Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00224975/01 - Wynik z dnia 2025-05-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Przasnysz w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZASNYSZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Stanisława Kostki 5
1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugprzasnysz@przasnysz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przasnysz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Przasnysz w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbd528d1-464c-4ebb-bde2-b4c98bccf912
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125923
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066147/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Przasnysz w 2025 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bbd528d1-464c-4ebb-bde2-b4c98bccf9123.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z
wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za
pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem
„Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie
odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj
załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie
zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego
typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym
plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików
przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
przetargi@przasnysz.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont nawierzchni żwirowych żwirem i tłuczniem;
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.:
a) Remont nawierzchni żwirowych żwirem wraz z transportem i wbudowaniem oraz mechanicznym profilowaniem dróg z zagęszczeniem walcem, nadając spadki podłużne i poprzeczne w koronie drogi - żwir drogowy przesiewowy o frakcji
0-32,0 mm, w ilości ok. 300,00 ton;
b) Remont nawierzchni żwirowych tłuczniem (tłuczeń 0-31,5 mm) wraz
z transportem, wbudowaniem oraz mechanicznym profilowaniem dróg
z zagęszczeniem walcem, nadając spadki podłużne i poprzeczne w koronie drogi,
w ilości ok. 1 600,00 ton.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami określonymi w swz i niniejszym ogłoszeniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do realizacji zlecenia szczegółowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont nawierzchni żwirowych kruszywem betonowym;
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.:
Remonty nawierzchni żwirowych kruszywem betonowym frakcji 0-62,00 mm wraz z transportem i wbudowaniem oraz mechanicznym profilowaniem dróg
z zagęszczeniem walcem, nadając spadki podłużne i poprzeczne w koronie drogi,
w ilości ok. 400,00 ton.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Czas przystąpienia do realizacji zlecenia szczegółowego
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do realizacji zlecenia szczegółowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont cząstkowy nawierzchni utwardzonych;
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.:
a) Remont cząstkowy nawierzchni wykonanych metodą powierzchniowego utrwalania nawierzchni dróg gminnych – (niezależnie od ich głębokości z uzupełnieniem podbudowy) w ilości ok. 1 400,00 m2.
b) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno – asfaltową wraz z zacięciem asfaltu piłą mechaniczną. Naprawy cząstkowe warstwy nawierzchni jezdni mieszanką mineralno – asfaltową z uzupełnieniem podbudowy kruszywem łamanym zagęszczeniem mechanicznie. Wypełnienie niezależnie od ich głębokości z uzupełnieniem podbudowy - w ilości ok. 100,00 m2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami określonymi w swz i niniejszym ogłoszeniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do realizacji zlecenia szczegółowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w przepisieart. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące
zdolności technicznej lub zawodowej:
w zakresie doświadczenia
Część I. Remont nawierzchni żwirowych żwirem i tłuczniem:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał
co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto polegającą na budowie lub przebudowie drogi / dróg lub na bieżącym utrzymaniu dróg.
Pod pojęciem bieżącego utrzymania dróg należy rozumieć remonty nawierzchni dróg, w tym na przykład dostawy kruszywa wraz z wbudowaniem.
Pojęcie budowy, przebudowy, remontu należy rozumieć zgodnie z definicją legalną tych terminów zawartą w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.
Część II. Remont nawierzchni żwirowych kruszywem betonowym:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 15.000,00 zł brutto polegającą na budowie lub przebudowie drogi / dróg lub na bieżącym utrzymaniu dróg.
Pod pojęciem bieżącego utrzymania dróg należy rozumieć remonty nawierzchni dróg, w tym w na przykład dostawy kruszywa wraz z wbudowaniem.
Pojęcie budowy, przebudowy, remontu należy rozumieć zgodnie z definicją legalną tych terminów zawartą w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.
Część III. Remont cząstkowy nawierzchni utwardzonych:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 80.000,00 zł brutto polegającą na budowie lub przebudowie drogi / dróg lub na bieżącym utrzymaniu dróg.
Pod pojęciem bieżącego utrzymania dróg należy rozumieć remonty nawierzchni utwardzonych dróg.
Pojęcie budowy, przebudowy, remontu należy rozumieć zgodnie z definicją legalną tych terminów zawartą w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisem art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
w zakresie warunków udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej
wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty (Formularza ofertowego) należy dołączyć także:1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Zobowiązanie do udostępnienia zasobów – jeśli dotyczy (według wzoru załącznika nr 6 do SWZ);
4) Wykaz rozwiązań równoważnych – jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia lub wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:1) zmiany zakresu/sposobu realizacji świadczenia, w przypadku:
a) odmiennych od przyjętych w dokumentacji technicznej warunków terenowych skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych;
b) wycofania z produkcji materiałów przyjętych w dokumentacji technicznej;
2) sposobu realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań technologicznych i materiałowych, o ile zmiany takie są korzystne
dla Zamawiającego, bez konieczności zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
3) zmiana sposobu realizacji przedmiotu umowy w przypadku konieczności robót zamiennych, jeżeli są one uzasadnione potrzebą zwiększenia bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego,
po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych;
4) jeżeli powstanie konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, w szczególności w sytuacji, gdy nowe rozwiązania techniczne/technologiczne będą miały znaczący wpływ
na obniżenie kosztów eksploatacji, poprawy bezpieczeństwa, a ze względu na postęp techniczno-technologiczny nie były znane w okresie opracowywania dokumentacji technicznej;
5) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
6) jeżeli wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
7) wszelkich zmian, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy.
2. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Klauzule waloryzacyjne określono w załączniku nr 5 do swz.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-17 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-15
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w technologii na gorąco dróg gminnych na terenie Gminy Tłuszcz
- Remont drogi wojewódzkiej nr 734 na odcinku od km 12+257 w miejscowości Otwock Wielki do km 13+887 w miejscowości Wygoda, na terenie gminy Karczew, powiat otwocki, woj. mazowieckie. - nr 085/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 574 od km 7+240 do km 8+632 (7+311 - 8+703) m. Gąbin - nr postępowania 096/25
- Modernizacja odcinków DW 781 i 966 - z podziałem na części
- Żwirowanie i równanie dróg gminnych na terenie gminy Nur
- Utrzymanie dróg leśnych w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.