamierzał przeznaczyć środki z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 95%, a pozostałe 5% miał stanowić wkład własny powiatu. Zamawiający na sfinansowanie części nr 1 zamówienia przeznaczył 12.000.000,00 zł brutto. Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 12.508.207,16 zł brutto i przewyższa o 508.207,16 zł kwotę, którą zamawiający przeznaczył na realizację tej części zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3), ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację zadania „Modernizacja dróg w powiecie nidzickim z podziałem na 3 części” Część nr 2 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 1587N Szkotowo – Rogóż – Kozłówko – Zakrzewo – Sarnowo – Działdowo (dr.woj.Nr 545) ul. Kościelna w m. Kozłowo, Zamawiający zamierzał przeznaczyć środki z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 95%, a pozostałe 5% miał stanowić wkład własny powiatu. Zgodnie z ustaleniami pomiędzy Powiatem Nidzickim, a samorządami gminnymi funkcjonującymi na terenie Powiatu Nidzickiego wkład własny ponoszony jest według następującej proporcji: 50% Powiat i 50% Gmina.
Powiat Nidzicki informował samorządy gminne o przeprowadzonym postępowaniu pt. „Modernizacja dróg w powiecie nidzickim z podziałem na 3 części”, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz o wysokości środków finansowych jakie dany samorząd winien zabezpieczyć, aby w/w postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego mogło zakończyć się podpisaniem umów.
Pismem Nr RGT.030.12.2023 z dnia 01.03.2023r. Gmina Kozłowo poinformowała Powiat Nidzicki, że podjęcie uchwał i zawarcie stosownych umów o udzielenie dofinansowania nie będzie możliwe na realizację w/w zadania w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
Wobec powyższego brak jest zabezpieczenia 100 % finansowania na realizację przedmiotowej inwestycji, co w konkluzji doprowadziło do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o unieważnieniu niniejszego postępowania na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ jak wskazuje się w przywołanym przepisie Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację zadania „Modernizacja dróg w powiecie nidzickim z podziałem na 3 części” Część nr 3 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 1253N w m. Gołębiewo, Zamawiający zamierzał przeznaczyć środki z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 95%, a pozostałe 5% miał stanowić wkład własny powiatu. Zgodnie z ustaleniami pomiędzy Powiatem Nidzickim, a samorządami gminnymi funkcjonującymi na terenie Powiatu Nidzickiego wkład własny ponoszony jest według następującej proporcji: 50% Powiat i 50% Gmina.
Powiat Nidzicki informował samorządy gminne o przeprowadzonym postępowaniu pt. „Modernizacja dróg w powiecie nidzickim z podziałem na 3 części”, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz o wysokości środków finansowych jakie dany samorząd winien zabezpieczyć, aby w/w postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego mogło zakończyć się podpisaniem umów.
Pismem Nr RGT.030.12.2023 z dnia 01.03.2023r. Gmina Kozłowo poinformowała Powiat Nidzicki, że podjęcie uchwał i zawarcie stosownych umów o udzielenie dofinansowania nie będzie możliwe na realizację w/w zadania w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
Wobec powyższego brak jest zabezpieczenia 100 % finansowania na realizację przedmiotowej inwestycji, co w konkluzji doprowadziło do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o unieważnieniu niniejszego postępowania na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ jak wskazuje się w przywołanym przepisie Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- Sprzedaż i dostawa ambulansu sanitarnego typu C dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
- 16/2024 Świadczenie usług rekrutacyjnych w zakresie pozyskania personelu medycznego w celu udzielania świadczeń zdrowotnych na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.