eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupcaOpracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) oraz przeprowadzenie kompleksowej oceny oddziaływania na środowisko wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zadania pn.: "Rozb



Ogłoszenie z dnia 2023-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) oraz przeprowadzenie kompleksowej oceny oddziaływania na środowisko wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zadania pn.: „Rozb

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Słupecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019013

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 20

1.5.2.) Miejscowość: Słupca

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat-slupca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-slupca.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f8532ce4-aba4-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) oraz przeprowadzenie kompleksowej oceny oddziaływania na środowisko wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zadania pn.: „Rozb

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8532ce4-aba4-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125799

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048216/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie PFU w ramach zadania pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3040P na odcinku Niezgoda-Sierakowo oraz budowa nowego odcinka drogi Sierakowo – DK92 – autostrada A2".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099508

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 950000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) oraz przeprowadzenie kompleksowej oceny oddziaływania na środowisko wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zadania pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 3040P na odcinku Niezgoda – Sierakowo oraz budowa nowego odcinka drogi Sierakowo – DK92 – Autostrada A2”.

2. Zamawiający oświadcza, że posiada środki finansowe na realizację niniejszego zamówienia, które pochodzą ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg dla zadania pod nazwą: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 3040P na odcinku Niezgoda-Sierakowo oraz budowa nowego odcinka drogi Sierakowo-DK92-Autostrada A2”.

3. Ogólna charakterystyka projektowanej inwestycji i zagospodarowania terenu:

Rozbudowywana droga powiatowa 3040P na odcinku Niezgoda-Sierakowo i budowany nowy odcinek drogi powiatowej Sierakowo – DW466 w całości będą stanowić drogę dojazdową do Autostrady A2.

Realizacja tej inwestycji to kontynuacja budowanej obecnie sieci dróg powiatowych w rejonie lotniska wojskowego w Powidzu. Budowane obecnie drogi, jak i ta planowana, to drogi publiczne – powiatowe, które służyć będą i zagwarantują sprawne przemieszczanie się kolumn ciężkiego, wielkogabarytowego sprzętu Sił Zbrojnych RP i Wojsk Sojuszniczych z A2 i DK92 do Powidza.

Pobudowanie planowanej drogi z miejscowości Niezgoda do DW466 odciąży od transportu wielotonowego Słupcę i Strzałkowo. Strzałkowo posiada obecnie wąskie ulice o niskiej nośności nawierzchni, co uniemożliwia przejazd ciężkiego transportu przez tą miejscowość w kierunku Powidza. Ciąg nowo powstałych dróg zapewni również bezkolizyjny przejazd wielotonowych samochodów z Autostrady A2 do DW-262 w miejscowości Smolniki Powidzkie.

Zrealizowanie tej inwestycji przyczyni się również do uspokojenia niepokojów społecznych, które od kilku lat są wywoływane z powodu między innymi dużego natężenia ruchu kolumn pojazdów wojskowych.

4. Zakres rzeczowy Zadania Inwestycyjnego oraz parametry techniczne:
1) budowa nowego odcinka drogi o długości ok. 13 km,
2) rozbudowa drogi powiatowej nr 3040P o długości ok. 6 km,
3) droga klasy technicznej „Z”,
4) szerokość pasa jezdni ma wynosić 7 m, szerokość pasa ruchu ma wynosić 3,50 m,
5) szerokość poboczy nie mniej niż 1,00 m,
6) budowa drogi pieszo–rowerowej o szerokości nie mniejszej niż 3,00 m na odcinku Niezgoda do skrzyżowania z drogą krajową nr DK 92,
7) dopuszczalny nacisk pojedynczej osi napędowej pojazdu na nawierzchnię jezdni 115 kN/oś,
8) wysokość skrajni drogi [m] wynosząca nie mniej niż 4,60 m,
9) przejezdność na skrzyżowaniach, łukach poziomych – promień łuku nie mniejszy niż 25,00 m,
10) najwyższa klasa obciążenia taborem samochodowym dla drogowych obiektów inżynierskich - klasa I,
11) wykonanie szczegółowej, modelowej prognozy ruchu, uwzględniającej drogę krajową DK nr 92 i Autostradę A2 oraz drogę wojewódzką DW nr 466, w oparciu o Krajowy Model Ruchu.

5. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1091625,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1091625,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1091625,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACOWNIA PROJEKTOWA ARCHIDROG Witold Orczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 777 121 87 00

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 21

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-783

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1091625,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.