eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa mebli wraz z montażem oraz przetransportowanie, wniesienie, ustawienie i montaż gotowych mebli, przechowywanych w magazynie ul. Bosacka 6 do filii bibliot. nr 48, w os. Bohaterów Września 26



Ogłoszenie z dnia 2021-07-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126069 z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli wraz z montażem oraz przetransportowanie, wniesienie, ustawienie i montaż gotowych mebli, przechowywanych w magazynie ul. Bosacka 6 do filii bibliot. nr 48, w os. Bohaterów Września 26

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Kraków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366210343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Nowaka-Jeziorańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-154

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 6189151

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@biblioteka.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.biblioteka.krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli wraz z montażem oraz przetransportowanie, wniesienie, ustawienie i montaż gotowych mebli, przechowywanych w magazynie ul. Bosacka 6 do filii bibliot. nr 48, w os. Bohaterów Września 26

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0b67fa3-d40d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002270/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa mebli na filie biblioteczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091787/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.3.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 101300,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych mebli wraz z montażem oraz przetransportowanie, wniesienie, ustawienie i montaż gotowych mebli, przechowywanych w magazynie BK przy ul. Bosackiej 6 w Krakowie do filii bibliotecznej nr 48, położonej w os. Bohaterów Września 26 w Krakowie.

Miejsce montażu: os. Boh. Września 26 w Krakowie (Filia nr 48 BK)
Zamówienie dotyczy takich mebli jak: regały na książki przy wejściu do czytelni, komplet 6 ruchomych, wysokich biurek + 3 stelaże na kwiaty nakładane na biurka, lada 1 osobowa do czytelni, biurko komputerowe (4 szt.), biurko komputerowe dla niepełnosprawnych, przegrody do biurek komputerowych (3 szt.), stół do czytelni (3 szt.), regał wysoki na nowości, lada 3 osobowa, przegrody do lady bibliotecznej (3 szt.), oświetlenie led wraz z włącznikiem, ażur metalowy, regał obok lady z zabudową katalogu, oświetlenie led wraz z włącznikiem, zabudowa katalogu na słupie, pufy dla dzieci (6 szt.), stoły dla dzieci (2 szt.), taborety (8 szt.), regały polecane u dzieci (2 szt.), płyta na końcu regałów (9 szt.), krzesła dla bibliotekarzy (4 szt.), system ekspozycyjny multiqube (3 szt. ram), zabudowa kuchenna na zapleczu, szafka i półka nad stelażem WC, półki do sześciu regałów metalowych (38 szt.).
b) Szczegółowy opis przedmiotu zakres zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ (będący jednocześnie wzorem cennika mebli). Załącznik nr 1a zawiera rzut i rozmieszczenie mebli, załącznik nr 1b zawiera zestawienie mebli, załącznik nr 1c zawiera rysunki mebli.
c) Na przedmiotowe zamówienie Wykonawca zobowiązany jest udzielić:
– minimum 24 miesięcznej gwarancji. Maksymalny realny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
Oferty zawierające krótszy okres gwarancji niż 24 m-ce zostaną odrzucone.
Gwarancja będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39155000-3 - Meble biblioteczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111228,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178960 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111228,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU ANEX Wiesław Stanuszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731129617

7.3.3) Ulica: ul. Braci Żmudów 35B

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111228,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-31
2021-07-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.