Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00040241/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126012 z dnia 2021-07-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Inżynier Kontraktu dla zadania Rozdział kanalizacji i przebudowa wodociągu Pleszew, ul. Stanisława Augusta Poniatowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250423184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 71
1.5.2.) Miejscowość: Pleszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 7412300
1.5.8.) Numer faksu: 62 7412332
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pkpleszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkpleszew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Inżynier Kontraktu dla zadania Rozdział kanalizacji i przebudowa wodociągu Pleszew, ul. Stanisława Augusta Poniatowskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c68198b7-a66d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040241/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/ZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7400,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót budowlanych obejmuje rozdział kanalizacji ogólnospławnej polegający na budowie kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową sieci wodociągowej, w obrębie ul. Stanisława Augusta Poniatowskiego w Pleszewie. Lokalizację sieci rurociągów kanalizacyjnych zaprojektowano w ciągach komunikacyjnych, które stanowią drogi gminne. System kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami do posesji, stanowi sieć grawitacyjnych kanałów sanitarnych. Dla kolektorów odprowadzających ścieki przyjęto jednonitkowy układ rurociągów odbierających ścieki z obustronnej zabudowy, zlokalizowanej wzdłuż pasa drogowego. Miejscem zrzutu ścieków sanitarnych będzie projektowana sieć kanalizacyjna zlokalizowana na skrzyżowaniu ulic Kazimierza Wielkiego i Stanisława Augusta Poniatowskiego. System kanalizacji deszczowej ma na celu przejęcie wód deszczowych i roztopowych z terenów dróg i infrastruktury znajdujących się wzdłuż ulicy objętej projektem. Zrzut wód deszczowych odbywał się będzie do istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej w ulicy Poniatowskiego oraz projektowanego kolektora deszczowego w ulicy Kazimierza Wielkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia „Rozdział kanalizacji i przebudowa wodociągu Pleszew, ul. Stanisława Augusta Poniatowskiego” Wykonawca znajdzie na stronie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71315210-4 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16482,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Projektowo Usługowy Inżynierii Środowiska Primeko Jarosław Grzelak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181062900
7.3.3) Ulica: ul. Łódzka 210
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- "Zakup specjalistycznego wyposażenia dla OSP Pleszew i OSP Kowalew"
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- Modernizacja obiektów CUS w Pleszewie
- Dostawa (dzierżawa) systemu elektrofizjologicznego, stymulatora elektrofizjologicznego, generatora RF i pomp do elektrod chłodzonych cieczą wraz z dostawą elektrod.
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy budynku UG w Nieporęcie- Biuro Obsługi Mieszkańca
- Opracowanie dokumentacji na przebudowę ronda Pobitno - budowa ronda turbinowego, z uzyskaniem wymaganych decyzji administracyjnych, pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn. "Adaptacja pomieszczeń po byłej gminnej bibliotece publicznej na żłobek samorządowy w Czempiniu"
- Koncepcja architektoniczna adaptacji pomieszczeń na potrzeby archiwum dla UG w Nieporęcie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dotyczących przebudowy dróg na terenie Powiatu Monieckiego - etap III
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Przebudowa ul. Węglowej bocznej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej" w Czechowicach-Dziedzicach
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.