Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00475156/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
- 2023/BZP 00126040/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg na terenie Gminy Łukowica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łukowica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukowica
1.5.2.) Miejscowość: Łukowica
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-606
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lukowica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukowica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.malopolska.pl/uglukowica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg na terenie Gminy Łukowica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9676b6ec-708f-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125892
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018431/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Modernizacja dróg na terenie Gminy Łukowica.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475156/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.rb/12/TP/21/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7502247,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I:340513 K Jadamwola – Krzak Przez Most (dz. ew. 130, obr. Jadamwola).
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Jadamwola - Krzak Przez Most w km 0+110,00 do 0+800,00 wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, remontu rowu, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej,
• ścinanie drzew piłą mechaniczną oraz mechaniczne karczowanie,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• zbrojenie konstrukcji monolitycznych mostu,
• montaż stalowych barier ochronnych,
• oczyszczenie i malowanie konstrukcji stalowych i betonowych mostu,
• porządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 800945,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II:340518 K Łukowica – Jastrzębie Przez Skiełek (dz. ew. 24, obr. Jastrzębie).
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Łukowica – Jastrzębie Przez Skiełek odcinkami w km 1+500,00 do 2+900,00 wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, poboczy. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• mechaniczne karczowanie,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 432726,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III:1. 341069K Roztoka – k. Wojcieszczak (dz. ew. 213/4, 213/5, 214/16, obr. Roztoka).
2. 340536 K Roztoka – Siekierczyna koło Czaii (dz. ew. 185, obr. Roztoka).
3. 340536 K Roztoka – Siekierczyna koło Czaii (dz. ew. 151, 327, obr. Roztoka).
1. Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Roztoka – k. Wojcieszczak na odcinku
o długości 95 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz rowu. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• rozebranie nawierzchni z płyt ażurowych betonowych,
• oczyszczanie rowu,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych oraz naturalnych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.
2. Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Roztoka – Siekierczyna koło Czaii (dz. ew. 185) na odcinku o długości 260 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz rowu. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• rozebranie nawierzchni wraz z mechanicznym frezowaniem,
• wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych oraz łamanych,
• wyrównanie istniejącej podbudowy,
• oczyszczenie rowu,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.
3. Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Roztoka – Siekierczyna koło Czaii (dz. ew. 151 , 327) na odcinku o długości 285 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz rowu. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• rozebranie nawierzchni wraz z mechanicznym frezowaniem,
• wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych oraz łamanych,
• wyrównanie istniejącej podbudowy,
• oczyszczenie rowu,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 449641,97 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV:340520 K Łukowica – Jadamwola Przez Lasek (dz. ew. 1331, 1388, obr. Łukowica, dz. ew. 178, obr. Jadamwola oraz dz. ew. 121, obr. Świdnik).
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Łukowica – Jadamwola Przez Lasek na odcinku o długości 780 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, remontu rowu, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• ścinanie drzew piłą mechaniczną oraz mechaniczne karczowanie,
• oczyszczenie rowu,
• mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• zbrojenie konstrukcji monolitycznych mostu,
• montaż stalowych barier ochronnych,
• porządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 850219,65 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ V:1. 340777 K Łukowica – Poza Rzekę III (dz. ew. 1155/2, obr. Łukowica).
2. 340752 K Łukowica – Łukowica Górna VII (dz. ew. 752, obr. Łukowica).
1. Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Łukowica – Poza Rzekę III na odcinku
o długości 132 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• rozebranie nawierzchni wraz z mechanicznym frezowaniem,
• regulacja pionowa studzienek,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych oraz naturalnych,
• wyrównanie istniejącej podbudowy,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.
2. Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Łukowica – Łukowica Górna VII na odcinku o długości 200 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, remontu rowu, poboczy, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• oczyszczenie rowu,
• wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych oraz łamanych,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 226036,78 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ VI: 340539 K Stronie – Zagórów (dz. ew. 51, obr. Stronie).Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Stronie – Zagórów na odcinku o długości 745 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, remontu rowu, poboczy, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• mechaniczne karczowanie,
• oczyszczenie rowu,
• mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych oraz naturalnych,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 471590,09 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII:340534 K Przyszowa – Ogrojec (dz. ew. 156, obr. Przyszowa).
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Przyszowa - Ogrojec na odcinku o długości 840 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, remontu rowu, poboczy, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• oczyszczenie rowu,
• rozebranie nawierzchni wraz z mechanicznym frezowaniem,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych oraz naturalnych,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• wyrównanie istniejącej podbudowy,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 759238,97 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII:340956 K Przyszowa – Okręglica - Sewiło (dz. ew. 1174/7, 1173/1, 1174/4, 1241/1, 1241/3, 1237/2, 1240/2, obr. Przyszowa).
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Przyszowa - Okręglica na odcinku
o długości 650 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, remontu rowu, poboczy, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• mechaniczne karczowanie,
• oczyszczenie rowu,
• rozebranie nawierzchni wraz z mechanicznym frezowaniem,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych oraz naturalnych,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• wyrównanie istniejącej podbudowy,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 554916,77 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX:340832 K Przyszowa – Pod Piekło I oraz 340833 K Przyszowa – Pod Piekło II (dz. ew. 573, obr. Przyszowa oraz dz. ew. 599, obr. Przyszowa).
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Przyszowa – Pod Piekło I i II (Cydzówka) na odcinku o długości 735 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, remontu rowu, poboczy. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• mechaniczne karczowanie,
• oczyszczenie rowu,
• rozebranie nawierzchni wraz z mechanicznym frezowaniem,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wyrównanie istniejącej podbudowy,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 731552,96 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część X:340797 K Młyńczyska – Podgóra I (dz. ew. 19, obr. Młyńczyska).
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Młyńczyska – Podgóra I na odcinku o długości 340 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, remontu rowu, poboczy, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• mechaniczne karczowanie,
• oczyszczenie rowu,
• rozebranie nawierzchni wraz z mechanicznym frezowaniem,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 377557,91 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XI:340511 K Jadamwola – koło Cegielni – Świdnik oraz 340520 K Łukowica – Jadamwola Przez Lasek (dz. ew. 202, obr. Świdnik oraz dz. ew. 212, obr. Jadamwola).
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Jadamwola – koło Cegielni - Świdnik odcinkami na długości 1,3 km wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, rowu, poboczy, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• mechaniczne karczowanie,
• oczyszczenie rowu,
• mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej,
• wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych oraz łamanych,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• zbrojenie konstrukcji monolitycznych mostu,
• montaż stalowych barier ochronnych,
• porządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 788946,92 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XII:340905 K Świdnik – Działy I (dz. ew. 165, obr. Świdnik).
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Świdnik – Działy I na odcinku o długości 500 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, remontu rowu, poboczy, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• mechaniczne karczowanie,
• oczyszczenie rowu,
• rozebranie nawierzchni wraz z mechanicznym frezowaniem,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• wyrównanie istniejącej podbudowy,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• porządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 602241,42 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XIII:340816 K Owieczka – Krzyże (dz. ew. 115/2, obr. Owieczka).
Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej Owieczka - Krzyże na odcinku
o długości 550 m wraz z wykonaniem remontu nawierzchni oraz konstrukcji jezdni, remontu rowu, poboczy, ścieków z korytek. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
• roboty ziemne,
• ścinanie drzew piłą mechaniczną oraz mechaniczne karczowanie,
• rozebranie nawierzchni wraz z mechanicznym frezowaniem,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych oraz naturalnych,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi,
• wyrównanie istniejącej podbudowy,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• montaż stalowych barier ochronnych,
• porządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 456632,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 870000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1104728,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 870000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Łatka Firma Usługowa „ŁATKA”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372029624
7.3.4) Miejscowość: Owieczka 82
7.3.5) Kod pocztowy: 34-606
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ryszard Łatka Firma Usługowa "ŁATKA"
jakie przetargi wygrała firma
Ryszard Łatka Firma Usługowa "ŁATKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 870000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445131,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 901169,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445131,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAM-BRUK Kamil Migacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518651
7.3.4) Miejscowość: Długołęka Świerkla 165
7.3.5) Kod pocztowy: 33-386
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445131,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 475489,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 561054,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 475489,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe LIMDROG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371878261
7.3.3) Ulica: Matki Boskiej Bolesnej 87
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "LIMDROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "LIMDROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 475489,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 792872,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1325696,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 792872,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327
7.3.4) Miejscowość: Kamienica 1000
7.3.5) Kod pocztowy: 34-608
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 792872,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240528,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284105,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240528,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe LIMDROG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371878261
7.3.3) Ulica: Matki Boskiej Bolesnej 87
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "LIMDROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "LIMDROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240528,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448471,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462922,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 462922,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327
7.3.4) Miejscowość: Kamienica 1000
7.3.5) Kod pocztowy: 34-608
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448471,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 707395,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 916999,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 707395,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327
7.3.4) Miejscowość: Kamienica 1000
7.3.5) Kod pocztowy: 34-608
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 707395,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 559610,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 619568,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 559610,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Towarowy Zmechanizowane Roboty Ziemne Józef Trzciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370004442
7.3.4) Miejscowość: Przyszowa 98
7.3.5) Kod pocztowy: 34-604
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Józef Trzciński Transport Towarowy. Zmechanizowane Roboty Ziemne
jakie przetargi wygrała firma
Józef Trzciński Transport Towarowy. Zmechanizowane Roboty Ziemne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 559610,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 682245,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 773515,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 682245,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327
7.3.4) Miejscowość: Kamienica 1000
7.3.5) Kod pocztowy: 34-608
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 682245,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403465,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Tadeusz Łatka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371419576
7.3.4) Miejscowość: Owieczka 64
7.3.5) Kod pocztowy: 34-606
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część zamówienia: nadzór prac drogowych, wbudowanie mas mineralno-bitumicznych i frezowanie nawierzchni asfaltowej
Nazwa podwykonawcy: IMBUD Ignacy Śledź
Naszacowice 124, 33-386 Podegrodzie nip:7340008412
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tadeusz Łatka Firma Handlowo-Usługowa
jakie przetargi wygrała firma
Tadeusz Łatka Firma Handlowo-Usługowa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 849000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1117086,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 849000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Tadeusz Łatka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371419576
7.3.4) Miejscowość: Owieczka 64
7.3.5) Kod pocztowy: 34-606
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część zamówienia: nadzór prac drogowych, wbudowanie mas mineralno-bitumicznych i frezowanie nawierzchni asfaltowej
Nazwa podwykonawcy: IMBUD Ignacy Śledź
Naszacowice 124, 33-386 Podegrodzie nip:7340008412
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tadeusz Łatka Firma Handlowo-Usługowa
jakie przetargi wygrała firma
Tadeusz Łatka Firma Handlowo-Usługowa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 849000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 953309,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Tadeusz Łatka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371419576
7.3.4) Miejscowość: Owieczka 64
7.3.5) Kod pocztowy: 34-606
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część zamówienia: nadzór prac drogowych, wbudowanie mas mineralno-bitumicznych i frezowanie nawierzchni asfaltowej
Nazwa podwykonawcy: IMBUD Ignacy Śledź
Naszacowice 124, 33-386 Podegrodzie nip:7340008412
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tadeusz Łatka Firma Handlowo-Usługowa
jakie przetargi wygrała firma
Tadeusz Łatka Firma Handlowo-Usługowa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 599000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516009,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Łatka Firma Usługowa „ŁATKA”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372029624
7.3.4) Miejscowość: Owieczka 82
7.3.5) Kod pocztowy: 34-606
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ryszard Łatka Firma Usługowa "ŁATKA"
jakie przetargi wygrała firma
Ryszard Łatka Firma Usługowa "ŁATKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Wieruszowie przy ul. Fabrycznej
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Przebudowa ulicy Okrężnej w Dziemionnie
- Budowa ulicy Piaskowej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z budową odwodnienia, budową kanału technologicznego i przebudową kolizji z infrastrukturą oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.
- Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Nawojowa
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.