eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług hotelarskich, gastronomicznych i wynajmu sali na potrzeby organizacji dwudniowego szkolenia.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00125946 z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich, gastronomicznych i wynajmu sali na potrzeby organizacji dwudniowego szkolenia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 378 31 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.cpe.gov.pl/p158/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług hotelarskich, gastronomicznych i wynajmu sali na potrzeby organizacji dwudniowego szkolenia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe3b7d26-9c20-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125946

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007234/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Szkolenie pracowników CPE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020, Programu Operacyjnego PT POWER 2014-2020, Programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020, Programu Współpracy Terytorialnej Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020, Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020, Programu Współpracy Interreg V-A Południowy Bałtyk 2014-2020, Programu Współpracy Interreg V-A Polska-Saksonia 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033475/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.263.4.2021.KR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 111282,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług hotelarskich, gastronomicznych i wynajmu sali wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby organizacji dwudniowego szkolenia dla maksymalnie 120 osób (dalej szkolenie).
1. WARUNKI OGÓLNE ZAMÓWIENIA
a) Wykonawca po podpisaniu umowy jest zobligowany do przedstawienia propozycji co najmniej 3 obiektów w terminie 3 dni, z których Zamawiający wybierze 1, w którym zostanie zorganizowane szkolenie, zgodny z Opisem Przedmiotu Zamówienia. W przypadku braku dostępności 3 obiektów we wskazanym przez Zamawiającego terminie, Zamawiający dopuszcza propozycję 1 obiektu. Zamawiający dopuszcza propozycję większej liczby obiektów w przypadku braku 120 pokoi w jednym obiekcie. Odległość drugiego obiektu nie może przekroczyć 500 metrów po ciągach komunikacyjnych. b) Bezkosztowa rezygnacja z usługi/ zmiana terminu może nastąpić w terminie 20 dni kalendarzowych przed planowaną datą szkolenia. c) Wykonawca zapewni obiekt umożliwiający wykonanie przedmiotu zamówienia na wyłączność zamawiającego. Zamawiający rozumie przez to brak innych grup organizowanych w obiekcie w terminie trwania szkolenia. d)Zamawiający wymaga zapewnienia koordynatora-logistyka, który będzie odpowiadał za organizację logistyczną, techniczną i sprawny przebieg realizacji całości zamówienia. Wykonawca wskaże go z imienia i nazwiska oraz przekaże adres email i nr telefonu służbowego na etapie podpisywania umowy.
2. LICZBA UCZESTNIKÓW
a) Zamawiający przewiduje udział maksymalnie 120 uczestników korzystających z usług hotelowych i restauracyjnych opisanych w ustępach 4 i 5 OPZ. Zamawiający poda ostateczną liczbę uczestników na 7 dni przed planowaną datą szkolenia. Zamawiający poniesie koszt usług restauracyjnych i hotelowych odpowiednio do liczby osób zgłoszonych Wykonawcy. Minimalna liczba uczestników – 75 osób . b) Zamawiający zastrzega możliwość udziału w szkoleniu 16 pracowników oddziałów programu finansowanych z EIS, którzy pokryją koszty szkolenia z własnych środków. Wykonawca zagwarantuje cenę jednostkową za szkolenie zgodną z ofertą.
3. TERMIN REALIZACJI:
1) Termin szkolenia: Szkolenie zostanie zorganizowane nie wcześniej niż miesiąc od zawarcia umowy i nie później niż 5 miesięcy od zawarcia umowy. Dokładny termin szkolenia zostanie wskazany przez Zamawiającego, co najmniej na 21 dni przed jego realizacją. W przypadku wprowadzenia obostrzeń (tj. zamknięcie hoteli, zakaz organizacji spotkań, imprez, szkoleń) z powodu pandemii COVID-19 termin realizacji może zostać przełożony w podanym zakresie 5 m-cy, co nie wymaga aneksowania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLATON ZARZĄDZANIE I FINANSE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943129970

7.3.3) Ulica: ul. Chabrowa nr 39 lok. 7,

7.3.4) Miejscowość: Wysoka

7.3.5) Kod pocztowy: 52-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

2021-07-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.