Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00104877/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00125976 z dnia 2021-07-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KARPACKA PAŃSTWOWA UCZELNIA W KROŚNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370468370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134375535
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kpu.krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kpu.krosno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pwsz.krosno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA OPROGRAMOWANIA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbc135d2-da34-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125976
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007320/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Oprogramowanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104877/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DTG/73/ZP-5/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 364661,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Oprogramowanie 11. Subskrypcja na 12 miesięcy. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Veeam Backup & Replication" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta oprogramowanie z dnia składania oferty) – 1 szt.
2. Subskrypcja na 12 miesięcy. Oprogramowanie do tworzenia prezentacji i wideoanimacji – 1 szt.
3. Subskrypcja na 12 miesięcy. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "TeamViewer Premium" – 3 szt.
4. Oprogramowanie antywirusowe dla systemów typu Windows serwer – 25 szt.
5. System ochrony anty wirusowej z zaporą ogniową dla stacji roboczych - 625 szt.
6. Subskrypcja na 12 miesięcy. Rozbudowany terminal do prac administracyjnych, usprawniający pracę z urządzeniami zdalnymi, integrujący ze sobą wiele funkcjonalności, bez konieczności korzystania z wielu programów naraz – 4 szt.
7. Subskrypcja na 12 miesięcy. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Altium Designer" – 30 szt.
8. Oprogramowanie do projektowania CAD2D – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 51378,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Oprogramowanie 21. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "STATISTICA Rozszerzony Pakiet Akademicki" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta oprogramowania z dnia składania oferty). Początek obowiązywania subskrypcji październik 2019 r. - 1 pakiet
2. Pakiet obejmujący licencję na 30 stanowisk. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "3DEXPERIENCE for Academia" - 1 pakiet
3. Subskrypcja szkoleniowa dla dwóch kursantów, umożliwiająca dostęp do aktualnych treści na temat najnowszych technologii - 1 pakiet
4. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "USOS" - 1 pakiet
5. Subskrypcja na 12 miesięcy. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Total Academic Headcount (TAH) – MATLAB i Simulink, Full Suit". "MATLAB Academy Online Training Suite (MAOTS)"- 1 pakiet
6. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Microsoft Office 365 A3 for faculty & students" – 288 szt.
7. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Bentley" – 20 szt.
8. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "System ERP enova365" – 6 szt.
9. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "InstalSystem v5" – 1 szt.
10. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "LifeSize" – 1 szt.
11. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Microsoft Azure Dev Tools for Teaching" - 1 pakiet
12. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Qnt Quorum", Qnt moduł PPK, Qnt Quorum - 1 pakiet
13. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "SOLIDWORKS EDU NETWORK" – 200 szt.
14. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Sage Symfonia Faktura" "Sage Symfonia ERP - Finanse i Księgowość" "Sage Symfonia ERP –Środki Trwałe" - 1 pakiet
15. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "ArcGIS poziom 2 - dla max 50 użytkowników" - 1 pakiet
16. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Adobe Creative Cloud" – 2 szt.
17. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą:"Integram 3.0 Normy Budownictwo" "Integram 3.0 Przemysł spożywczy" - 1 pakiet
18. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Flamingo" 1 szt.
19. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Druki Gofin" 1 szt.
20. Aktualizacja (1 pakiet) oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą: - SQL Server Standard Edition 2014 - 1 szt. - SQL CAL Runtime 2014 Standard - 4 szt.
21. Aktualizacja (1 pakiet) oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą: - SQL Server Standard Edition 2014 - 1 szt. - SQL CAL Runtime 2014 Standard - 6 szt.
22. Aktualizacja oprogramowania (1 pakiet) posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą: - Microsoft SQLCAL 2014 Sngl Academic OLP 1License LevelB UsrCAL - 10 szt. - Microsoft SQLServerStandardEdition 2014 Sngl Academic OLP 1License LevelB - 1 szt. - Microsoft Windows ServerCAL 2012 Sngl Academic OLP 1License LevelB UsrCAL - 100 szt. - Microsoft Windows ServerDatacenter 2012R2 Sngl Academic OLP 1License LevelB 2Proc - 3 szt. - Microsoft Windows ServerStandard 2012R2 Sngl Academic OLP 1License LevelB 2Proc - 1 szt.
23. Licencja Product Model FortiGate 201E - 1 pakiet
24. Oprogramowanie Product Model: FortiGate 300E - 1 pakiet
25. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "LabView Academic Site License Teaching Standard Service Program" - 1 pakiet
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 313283,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69816,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225010,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69816,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jastrząb Dariusz Krośnieńskie Centrum Informatyczne Krosoft
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841662027
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 2
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DARIUSZ JASTRZĄB Krośnieńskie Centrum Informatyczne KROSOFT
jakie przetargi wygrała firma
DARIUSZ JASTRZĄB Krośnieńskie Centrum Informatyczne KROSOFT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69816,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona oferta w części II postępowania podlega odrzuceniu.
2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Przebudowa drogi krajowej nr 28 w Krośnie - budowa dojścia do zatoki autobusowej
- Poprawa utrzymania prawidłowej gotowości bojowej strażaków Ochotniczej Straży Pożarnej Krosno-Białobrzegi poprzez budowę stanowiska garażowego
- Dostawa makiety renesansowego Krosna
- Ochrona imprezy BALONY NAD KROSNEM'2025
- Przebudowa i remont drogi wewnętrznej przy budynku pralni wraz z niezbędną infrastrukturą w ramach zadania "Poprawa dostępności do kompleksu budynków Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego (...)"
- Dostawa materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Gminie Kozy" dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 i Szkoły Podstawowej nr 2- dwie częśći
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.