Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00085082/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00125945 z dnia 2021-07-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty pomieszczeń w budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Tarnowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kalita@umt.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty pomieszczeń w budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Tarnowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0ff188f-cdda-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125945
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002408/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Modernizacja pokoju nauczycielskiego w I Liceum Ogólnokształcącym w Tarnowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085082/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIM.271.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi i zabezpieczającymi w obrębie remontowanego pomieszczenia, w tym między innymi:1) demontaż, zabezpieczenie i ponowny montaż istniejącego wyposażenia;
2) demontaż zabudowy (szafki, szafy) - do likwidacji;
3) skucie płytek oraz tynków na ścianach, a po wykonaniu planowanych instalacji wykonanie nowych tynków, szpachlowanie, malowanie farbą zmywalną oraz lakierem bezbarwnym (do wysokości 2 m);
4) skucie tynków na suficie, a po wykonaniu planowanych instalacji wykonanie nowych tynków, szpachlowanie, malowanie;
5) demontaż istniejących warstw podłogowych oraz wykonanie nowych wraz z cokołami;
6) wymianę instalacji elektrycznej na nową (instalacje prowadzić podtynkowo);
7) demontaż istniejących opraw oświetleniowych i montaż nowych wraz z wyłącznikami sterującymi;
8) wykonanie instalacji elektrycznej zasilania gniazd wraz z nowymi gniazdami;
9) wykonanie nowych punktów dla stanowisk komputerowych, ksera oraz doprowadzenie zasilania do urządzeń w zabudowie meblowej;
10) przełożenie istniejącej instalacji przeciwpożarowej - czujki ppoż.;
11) dostosowanie instalacji wod.-kan. do nowej lokalizacji urządzeń;
12) montaż nowego podgrzewacza wody;
13) montaż nowego głośnika naściennego;
14) renowacja i pomalowanie drzwi wraz z ościeżnicą pomiędzy pokojem nauczycielskim a pokojem dyrektora.
UWAGA: Zamówienie nie obejmuje wyposażenia pokoju nauczycielskiego ujętego w przedmiarze robót w poz. 30-45: szaf ubraniowych, szaf nauczycieli, szafek wiszących, szafek na posiłki, zabudowy kuchennej (wraz z montażem umywalki i zlewozmywaka), stanowisk komputerowych, stołów konferencyjnych, gabloty na klucze, foteli obrotowych, krzeseł konferencyjnych, rolet oraz karniszy.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 59518,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi i zabezpieczającymi w obrębie remontowanego pomieszczenia, w tym między innymi:1) demontaż istniejącego wyposażenia;
2) wyburzenie ścianek działowych oraz demontaż stolarki wraz z ościeżnicami;
3) skucie istniejących płytek ściennych, podłogowych;
4) skucie tynków na ścianach a po wykonaniu planowanych instalacji wykonać nowe okładziny ścienne, tynki powyżej płytek wyszpachlować i pomalować;
5) ułożenie na podłodze płytek gresowych;
6) wykonanie ścianki z płyt g-k wydzielającej pomieszczenie pomocnicze od przedsionka;
7) wykonanie ścianek systemowych z HPL wydzielających kabiny wc;
8) montaż nowej stolarki drzwiowej;
9) wykonanie obudowy pod spłuczki podtynkowe w technologii płyt g-k, wraz ze wzmocnieniem pod montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych;
10) wykonanie sufitu podwieszanego w technologii płyt g- k;
11) wymianę instalacji elektrycznej na nową (instalacje prowadzić podtynkowo);
12) demontaż istniejących opraw oświetleniowych i montaż nowych wraz z wyłącznikami sterującymi i czujnikiem ruchu;
13) wykonanie instalacji elektrycznej zasilania gniazd wraz z nowymi gniazdami w wykonaniu hermetycznym;
14) wykonanie zasilanie dla wentylacji w pomieszczeniu wc - sterowanie i zasilanie wraz z oświetleniem;
15) wymianę istniejącej instalacji wod.-kan. w obrębie pomieszczenia wraz z dostosowaniem do nowej lokalizacji przyborów;
16) wykonanie wentylacji wspomaganej mechanicznie;
17) montaż nowych przyborów: umywalek z bateriami, misek ustępowych wiszących, zaworu ze złączką, wpustu podłogowego;
18) montaż uchwytów dla niepełnosprawnych;
19) montaż akcesoriów: dozowniki mydła, pojemniki na ręczniki papierowe, pojemniki na papier toaletowy, suszarka do rąk oraz lustro dla osób niepełnosprawnych;
20) montaż foli matowej na szybach dolnych kwater.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 56043,86 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót w branży budowlanej i elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi i zabezpieczającymi w obrębie remontowanego pomieszczenia, w tym między innymi:1) demontaż, zabezpieczenie i ponowny montaż istniejącego wyposażenia;
2) wymianę drzwi (wraz z ościeżnicą) do zaplecza na płycinowe;
3) renowację i malowanie drzwi wraz z ościeżnicą pomiędzy salą lekcyjną a korytarzem;
4) skucie tynków na ścianach a po wykonaniu planowanych instalacji wykonanie nowych tynków, szpachlowanie, malowanie farbą zmywalną oraz lakierem bezbarwnym (do wysokości 2 m);
5) skucie tynków na suficie, a po wykonaniu planowanych instalacji wykonanie nowych tynków, szpachlowanie, malowanie;
6) demontaż istniejących warstw podłogowych oraz wykonanie nowych wraz z cokołami;
7) wymianę instalacji elektrycznej na nową (instalacje prowadzić podtynkowo);
8) demontaż istniejących opraw oświetleniowych i montaż nowych wraz z wyłącznikiem sterującym;
9) wykonanie instalacji elektrycznej zasilania gniazd wraz z nowymi gniazdami;
10) przełożenie istniejącej instalacji przeciwpożarowej - czujki ppoż.;
11) montaż nowego głośnika naściennego;
12) wymianę istniejących kratek wentylacyjnych;
13) wykonanie listew odbojowych.
UWAGA: Zamówienie nie obejmuje poz. 28 przedmiaru robót, tj. montażu rolet wraz z odbojnikami.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 50423,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134604,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Tarbud - Complex Krzysztof Książek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7830001909
7.3.3) Ulica: Bielatowicza 2
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80399,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Tarbud - Complex Krzysztof Książek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730001909
7.3.3) Ulica: Bielatowicza 3
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF KSIĄŻEK 1.P.P.H.U."TARBUD-COMPLEX" 2.Kron
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF KSIĄŻEK 1.P.P.H.U."TARBUD-COMPLEX" 2.Kron
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na fakt, że ceny wszystkich złożonych ofert przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 25 000,00 zł brutto, a nie może zwiększyć tej kwoty, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106039,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Kontrole okresowe stanu technicznego obiektów budowlanych Akademii Tarnowskiej
- Dostawa przyrządów używanych na salach operacyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Malowanie klatek schodowych w budynkach zarządzany przez MZB
- Sukcesywną dostawę materiałów i akcesoriów niezbędnych do zabiegów witrektomijnych i przeciwjaskrowych oraz zakup lasera do leczenia jaskry wraz z sondami.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi polegającą na budowie oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Krzyskiej w rejonie przystanku autobusowego "Krzyska - Cmentarz I"
- Dostawa i montaż systemu nagłośnienia w ramach zadania pn. Przebudowa Stadionu Miejskiego w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.