Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00101915/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wycieczki do Francji z wizytą w Aragonii dla pracowników, emerytów i rencistów Zespołu Szkół i Przedszkola im. ks. prof. Józefa Tischnera w Domosławicach i ich rodzin.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół i Przedszkola im. ks. prof. Józefa Tischnera w Domosławicach
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSiP w Domosławicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 852717089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domosławice
1.5.2.) Miejscowość: Czchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-860
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 502 029 061 ; (14) 66 35 420
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsdomoslawice@domoslawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.domoslawice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e23f9925-28cf-40e6-ab0f-5b178ff880311.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja wycieczki do Francji z wizytą w Aragonii dla pracowników, emerytów i rencistów Zespołu Szkół i Przedszkola im. ks. prof. Józefa Tischnera w Domosławicach i ich rodzin.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e23f9925-28cf-40e6-ab0f-5b178ff88031
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024858/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja wycieczki dla pracowników ZSiP w Domosławicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101915
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSiP/272/1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja 8 - dniowej wycieczki do Francji z wizytą w Aragonii w terminie od 29.06.2025r - 14.07.2025r, (termin uzależniony od złożenia rezerwacji przez Wykonawcę w w/w zakresie dat) dla max. 55 osób – czynnych i emerytowanych pracowników Zespołu Szkół i Przedszkola im. ks. prof. Józefa Tischnera w Domosławicach oraz członków ich rodzin.
2. Wycieczka winna trwać - 8 dni.
3. W ramach organizowanej wycieczki Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w szczególności następujących świadczeń:
3.1 Bilety na przelot samolotem dla max. 55 osób z bagażem rejestrowanym (min. 20 kg) oraz bagaż osobisty/podręczny. Przelot samolotem do portu lotniczego we Francji w terminie od 29.06.2025r - 14.07.2025r, (termin uzależniony od złożenia rezerwacji przez Wykonawcę w w/w zakresie dat) oraz powrót do Portu lotniczego w Polsce. Przelot powrotny powinien się odbywać do portu lotniczego, z którego grupa wylatywała tj. Kraków lub Katowice.
3.2 Przejazdy autokarem z klimatyzacją (dla max. 55 osób z bagażami) na terenie Francji z wizytą w Aragonii.
3.3 7 x nocleg (dla max. 55 osób) Noclegi muszą znajdować się w lokalizacji odpowiedniej do programu zwiedzania, nie dopuszcza się długich dojazdów do obiektów, w hotelach o standardzie ***/**** Zamawiający wymaga zakwaterowania w pokojach: 2 – osobowy z pełnym węzłem sanitarnym, tj. umywalka, prysznic, WC, ciepła woda. Zamawiający nie dopuszcza podziału i zakwaterowania grupy w dwóch lub więcej hotelach/pensjonatach. Standard hotelu ponad określone minimum oraz stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w rozdziale XVIII pkt 2. SWZ.
3.4 Wyżywienie: 7 x śniadanie dla max. 55 osób, w formie bufetu,
3.5 6 x lunch w trakcie dnia (dla max. 55 osób),
3.6 7 x obiadokolacja składająca się z 2 dań (zupa lub przystawka i ciepłe drugie danie) oraz deseru wraz z napojami dla każdego z uczestników (co najmniej wodą stołową) w ilości co najmniej 0,5 l na osobę,
4. Zestawy słuchawkowe dla max. 55 osobowej grupy,
5. Bilety wstępu do wszystkich obiektów zawartych w programie, dla max. 55 osobowej grupy (załącznik nr 1 wzoru umowy),
6. Opiekę pilota z biegłą znajomością języka francuskiego lub angielskiego. Pilot odpowiadać będzie za bezpieczne dotarcie na miejsce przeznaczenia oraz organizację przejazdu i pobytu wraz ze zwiedzaniem, noclegami, wyżywieniem, ewentualną opieką lekarską.
7. Opiekę polskojęzycznego przewodnika lokalnego po Francji z wizytą w Aragonii – towarzyszący grupie od momentu wylądowania we Francji do ich wylotu.
8. Ubezpieczenie wycieczki oraz osób uczestniczących w wycieczce. Minimalne sumy ubezpieczenia: ubezpieczenie zagraniczne NNW 10000 PLN, KL 15000 EURO OC 10000 EURO, bagaż 1000 PLN
9. Opłaty drogowe we Francji z wizytą w Aragonii, parkingowe i za wjazdy do miast oraz opłatę klimatyczną oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i zgodnego z zapisami SWZ zrealizowania przedmiotu zamówienia.
10. Program wycieczki, opis przedmiotu zamówienia (zał. Nr 7 do SWZ) może ulec zmianom w układzie i kolejności realizacji poszczególnych jego punktów, wynikających z bieżących okoliczności takich jak m.in. przyczyny pogodowe, organizacyjne pod warunkiem realizacji wszystkich programów wycieczki.
11. W przypadku braku możliwości spełnienia któregokolwiek ze świadczeń wymienionych w programie wycieczki, opisie przedmiotu zamówienia (zał. Nr 7 do SWZ) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a będących wynikiem działania siły wyższej, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia świadczenia zastępczego o wartości co najmniej takiej samej co w programie wycieczki lub do zwrotu kosztów świadczenia które nie zostało zrealizowane.
12. Wykonawca winien posiadać wszelkie uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wynikające m.in. z ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2211 z późn. zm.).
13. Wykonawca winien posiadać aktualną gwarancję ubezpieczeniową spełniającą wymogi ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2211)., na sumę gwarancyjną minimum 70 000,00 EURO
14. Szczegółowy program wycieczki do Francji z wizytą w Aragonii zawiera załącznik Nr 1 do wzoru umowy, stanowiący opis przedmiotu zamówienia: Załącznik nr 6 do SWZ.
15. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: tj. osób odpowiedzialnych za organizację (czynności administracyjne, w tym przygotowanie oferty dla Zamawiającego) wycieczki. Wymaganie, o którym mowa, nie dotyczy czynności w ramach osobistego wykonywania zamówienia przez osobę fizyczną niepodlegającą przy tym kierownictwu innych osób, w tym również przez przedsiębiorcę prowadzącego indywidualną działalność gospodarczą. Przed rozpoczęciem realizacji czynności do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, w stosunku do osób mających wykonywać te czynności, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedłożenia Zamawiającemu, następujących dokumentów:
a) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, zawierających informacje, w tym dane osobowe niezbędne do zweryfikowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu oraz zakres obowiązków pracownika.
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zawierać informacje, w tym dane osobowe niezbędne do zweryfikowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu oraz zakres obowiązków pracownika.
Niedopełnienie wskazanych formalności będzie traktowane jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a kwoty tej Zamawiający nie może zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie wycieczki w Bieszczady dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych II postępowanie
- "Organizacja wycieczki na Maltę dla osób uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Sądu Rejonowego w Białogardzie"
- Organizacja i realizacja wyjazdu na wizytę zawodoznawczą ora warsztaty do małopolskiej instytucji promującej naukę i innowacje dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej
- Kompleksowe zorganizowanie i realizacja wyjazdu edukacyjnego z elementami integracji dla rodzin zastępczych będących uczestnikami projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Usługa kompleksowa- wyjazdy edukacyjno- zdrowotne dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- "Usługa kompleksowej organizacji jednodniowych wyjazdów dla uczniów z Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie."
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.