Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00070799/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
- 2021/BZP 00126878/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-26
- 2021/BZP 00126072/02 - Wynik z dnia 2021-07-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126072 z dnia 2021-07-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej w miejscowości Wierzbówek działki nr 396, 404/117 obręb Wierzbnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślibórz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 95 747 6051
1.5.8.) Numer faksu: 95 747 3363
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ue.umig@mysliborz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mysliborz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https;//platformazakupowa.pl/pn/mysliborz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej w miejscowości Wierzbówek działki nr 396, 404/117 obręb Wierzbnica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c40f413b-c2c2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001308/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa drogi w m. Wierzbówek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070799/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2021.AF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 81300,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania pn.: „Remont drogi gminnej w miejscowości Wierzbówek działki nr 396, 404/117 obręb Wierzbnica”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje remont drogi wewnętrznej, tj:
a) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
b) rozbiórkę istniejących elementów drogi (kostka betonowa, krawężniki betonowe, nawierzchnia z kruszywa łamanego),
c) wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem,
d) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
e) wykonanie nawierzchni z płyt betonowych drogowych typu „PDTP” o wym. 120x80x16cm wraz z podsypką cementową – piaskową,
f) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8cm na podsypce piaskowo – cementowej,
g) humusowanie z obsianiem trawą wraz z profilowaniem podłoża,
h) krawężniki betonowe.
3. Zamawiający przyjął ryczałtowy sposób rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia, dlatego Wykonawca musi pamiętać, że podstawą do kalkulacji ceny w przedmiotowym postępowaniu jest dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne oraz tabela elementów ceny ryczałtowej (TECR).
4. Zamawiający zamieszcza, jako dokument pomocniczy przedmiar robót.
5. Wykonanie wszystkich prac ma prowadzić do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi, a także obejmować wszystkie prace jakie
z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia.
6. Realizację zadania należy rozpocząć od oznakowania i zabezpieczenia robót.
7. Do zadań Wykonawcy należy wykonanie prac koniecznych do użytkowania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem.
8. Zamawiający nie zapewnia źródła poboru energii elektrycznej i wody oraz zaplecza budowy. Wykonawca musi zabezpieczyć we własnym zakresie media niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zaplecze budowy.
9. Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego jego pełnomocnictwa, we wszystkich czynnościach technicznych i formalnych związanych
z realizacją zamówienia.
10. Sprzęt użyty do wykonania robót powinien być zgodny z SWZ, specyfikacją techniczną, winien być sprawny technicznie, dostosowany do używanych materiałów, warunków wykonywania robót
i musi zapewniać wysoką jakość robót.
11. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w radach budowy.
12. W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w organizowanych przeglądach obiektu oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek.
13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez własnych pracowników na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP.
14. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny.
15. Wykonawca odpowiada za koordynację prac objętych przedmiotem zamówienia i utrzymanie porządku na terenie budowy.
16. Zamawiający wskazuje, iż ewentualne użycie w SWZ przykładów nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SWZ), Wykonawca zobowiązany będzie
do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny
i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu i inwestora oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych.
17. Materiały oraz inne wyroby, muszą być z asortymentu bieżąco produkowanego i odpowiadać normom i przepisom. Zastosowane materiały muszą posiadać stosowne atesty, aprobaty – wymagane obowiązującymi przepisami. Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani
są użyć materiałów nowych, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych
i jakościowych nie gorszych niż określone w opisie technicznym, dokumentacji projektowej, odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszących te normy.
18. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku rozbiórek, na terenie inwestycji, za wyjątkiem materiałów nadających się do ponownego wykorzystania, które są własnością Zamawiającego. Wykonawca na koszt własny odwiezie odpady na składowisko wskazane przez Zamawiającego. Materiały nie nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca odwiezie na miejsce składowania. Miejsce składowania odpadów staraniem własnym Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78622,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78622,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOSYSTEM FHU Paweł Mroziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369158293
7.3.3) Ulica: ul. Pionierów 35/9
7.3.4) Miejscowość: Myślibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 74-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78622,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.