eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa artykułów reklamowych dla SGGW na 2025 rok



Ogłoszenie z dnia 2025-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów reklamowych dla SGGW na 2025 rok

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowoursynowska 166

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-787

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@sggw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów reklamowych dla SGGW na 2025 rok

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a23cc4a6-cb10-4cf8-bab2-80541b0d45a8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125697

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038973/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.33 Dostawy artykułów reklamowych dla SGGW na 2025 rok

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a23cc4a6-cb10-4cf8-bab2-80541b0d45a8

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
3. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
4. Komunikacja elektroniczna za pomocą poczty elektronicznej nie dotyczy składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą.
5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
6. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: mgr Joanna Sobolewska email: joanna_sobolewska@sggw.edu.pl. Informacyjnie: godziny pracy osoby wyznaczonej do kontaktu: codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 8:00-16:00.
7. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) oraz Identyfikator (ID) postępowania na Platformie
e-Zamówienia znajdują się w Załączniku nr … do niniejszej SWZ. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „przeglądaj postępowania/konkursy”).
8. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
9. Sposób i forma sporządzenia dokumentów muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), a także Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (DZ. U. 2020 r. poz. 2415).
10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
11. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: joanna_sobolewska@sggw.edu.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem email: iod@sggw.edu.pl;
3) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz na podstawie przepisów ustawy Pzp w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup usług polegających na przeprowadzeniu szkoleń dla Nauczycieli i Nauczycielek Akademickich Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie w ramach projektów „Zrównoważony Kampus SGGW – kształcenie na rzecz branż kluczowych” i „GreenTechEducation – SGGW dla gospodarki przyszłości”, nr SZP.253.1.2025 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, zawarciem umowy oraz jej realizacją oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO za prawnie uzasadniony interes Administratora uznaje się:
a) ustalenie lub dochodzenie przez Administratora roszczeń cywilnoprawnych wynikających z realizacji niniejszej Umowy, a także obrona przed takimi roszczeniami;
b) weryfikacja danych osobowych w publicznych rejestrach.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty upoważnione zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, w tym w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Odbiorcami państwa danych będą: podmioty i organy, którym Administrator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe powierzone do przetwarzania przez Administratora w związku z realizacją usług gwarantujących należyte wykonanie niniejszej Umowy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje również okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej;
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, który administrator przetwarza na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z treścią pkt 3) i 5);:
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu.
Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
11) Wzory oświadczeń wymaganych od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zostały uwzględnione w interaktywnym formularzu ofertowym.
12) Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp oraz przepisy RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.250.4.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów piśmienniczych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18331000-8 - Koszulki

18333000-2 - Koszulki polo

18440000-5 - Kapelusze i nakrycia głowy

18930000-7 - Worki i torby

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

79341000-6 - Usługi reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60%
Termin wykonania zamówienia – 20%
Ocena jakości i estetyki wykonania – 20%
I Kryterium „Cena” (C) - maksymalna liczba punktów 60
(C) = cena brutto oferty najtańszej / cena brutto oferty badanej x 60
II Kryterium „Termin wykonania zamówienia” (T) - maksymalna liczba punktów 20
Termin wykonania zamówienia Liczba punktów
30 dni 20 pkt
40 dni 10 pkt
50 dni 0 pkt
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin wykonania zamówienia dłuższy niż 50 dni lub który nie złoży oświadczenia w zakresie oferowanego terminu wykonania zamówienia zostanie odrzucona.
III Kryterium „Ocena jakości i estetyki wykonania” (P) - maksymalna liczba punktów 20
Zadanie 1 - Długopis i ołówek w kolorze zielonym (próbka)
Zasady oceny w kryterium „Ocena jakości i estetyki wykonania”:
a) Zaproponowany artykuł posiada wysoki standard jakościowy i estetyczny. Metalowe etui wykonane jest z materiału o wysokiej estetyce, bez rys, szczelin, pęknięć. Długopis i ołówek cechuje wysoki poziom
i estetyka wykonania. Ich działanie jest bez zarzutu (przy próbie użycia). Nadruk/grawer na etui oraz na długopisie i ołówku są bardzo czytelne i dokładne - 20 pkt;
b) Zaproponowany artykuł posiada przeciętny standard jakościowy i estetyczny. Metalowe etui wykonane jest z materiału o przeciętnej estetyce, widoczne są drobne rysy. Długopis i ołówek cechuje przeciętny poziom i estetyka wykonania. Ich działanie jest poprawne (przy próbie użycia). Nadruk/grawer na etui oraz na długopisie i ołówku są dostatecznie czytelne i dokładne. Małe elementy są nieco rozmazane - 10 pkt;
c) Zaproponowany artykuł posiada niski standard jakościowy i estetyczny Metalowe etui wykonane jest
z materiału o niskiej estetyce, widoczne są rysy i pojedyncze szczeliny, pęknięcia. Długopis i ołówek cechuje niski poziom i estetyka wykonania. Działają z problemami (przy próbie użycia). Nadruk/grawer na etui oraz na długopisie i ołówku są mało czytelne i mało dokładne - 5 pkt;
d) Zaproponowany artykuł posiada niedostateczny standard jakościowy i estetyczny. Metalowe etui wykonane jest z materiału o bardzo niskiej estetyce, widoczne są rysy i pęknięcia. Długopis i ołówek cechuje bardzo niski poziom i estetyka wykonania. Nie działają (przy próbie użycia). Nadruk/grawer na etui oraz na długopisie i ołówku są bardzo nieczytelne i niedokładne - 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakości i estetyki wykonania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18331000-8 - Koszulki

18333000-2 - Koszulki polo

18440000-5 - Kapelusze i nakrycia głowy

18930000-7 - Worki i torby

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

79341000-6 - Usługi reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60%
Termin wykonania zamówienia – 20%
Ocena jakości i estetyki wykonania – 20%
I Kryterium „Cena” (C) - maksymalna liczba punktów 60
(C) = cena brutto oferty najtańszej / cena brutto oferty badanej x 60
II Kryterium „Termin wykonania zamówienia” (T) - maksymalna liczba punktów 20
Termin wykonania zamówienia Liczba punktów
30 dni 20 pkt
40 dni 10 pkt
50 dni 0 pkt
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin wykonania zamówienia dłuższy niż 50 dni lub który nie złoży oświadczenia w zakresie oferowanego terminu wykonania zamówienia zostanie odrzucona.
III Kryterium „Ocena jakości i estetyki wykonania” (P) - maksymalna liczba punktów 20
Zadanie nr 2 - Kubek emaliowany w kolorze żółtym, 380ml (próbka)
Zasady oceny w kryterium „Ocena jakości i estetyki wykonania”:
a) Zaproponowany artykuł posiada wysoki standard jakościowy i estetyczny. Zastosowany metal jest wykonany w wysokiej estetyce, bez rys, szczelin, pęknięć. Ucho jest stabilnie zamocowane. Kubek wykazuje bardzo wysoką łatwość usuwania zabrudzeń (przy próbie umycia po użyciu). Grawer jest bardzo czytelny i dokładny - 20 pkt;
b) Zaproponowany artykuł posiada przeciętny standard jakościowy i estetyczny. Zastosowany metal jest
o przeciętnej estetyce, widoczne są drobne rysy. Ucho jest zamocowane z przeciętną stabilnością (wyczuwalne jest niewielkie obluzowanie). Kubek wykazuje przeciętną łatwość usuwania zabrudzeń (przy próbie umycia po użyciu). Grawer jest dostatecznie czytelny, małe elementy są nieco rozmazane - 10 pkt;
c) Zaproponowany artykuł posiada niski standard jakościowy i estetyczny. Zastosowany metal jest
o materiału o niskiej estetyce, widoczne są rysy i wyżłobienia. Ucho jest zamocowane niestabilnie (wyczuwalne jest niewielkie obluzowanie) Z drobnymi problemami usuwane są zabrudzenia z kubka (przy próbie umycia po użyciu). Grawer jest mało czytelny i mało dokładny - 5 pkt;
d) Zaproponowany artykuł posiada niedostateczny standard jakościowy i estetyczny. Zastosowany metal jest o bardzo niskiej estetyce, widoczne są rysy i pęknięcia. Ucho jest niestabilnie zamocowane do kubka. Grawer jest nieczytelny - 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakości i estetyki wykonania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eventowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18331000-8 - Koszulki

18333000-2 - Koszulki polo

18440000-5 - Kapelusze i nakrycia głowy

18930000-7 - Worki i torby

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

79341000-6 - Usługi reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60%
Termin wykonania zamówienia – 20%
Ocena jakości i estetyki wykonania – 20%
I Kryterium „Cena” (C) - maksymalna liczba punktów 60
(C) = cena brutto oferty najtańszej / cena brutto oferty badanej x 60
II Kryterium „Termin wykonania zamówienia” (T) - maksymalna liczba punktów 20
Termin wykonania zamówienia Liczba punktów
30 dni 20 pkt
40 dni 10 pkt
50 dni 0 pkt
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin wykonania zamówienia dłuższy niż 50 dni lub który nie złoży oświadczenia w zakresie oferowanego terminu wykonania zamówienia zostanie odrzucona.
III Kryterium „Ocena jakości i estetyki wykonania” (P) - maksymalna liczba punktów 20
Zadanie nr 3 - Mini Rollup A4 (próbka)
Zasady oceny w kryterium „Ocena jakości i estetyki wykonania”:
a) Zaproponowany artykuł posiada wysoki standard jakościowy i estetyczny. Zastosowany metal jest wykonany w wysokiej estetyce, bez rys, szczelin, pęknięć. Mocowanie jest stabilnie zamocowane. Nadruk jest bardzo czytelny i dokładny w wysokiej jakości - 20 pkt;
b) Zaproponowany artykuł posiada przeciętny standard jakościowy i estetyczny. Zastosowany metal jest
o przeciętnej estetyce, widoczne są drobne rysy. Mocowanie jest zamocowane z przeciętną stabilnością (wyczuwalne jest niewielkie obluzowanie) Nadruk jest dostatecznie czytelny, małe elementy są nieco rozmazane - 10 pkt;
c) Zaproponowany artykuł posiada niski standard jakościowy i estetyczny. Zastosowany metal jest
o materiału o niskiej estetyce, widoczne są rysy i wyżłobienia. Mocowanie jest zamocowane niestabilnie (wyczuwalne jest niewielkie obluzowanie). Nadruk jest mało czytelny i mało dokładny - 5 pkt;
d) Zaproponowany artykuł posiada niedostateczny standard jakościowy i estetyczny. Zastosowany metal jest o bardzo niskiej estetyce, widoczne są rysy i pęknięcia. Mocowanie jest niestabilnie zamocowane. Nadruk jest nieczytelny - 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakości i estetyki wykonania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów tekstylnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18331000-8 - Koszulki

18333000-2 - Koszulki polo

18440000-5 - Kapelusze i nakrycia głowy

18930000-7 - Worki i torby

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

79341000-6 - Usługi reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 60%
Termin wykonania zamówienia – 20%
Ocena jakości i estetyki wykonania – 20%
I Kryterium „Cena” (C) - maksymalna liczba punktów 60
(C) = cena brutto oferty najtańszej / cena brutto oferty badanej x 60
II Kryterium „Termin wykonania zamówienia” (T) - maksymalna liczba punktów 20
Termin wykonania zamówienia Liczba punktów
30 dni 20 pkt
40 dni 10 pkt
50 dni 0 pkt
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin wykonania zamówienia dłuższy niż 50 dni lub który nie złoży oświadczenia w zakresie oferowanego terminu wykonania zamówienia zostanie odrzucona.
III Kryterium „Ocena jakości i estetyki wykonania” (P) - maksymalna liczba punktów 20
Zadanie nr 4 - Bluza SGGW w kolorze jasno zielonym, rozmiar XXL (próbka)
Zasady oceny w kryterium „Ocena jakości i estetyki wykonania”:
a) Zaproponowany artykuł posiada wysoki standard jakościowy i estetyczny. Zastosowana bawełna jest
w gramaturze 320g. Wykonana jest wysokiej estetyce, bawełna jest bez zaciągnięć, szwy są równe.
Haft jest bardzo czytelny i dokładny w centralnym miejscu bluzy - 20 pkt;
b) Zaproponowany artykuł posiada przeciętny standard jakościowy i estetyczny. Zastosowana bawełna jest w gramaturze 320g. Wykonana jest w przeciętnej estetyce, bawełna jest delikatnie zaciągnięta, szwy są dość równe. Haft jest dobrze czytelny i dokładny w centralnym miejscu bluzy - 10 pkt;
c) Zaproponowany artykuł posiada niski standard jakościowy i estetyczny. Zastosowana bawełna jest
w gramaturze 320g. Wykonana jest w niskiej estetyce, bawełna jest zaciągnięta w kilku miejscach, szwy są dość równe. Haft jest mało czytelny i mało dokładny w centralnym miejscu bluzy - 5 pkt;
d) Zaproponowany artykuł posiada niedostateczny standard jakościowy i estetyczny
Zastosowana bawełna jest w niskiej gramaturze. Wykonana jest w bardzo niskiej estetyce, bawełna jest zaciągnięta w kilku miejscach, szwy są krzywo rozmieszone. Haft jest nie czytelny i mało dokładny w nie centralnym miejscu bluzy - 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakości i estetyki wykonania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych w postaci próbek:
• dla zadania nr 1 - Długopis i ołówek w kolorze zielonym, posiadający cechy zgodne ze specyfikacją na str. 11 załącznika nr 3 do SWZ (katalog artykuły piśmiennicze) – 1 szt.
• dla zadania nr 2 - Kubek emaliowany w kolorze żółtym, 380ml, posiadający cechy zgodne ze specyfikacją na str. 19 załącznika nr 3 do SWZ (katalog artykuły promocyjne) – 1 szt.
• dla zadania nr 3 - Mini Rollup A4, posiadający cechy zgodne ze specyfikacją na str. 2 załącznika nr 3 do SWZ (katalog materiały eventowe) – 1 szt.
• dla zadania nr 4 - Bluza SGGW w kolorze jasno zielonym, posiadająca cechy zgodne ze specyfikacją na str. 26 załącznika nr 3 do SWZ (katalog artykuły tekstylne) – 1 szt.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności wskazanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.