eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukowicaModernizacja dróg na terenie Gminy Łukowica



Ogłoszenie z dnia 2023-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg na terenie Gminy Łukowica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łukowica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukowica

1.5.2.) Miejscowość: Łukowica

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-606

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lukowica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukowica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.malopolska.pl/uglukowica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg na terenie Gminy Łukowica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9676b6ec-708f-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018431/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Modernizacja dróg na terenie Gminy Łukowica.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475156/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.rb/12/TP/21/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7502247,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I:
340513 K Jadamwola – Krzak Przez Most (dz. ew. 130, obr. Jadamwola).

Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Jadamwola - Krzak Przez Most w km 0+110,00 do 0+800,00 wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, remontu rowu, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej,
• ścinanie drzew piłą mechaniczną oraz mechaniczne karczowanie,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• zbrojenie konstrukcji monolitycznych mostu,
• montaż stalowych barier ochronnych,
• oczyszczenie i malowanie konstrukcji stalowych i betonowych mostu,
• porządkowanie terenu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 800945,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II:
340518 K Łukowica – Jastrzębie Przez Skiełek (dz. ew. 24, obr. Jastrzębie).

Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Łukowica – Jastrzębie Przez Skiełek odcinkami w km 1+500,00 do 2+900,00 wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, poboczy. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• mechaniczne karczowanie,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 432726,81 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III:
1. 341069K Roztoka – k. Wojcieszczak (dz. ew. 213/4, 213/5, 214/16, obr. Roztoka).
2. 340536 K Roztoka – Siekierczyna koło Czaii (dz. ew. 185, obr. Roztoka).
3. 340536 K Roztoka – Siekierczyna koło Czaii (dz. ew. 151, 327, obr. Roztoka).

1. Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Roztoka – k. Wojcieszczak na odcinku
o długości 95 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz rowu. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• rozebranie nawierzchni z płyt ażurowych betonowych,
• oczyszczanie rowu,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych oraz naturalnych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.

2. Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Roztoka – Siekierczyna koło Czaii (dz. ew. 185) na odcinku o długości 260 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz rowu. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• rozebranie nawierzchni wraz z mechanicznym frezowaniem,
• wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych oraz łamanych,
• wyrównanie istniejącej podbudowy,
• oczyszczenie rowu,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.

3. Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Roztoka – Siekierczyna koło Czaii (dz. ew. 151 , 327) na odcinku o długości 285 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz rowu. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• rozebranie nawierzchni wraz z mechanicznym frezowaniem,
• wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych oraz łamanych,
• wyrównanie istniejącej podbudowy,
• oczyszczenie rowu,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 449641,97 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV:
340520 K Łukowica – Jadamwola Przez Lasek (dz. ew. 1331, 1388, obr. Łukowica, dz. ew. 178, obr. Jadamwola oraz dz. ew. 121, obr. Świdnik).

Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Łukowica – Jadamwola Przez Lasek na odcinku o długości 780 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, remontu rowu, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• ścinanie drzew piłą mechaniczną oraz mechaniczne karczowanie,
• oczyszczenie rowu,
• mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• zbrojenie konstrukcji monolitycznych mostu,
• montaż stalowych barier ochronnych,
• porządkowanie terenu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 850219,65 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ V:
1. 340777 K Łukowica – Poza Rzekę III (dz. ew. 1155/2, obr. Łukowica).
2. 340752 K Łukowica – Łukowica Górna VII (dz. ew. 752, obr. Łukowica).

1. Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Łukowica – Poza Rzekę III na odcinku
o długości 132 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• rozebranie nawierzchni wraz z mechanicznym frezowaniem,
• regulacja pionowa studzienek,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych oraz naturalnych,
• wyrównanie istniejącej podbudowy,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.

2. Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Łukowica – Łukowica Górna VII na odcinku o długości 200 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, remontu rowu, poboczy, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• oczyszczenie rowu,
• wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych oraz łamanych,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 226036,78 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ VI: 340539 K Stronie – Zagórów (dz. ew. 51, obr. Stronie).

Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Stronie – Zagórów na odcinku o długości 745 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, remontu rowu, poboczy, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• mechaniczne karczowanie,
• oczyszczenie rowu,
• mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych oraz naturalnych,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 471590,09 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII:
340534 K Przyszowa – Ogrojec (dz. ew. 156, obr. Przyszowa).

Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Przyszowa - Ogrojec na odcinku o długości 840 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, remontu rowu, poboczy, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• oczyszczenie rowu,
• rozebranie nawierzchni wraz z mechanicznym frezowaniem,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych oraz naturalnych,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• wyrównanie istniejącej podbudowy,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 759238,97 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII:
340956 K Przyszowa – Okręglica - Sewiło (dz. ew. 1174/7, 1173/1, 1174/4, 1241/1, 1241/3, 1237/2, 1240/2, obr. Przyszowa).

Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Przyszowa - Okręglica na odcinku
o długości 650 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, remontu rowu, poboczy, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• mechaniczne karczowanie,
• oczyszczenie rowu,
• rozebranie nawierzchni wraz z mechanicznym frezowaniem,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych oraz naturalnych,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• wyrównanie istniejącej podbudowy,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 554916,77 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX:
340832 K Przyszowa – Pod Piekło I oraz 340833 K Przyszowa – Pod Piekło II (dz. ew. 573, obr. Przyszowa oraz dz. ew. 599, obr. Przyszowa).

Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Przyszowa – Pod Piekło I i II (Cydzówka) na odcinku o długości 735 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, remontu rowu, poboczy. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• mechaniczne karczowanie,
• oczyszczenie rowu,
• rozebranie nawierzchni wraz z mechanicznym frezowaniem,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wyrównanie istniejącej podbudowy,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 731552,96 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część X:
340797 K Młyńczyska – Podgóra I (dz. ew. 19, obr. Młyńczyska).

Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Młyńczyska – Podgóra I na odcinku o długości 340 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, remontu rowu, poboczy, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• mechaniczne karczowanie,
• oczyszczenie rowu,
• rozebranie nawierzchni wraz z mechanicznym frezowaniem,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 377557,91 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XI:
340511 K Jadamwola – koło Cegielni – Świdnik oraz 340520 K Łukowica – Jadamwola Przez Lasek (dz. ew. 202, obr. Świdnik oraz dz. ew. 212, obr. Jadamwola).

Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Jadamwola – koło Cegielni - Świdnik odcinkami na długości 1,3 km wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, rowu, poboczy, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• mechaniczne karczowanie,
• oczyszczenie rowu,
• mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej,
• wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych oraz łamanych,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• zbrojenie konstrukcji monolitycznych mostu,
• montaż stalowych barier ochronnych,
• porządkowanie terenu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 788946,92 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XII:
340905 K Świdnik – Działy I (dz. ew. 165, obr. Świdnik).

Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Świdnik – Działy I na odcinku o długości 500 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, remontu rowu, poboczy, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• mechaniczne karczowanie,
• oczyszczenie rowu,
• rozebranie nawierzchni wraz z mechanicznym frezowaniem,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• wyrównanie istniejącej podbudowy,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 602241,42 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XIII:
340816 K Owieczka – Krzyże (dz. ew. 115/2, obr. Owieczka).

Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Owieczka - Krzyże na odcinku
o długości 550 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, remontu rowu, poboczy, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• ścinanie drzew piłą mechaniczną oraz mechaniczne karczowanie,
• rozebranie nawierzchni wraz z mechanicznym frezowaniem,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych oraz naturalnych,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi,
• wyrównanie istniejącej podbudowy,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• montaż stalowych barier ochronnych,
• porządkowanie terenu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 456632,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 870000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1104728,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 870000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Łatka Firma Usługowa „ŁATKA”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372029624

7.3.4) Miejscowość: Owieczka 82

7.3.5) Kod pocztowy: 34-606

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 870000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445131,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 901169,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445131,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAM-BRUK Kamil Migacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518651

7.3.4) Miejscowość: Długołęka Świerkla 165

7.3.5) Kod pocztowy: 33-386

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445131,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 475489,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 561054,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 475489,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe LIMDROG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371878261

7.3.3) Ulica: Matki Boskiej Bolesnej 87

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 475489,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 792872,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1325696,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 792872,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327

7.3.4) Miejscowość: Kamienica 1000

7.3.5) Kod pocztowy: 34-608

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 792872,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240528,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284105,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240528,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe LIMDROG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371878261

7.3.3) Ulica: Matki Boskiej Bolesnej 87

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240528,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448471,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462922,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 462922,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327

7.3.4) Miejscowość: Kamienica 1000

7.3.5) Kod pocztowy: 34-608

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448471,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 707395,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 916999,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 707395,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327

7.3.4) Miejscowość: Kamienica 1000

7.3.5) Kod pocztowy: 34-608

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 707395,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 559610,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 619568,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 559610,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Towarowy Zmechanizowane Roboty Ziemne Józef Trzciński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370004442

7.3.4) Miejscowość: Przyszowa 98

7.3.5) Kod pocztowy: 34-604

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 559610,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 682245,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 773515,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 682245,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327

7.3.4) Miejscowość: Kamienica 1000

7.3.5) Kod pocztowy: 34-608

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 682245,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403465,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Tadeusz Łatka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371419576

7.3.4) Miejscowość: Owieczka 64

7.3.5) Kod pocztowy: 34-606

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część zamówienia: nadzór prac drogowych, wbudowanie mas mineralno-bitumicznych i frezowanie nawierzchni asfaltowej

Nazwa podwykonawcy: IMBUD Ignacy Śledź
Naszacowice 124, 33-386 Podegrodzie nip:7340008412


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 849000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1117086,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 849000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Tadeusz Łatka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371419576

7.3.4) Miejscowość: Owieczka 64

7.3.5) Kod pocztowy: 34-606

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część zamówienia: nadzór prac drogowych, wbudowanie mas mineralno-bitumicznych i frezowanie nawierzchni asfaltowej

Nazwa podwykonawcy: IMBUD Ignacy Śledź
Naszacowice 124, 33-386 Podegrodzie nip:7340008412


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 849000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 953309,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Tadeusz Łatka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371419576

7.3.4) Miejscowość: Owieczka 64

7.3.5) Kod pocztowy: 34-606

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część zamówienia: nadzór prac drogowych, wbudowanie mas mineralno-bitumicznych i frezowanie nawierzchni asfaltowej

Nazwa podwykonawcy: IMBUD Ignacy Śledź
Naszacowice 124, 33-386 Podegrodzie nip:7340008412


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 599000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516009,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Łatka Firma Usługowa „ŁATKA”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372029624

7.3.4) Miejscowość: Owieczka 82

7.3.5) Kod pocztowy: 34-606

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.